מתנה לתינוק שנולד - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

מתנה לתינוק שנולד

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 31.01.2009

הבשורה הנפלאה הגיעה, ולמשפחה נוסף אח או נוספה אחות, אחיינית קטנה או תינוק של חברה, וצריך לפנות זמן להגיע לבית החולים לביקור היולדת והרך הנולד... מה מביאים לתינוק או תינוקת בת יומה?



2P סטודיו

מתנה לתינוק שנולד

הבשורה הנפלאה הגיעה, ולמשפחה נוסף אח או נוספה אחות, אחיינית קטנה או תינוק של חברה, וצריך לפנות זמן להגיע לבית החולים לביקור היולדת והרך הנולד... מה מביאים לתינוק או תינוקת בת יומה? צעצועים עוד לא מתאימים, רכים ככל שיהיו, ומוטב לחשוב על מתנה שתקל על חיי ההורים מאשר שתיטיב עם העולל, היות וברור ובשלב זה לא יוכל ליהנות מהמתנה כלל...

 

ריכזנו עבורכם המלצות למגוון מתנות מקוריות לרך הנולד, כאלו שיסייעו להורים הטריים בחזרה מבית החולים, ובטיפול בתינוק בימיו הראשונים בעולם.

 

סט סדינים לעריסה

העריסה משמשת את התינוק ללינה בשלושת החודשים הראשונים לחייו. את העריסה בדרך כלל מקבלים תמורת תרומה קטנה מעמותת יד שרה, או משכירים ולא רוכשים. מהסיבה הזאת בדיוק, שוכחים ההורים או מעדיפים שלא לקנות סט סדינים לעריסה, היות והשימוש בעריסה בכלל, או בסט המצעים בפרט הוא לטווח קצר של שלושה חודשים.

אז אנו ממליצים, אם אתם מחפשים מתנה מקורית לתינוק שנולד, סט מצעים מפנק ומצועצע, יאפשר להורים לקשט את העריסה כמו שמגיע באמת לנסיך או לנסיכה שימים הראשונים לחייה, ומובטח כי תזכו להרבה פרגון מצד ההורים המסונוורים...

 

כרית הנקה

האכלת התינוק היא הפעילות העיקרית, למעשה היחידה, למעט החלפת חיתול ואמבטיות, עם העולל, ורצוי שפעולת ההנקה או ההאכלה מהבקבוק תהיה נוחה ככל האפשר. האכלת התינוק בתנוחה לא נוחה, גם תפריע לתינוק בעת האכילה, עשויה להשפיע על פעילות העיכול, ותקצר את הסבלנות של ההורה המאכיל...

בכדי שגם להורה המאכיל את התינוק, וגם לתינוק יהיה נוח בשעת הארוחה, אנו ממליצים על המתנה הנהדרת, כרית ההנקה. הכרית מאפשרת להורה את התנוחה הנוחה ביותר להאכלת התינוק, ובכך מתארכת הסבלנות, התינוק אוכל בקצב הנכון, בתנוחה הנוחה, וכולם נהנים מהמעמד...

 

טיפות להקלה על גזים

אחת התופעות הלוואי הקשות ביותר להתמודדות עבור התינוק, ועבור הורים המטפלים בו, היא תופעת העצירות והגזים. מערכת העיכול של הרך הנולד בימים הראשוני לחיים עוברת למעשה תהליך של "הרצה", ומלמדת את עצמה איך לפעול.

בימים (קשים...) אלו, מרבה העולל לסבול מגזים ומעצירות, ומעבר לסבל התינוק , ולחוסר האונים לאפשרויות בהקלה על כאב העולל, גם הלילות הופכים ללילות לבנים, כשהתינוק לא מצליח לישון, גם בשעות שמעבר לשעות ההאכלה. טיפות טבעיות להקלה על מערכת העיכול, לעידוד היציאות ולהקלה על הצטברות גזים, הם מתנה מבורכת, ובאישון הלילה, תזכו להעלות ליקירכם את החיוך חזרה לפנים...

 

טרמפולינה

המתנות שהזכרנו עד עכשיו, הם מתנות ייחודיות ומפנקות, אותן ישמחו ההורים לקבל, במחיר שווה לכל נפש... אם תוכלו לאפשר לכם קצת יותר, טרמפולינה נחשבת למתנה מקורית ביותר, אשר מובטח כי תשמש את ההורים מדי יום בחודשים הראשונים לחייו, להרגעת התינוק.

הטרמפולינה היא למעשה "סל קל" גדול, הבנוי בצורה המאפשר נדנוד. הנדנוד מתבצע על ידי מנוע קטן המחובר למבנה הטרמפולינה, המופעל על ידי סוללות. עם הפעלת המנוע, התינוק השוכב על הטרמפולינה יזכה בנדנוד נעים, המלווה ביצירות קלאסיות עליזות... מתקן הטרמפולינה בטוח לשימוש, ובלבד שיהיה מיוצר על ידי חברה מוכרת, ונרכש בחנות המתמחה בייבוא של מוצרי תינוקות.

 

אלבום תמונות

אמנם אלבום תמונות אינו מתנה שניתן לתת בשלב הביקור בבית החולים אבל ניתן בהחלט להעניק למשפחה המאושרת מתנה מקורית ביותר – תעוד הרגעים המאושרים בבית החולים. בד"כ בשלב זה הבעל עסוק מדיי בריצות סביב סידורים לתינוק,דאגה לאישה ולאחים בוגרים וקבלת אורחים. אתם יכולים להיות שם כדי לצלם ולתעד אלבום תמונות מנקודת מבט חיצונית.מתנה מקורית שתעניק פרספקטיבה אחרת ושונה של רגעי השמחה הללו.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו