משחק ילדים כדרך להכשרה לחיים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

משחק ילדים כדרך להכשרה לחיים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 02.03.2008

לאורך ההיסטוריה, שימשו משחקים ככלי הוראה רב עוצמה. מלכים בעת העתיקה השתמשו במשחקים כמו שחמט ושש בש כדי להקנות לצאצאיהם עקרונות של מנהיגות ואסטרטגיה צבאית. משחקי ילדים נוצרו כדי להעניק להורים ומורים כלי באמצעותו יוכלו ללמד את הילדים כישורי חיים בעלי ערך תוך כדי הנאה ובילוי יותר זמן איכות עם ילדיהם.



משחק ילדים כדרך להכשרה לחיים

באדיבות www.richdadisrael.co.il  משווקי משחק cashflow לילדים.

צילום באדיבות 2p סטודיו

הכל מתחיל בבית

בעבר הרחוק, היה חינוך הילדים נתון כולו בידי ההורים. בתקופת הציידים והמלקטים, האב לימד את בנו לצוד כמו גם להגן על השבט. האם לימדה את הבת לעשות את מלאכות המחנה, לעבד עורות ולגדל את הילדים. שני ההורים לימדו את ילדיהם את הערכים החברתיים של השבט, כבוד לזקנים, כיצד להתמודד עם ויכוחים בין אנשים בשבט, כמו גם שירים, מנהגים, סיפורים וטקסים שחיברו את השבט יחדיו והפכו אותם לשלם. בתקופה האגררית, אמהות ואבות עדיין עבדו כצוות, לא רק בטיפול בחווה או בעסק המשפחתי, אלא גם בגידול הילדים. בעידן האגררי, שני ההורים עדיין שמרו על קשר אישי חזק עם ילדיהם.

ואז הגיע העידן התעשייתי, או מה שמכונה תקופת המשפחה האידיאלית. בתקופה זו, האב יצא מהבית כדי לעבוד ולהביא ביתה תלוש משכורת. האם נשארה בבית כדי לבנות קן חמים למשפחתה והילדים הלכו לבית הספר. במלים אחרות, המדינה נטלה את האחריות ללמד את הילדים מה שחשבה שחשוב שידעו. לאורך בתקופה זו, היה עדיין הרבה זמן בחיק המשפחה, אבל הזמן הזה הלך והצטמצם.

כיום אנחנו חיים בעידן המידע, ובמקרים רבים שני ההורים עובדים רק כדי להתקיים. ילדיהם פעמים רבות חוזרים לבית ריק, מפעילים את הטלוויזיה, משחקים משחקי ספורט מאורגנים בהנחייתו של הורה מאמן, מבלים זמן רב בקניון, משחקים במשחקי וידיאו במשך שעות ארוכות, או מבלים שעות ארוכות בטלפון או מול האינטרנט.

במקום שהוריהם יהיו המורים, הילדים של היום חשופים, פשוטו כמשמעו, למיליוני מורים, אם באופן אישי ואם באופן אלקטרוני. זו הסיבה העיקרית לכך שלהורים יש פחות שליטה על ילדיהם היום.

 

משחקי ילדים נוצרו כדי להעניק להורים ומורים כלי באמצעותו יוכלו ללמד את הילדים כישורי חיים בעלי ערך תוך כדי הנאה ובילוי יותר זמן עם ילדיהם.

ד"ר אן נבין: "כפסיכולוגית חינוכית בעלת למעלה משלושה עשורים של ניסיון בהוראה, וכחוקרת שיטות אפקטיביות של הוראה ולימוד , הזדעזעתי במידה רבה מכישלון בתי הספר הציבוריים. אני שותפה לדאגתו של רוברט קיוסאקי ביחס לדרישות החדשות שהציב בפנינו עידן המידע, במיוחד בפני ילדינו. מכיוון שבתי הספר אינם מסוגלים ללמד את ילדינו הכל, חשוב אף יותר שהמשפחה והקהילה תהיינה מודעות לשיטות מועילות ובעלות משמעות המעודדות את ילדינו ללמוד.

 

לאורך ההיסטוריה, שימשו משחקים ככלי הוראה רב עוצמה. מלכים בעת העתיקה השתמשו במשחקים כמו שחמט ושש בש כדי להקנות לצאצאיהם עקרונות של מנהיגות ואסטרטגיה צבאית. פעמים רבות מדי בימינו לומדים ילדינו לבדם, כשהם ישובים מול מסך מחשב, וצופים בטלוויזיה לבדם, חלק חיוני מהלמידה הוא ללמוד להיות מעורב, לתת, לקחת ולחלוק עם אדם אמיתי.

למשחקים יש עוד ערך מוסף. פעמים רבות הם משקפים את התנהגותו האמיתית של האדם. לדוגמא, אם מישהו שמרני מאוד או חושש מסיכונים, התנהגות זו תבוא לידי ביטוי במשחק. אם אדם נוטה  לקחת סיכונים מוגזמים, גם ההתנהגות הזו תתבטא במשחק. אם אדם נוטה להפר חוקים או לרמות, התנהגות זו תופיע גם היא. כך שתוך כדי משחק יכול ההורה לקבל רמזים למה עליו לשים לב בהתנהגות ילדו, במלים אחרות, תוכלו ללמוד הרבה על עצמכם ועל אחרים ממשחק קטן ופשוט".

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו