חופשת הקיץ וגירושין - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

חופשת הקיץ וגירושין

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 15.07.2008

עו"ד ענבל הראל מומחית לדיני משפחה מגישה טיפים לנשים גרושות ולאילו העומדות בפני גירושין ויש להן ילדים. טיפים שיבטיחו להן לעבור את חופשת הקיץ בצורה הוגנת מול הגרוש.



2P סטודיו

חופשת הקיץ וגירושין

חופשת הקיץ כבר איתנו ולא מעט נשים גרושות מוצאות את עצמן בויכוחים בלתי פוסקים עם גרושיהן אודות תשלום הקייטנה, חלוקת הזמנים, תשלום המזונות וכדומה. עו"ד ענבל הראל מומחית לדיני משפחה בעלת משרד בחיפה, מגישה מס' טיפים שיבטיחו את השקט שלכן במהלך חופשת הקיץ ובעיקר יבטיחו חלוקה הוגנת הן בהוצאות והן בבחינת הזמנים.

 

·         נשים שנמצאות בהליכי גירושין/בשלב של הליכים משפטיים ויש להן ילדים,

      רצוי /מומלץ להכניס סעיף בהסכם הגירושין המתייחס לחופש הגדול.

·         נשים עובדות /אמהות שמתגרשות רצוי לכתוב שהאב יהיה אחראי על הילדים מחצית מימי החופש הגדול ואם יש קייטנה יתחלקו ימי החופשה הנותרים אחרי הקייטנה בין ההורים.

·         לגבי נושא הלינה אצל האב, במידה והילדים אינם מורגלים ללון אצל האב או שהם צעירים מדיי אז יוכל להחזיר אותם ללון בבית האם אבל עדיין יהיה אחראי עליהם משעות הבוקר עד הערב. הבעיה נוצרת כאשר שני ההורים עובדים ואף אחד אינו יכול לשהות עם הילדים כל ימי החופשה , במקרה שכזה נהוג לחלוק בעלות הקייטנה וביתר ימי החופשה ראוי שהאם תדרוש שיחלקו איתה בעלות מטפלת.

·         במידה והאב מסרב לקחת אחריות על הילדים במחצית מימי החופשה כדאי  שהאם תעמוד על כך שלפחות ישא במחצית מעלות המטפלת /שמרטף בימים שאין קייטנה.

·         לכל אחד מההורים תהיה אפשרות לקחת את הילדים לחופשה של מספר ימים רצופים בארץ או בחו"ל. במידה ואין אמון בין ההורים בנוגע להחזרת הילדים צריך לדרוש  שההורה המוציא את הילדים יפקיד ערבויות מתאימות (כסף, יפוי כוח על ביתו וכו') להחזרת הילדים.

·         יש אבות הטוענים שאם הם לוקחים את הילדים לחצי מימי החופש אז צריך לנכות להם חצי מהמזונות לאותו החודש, במקרה כזה אפשר לשקול את העניין, במידה והילדים לנים אצל האבא אפשר לשקול הפחתה מסוימת אבל כמובן להשתדל להשאיר את המזונות כמה שיותר גבוהים כי ההוצאות השוטפות על הבית בדרך כלל נשארת אותו הדבר.

·         כל אחד מההורים שרוצה לטוס לחו"ל בדיוק באותם ימים שהילדים אמורים להיות אצלו, עליו לדאוג לסידור חלופי לילדים. (פניה לצד השני ולסגור ביניהם אולי החלפה של ימים, הסכמה על מטפלת כאשר אותו צד שטס חל עליו לשלם את העליות וכו').




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו