שוק יד 2 במוצרי תינוקות – מה חשוב לדעת - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

שוק יד 2 במוצרי תינוקות – מה חשוב לדעת

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 23.10.2010

יש חשיבות רבה למיחזור הן כתרומה סביבתית, והן כאשר אתם רוצים לקנות מוצר טוב ואיכותי יותר לילדיכם וידכם אינה משגת לקנותו. חשוב לדעת שמוצרי יד שנייה אינם ניתנים להחלפה. לכן חשוב לעשות סקר שוק קטן, ולהחליט ולדעת בדיוק איזה מוצר אתם רוצים לקנות.



מאת: יעל סנדלר

 


שוק יד 2 במוצרי תינוקות – מה חשוב לדעת

שוק החפצים המשומשים תופס בשנים האחרונות תאוצה, ולא רק בגלל הרצון לחסוך כסף. רבים פונים אל המשומשים דווקא מרצון לשמור על סביבה נקייה ועל ניקיון כדור הארץ ובוחרים במיחזור כדרך חיים. לעיתים זה מתבטא בבית חכם בו מהפסולת עושים קומפוסט עימו מזבלים את הגינה, מי הרחצה זורמים למאגר ממנו מושקית הגינה ועוד...

יש חשיבות רבה למיחזור הן כתרומה סביבתית, והן כאשר אתם רוצים לקנות מוצר טוב ואיכותי יותר לילדיכם וידכם אינה משגת לקנותו.

חשוב לדעת שמוצרי יד שנייה אינם ניתנים להחלפה. לכן חשוב לעשות סקר שוק קטן, ולהחליט ולדעת בדיוק איזה מוצר אתם רוצים לקנות.

מוצרי יד שנייה לרכישה

חשוב שתבדקו היטב את המוצר לפני הקניה. אל תתביישו להפוך אותו לכל הכיוונים, לבדוק האם אינו חד מכל צדדיו. לבדוק שהמוצר לא נגוע בתולעי עץ – בעץ מלא יש לכך חשיבות רבה. תוכלו לבדוק זאת על ידי חיפוש חורים במוצר.

בדקו שהמוצר בטוח. אל תתביישו לפרק את חלקיו. למשל בעגלת תינוק – הוציאו את המזרן, בדקו שהוא נקי ושהחלקים הפנימיים נקיים.

כדאי במוצרים יד שנייה להעדיף מוצרים הניתנים לכביסה ולהרתחה. אם אתם קונים עגלה, בדקו את תווית הריפוד שלה. בדקו את הרכב החומרים ואת הוראות הכביסה.

יש כמה דברים שכדאי לדעת כאשר אנחנו קונים דברים משומשים, בייחוד כאשר מדובר בתינוקות וילדים:

כאשר אנחנו קונים מיטה לתינוק, או כל חפץ אחר לתינוק, יש חשיבות שנדע שהחפץ שאנחנו קונים הוא בטוח לשימוש, עומד בתקנים, ואינו מסכן את התינוק שלנו.

בטיחות התינוק – אינה שווה חיסכון בכסף. אם מדובר בריהוט גן הבדיקה פחות קריטית אבל כל מה שקשור לתינוקות שלנו חייב להיות תקין ובטוח.

תקנים ובטיחות מוצרי תינוקות מתחדשים ומשתנים. כדאי לברר מה היו השינויים בתקנים לפני רכישת מוצרים משומשים.

כדאי להיעזר בחנויות תינוקות אשר חלקן מוכנות לתת את השרות הזה ולבדוק עבורכם את תקינות המוצר.  כדאי גם לדעת מהי ההיסטוריה של המוצר שאותו קניתם. היכן הוא היה מאוחסן. מזרנים למשל שהיו בעליית גג או במחסן שעבר הדברות לא הייתי חושפת לשימוש נוסף לתינוק.

אם קניתם מיטת תינוק, כדאי לקנות לתינוק מזרן חדש. אל תשכחו שהמזרן משמש תינוק אשר פולט ועושה את צרכיו בחיתול, ולפעמים יש נזילות של פליטות או שתן הנספגים במזרון, אלא אם כן מדובר במזרן המכוסה בשעוונית.

חשיבות מקור הקניה

החשיבות של מקור הקניה באה ממקום נוסף שרבים לא חושבים עליו. בעבר הוצאתי לערמת האשפה מכונית קטנה אשר הייתה מסוכנת לשימוש,  היו בא חלקי פלסטיק חדים. לאחר זמן מה ראיתי שהמכונית מוצעת למכירה באחד מאתרי האינטרנט אשר בהם ניתן להשיג מוצרי יד שנייה. אני מניחה שאף אחד לא היה רוצה לקחת מכונית כזו מפחי האשפה.

אין לי ספק אגב שמדובר במכונית שלנו, כיוון שהביאו לי אותה מתנה מארץ אחרת, והיה עליה סימן זיהויי שהופיע בתמונת המכונית.  זאת הייתה הפעם הראשונה בה הבנתי עד כמה נושא המיחזור יכול להפוך למסחר לא הוגן.

דעה נוספת צריך לתת גם בנושא כיסאות הבטיחות המשומשים. צריך לדעת האם הכיסא היה במכונית שחונה בחנייה מקורה או לא? זה חשוב בעיקר בשמש הישראלית העלולה לגרום נזק רב לפלסטיק הכיסא.

חשוב לדעת האם הכיסא היה במכונית אשר עברה תאונה ולכן יצא מכלל שימוש.

כיסא בטיחות לרכב קובע במידה רבה את נינוחות התינוק שיושב בו. כדאי לשים לכך לב, ולקנות לתינוק כיסא נוח שאתם יודעים את ההיסטוריה שלו.

במידה ואתם קונים מוצר משומש כדאי לבקש להיכנס אל הבית שממנו אתם קונים את המוצר. שימו לב לקשר בין ילדי הבית למוצר שקניתם. אם קניתם מיטת תינוק מבית שבו הילדים כבר בני עשר, סביר להניח שהמיטה לא ניקנתה לפני שנתיים. אם קניתם כיסא לרכב לתינוק מהורים לילד בני עשר גם אז סביר להניח שהכיסא לא בן שלוש.

אל תתביישו לשאול היכן נשמר המוצר בזמן שלא היה בשימוש – האם בבית או במחסן? האם היה במקום בו הייתה הדברה? האם היה שמור מכוסה או פתוח?

מסירה או השלכת מוצרי תינוקות

חשוב לדעת כאשר אתם רוצים למכור מוצרים או לזרוק מוצרי תינוקות האם הם בטוחים לשימוש.

גם כאשר אתם רוצים להעביר – למסור או למכור או לזרוק חפצים ישנים, כדאי לשים לב שהמוצר שאתם מוסרים הוא בטוח לשימוש. לא נעים – אבל מוצר שאינו בטוח לשימוש, והחלטתם מסיבה זו לזרוק אותו לפח האשפה או להוציא אותו למדרכה ברחוב בתקווה שיקחו אותו עובדי העירייה, כדאי שקודם לכן תוציאו אותו משימוש. איך עושים זאת?

כיסא תינוק – גזרו את רצועות הבטיחות. זה מספיק. אף אחד לא יחזיר לשימוש כיסא אשר גזרו את רצועותיו.

אם אתם מוציאים החוצה מיטה אשר קיבלה עובש או נשברה – השאירו חלק אחד ממנה אצלכם, והוציאו אותו רק בעוד שבועיים. אף אחד לא יתעסק עם מיטה שחסר בה חלק.

אם אתם מוציאים החוצה בגד מסוכן, אשר יש בו, למשל, שרוך באזור צוואר הילד, והחלטתם לוותר על הבגד בגלל נושא הבטיחות, הוציאו אותו משימוש לפני שאתם זורקים אותו.

כאשר אתם מוכרים חפצים – היו בטוחים שהחפצים שאתם מוכרים הם שמישים ולא יגרמו נזק לתינוק או לילד שישתמש בהם. זאת אחריות שלכם לבטיחות הילד שישתמש במוצר – ולא הייתם רוצים לסכן אותו. מוצר שאתם לא בטוחים בו כדאי לברר האם ניתן להשתמש בו.

לסיכום

למוצרי יד שנייה יש ערך רב, גם חיסכון כספי וגם מטרות של מיחזור ושמירה על כדור הארץ. אבל חשוב לבדוק שהמוצרים שאתם קונים בטוחים, וחשוב לדעת שגם המוצרים שאתם מעוניינים למכור בטוחים .




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו