תינוק בשטח – כיצד לתכנן טיול קמפינג עם תינוקות - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

תינוק בשטח – כיצד לתכנן טיול קמפינג עם תינוקות

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 01.04.2009

ילדים אוהבים הרפתקאות והצטרפותו של עולל חדש למשפחה לא אמורה למנוע יציאה לבילוי משפחתי בחיק הטבע. כל מה שצריך לעשות זה לבחור יעד מתאים לקמפינג ולהתכונן לקראת הקמפינג כך שלא יחסר דבר לתינוק.



מאת: שירה דרורי


תינוק בשטח – כיצד לתכנן טיול קמפינג עם תינוקות

ילדים אוהבים הרפתקאות והצטרפותו של עולל חדש למשפחה לא אמורה למנוע יציאה לבילוי משפחתי בחיק הטבע. כל מה שצריך לעשות זה לבחור יעד מתאים לקמפינג ולהתכונן לקראת הקמפינג כך שלא יחסר דבר לתינוק. כמובן שבקמפינג הטיפול בתינוק הוא מאתגר יותר מאשר בסביבת המגורים המוכרת. מצד שני, אתרי קמפינג רבים ידידותיים לתינוקות ובהחלט ניתן ליהנות בקמפינג גם עם תינוקות רכים.

 

עונת הקמפינג – מומלץ לצאת לקמפינג בעונת האביב או הסתיו, כשמזג האוויר נח יחסית ולא חם או קר מדי כך להפחית סיכוי שהתינוק יצטנן וכמובן יש לברר את תחזית מזג האוויר לפני שלב האריזה ולארגן בהתאם בגדים חמים, שמיכות וכדומה.

אתר קמפינג מתאים – העדיפו אתר בו יש תשתית נוחה כמו למשל, חיבור לחשמל, מקלחות ושירותים מסודרים וכדומה, כך שתהיה לכם אפשרות לחמם עבור התינוק את הארוחות.

לול קמפינג – ניתן כמובן להביא לטיול עריסה, אך אפשרות לינה אחרת היא לול קמפינג. מדובר בלול רשת מתקפל, קל מאוד לניידות, כיוון שבעת הקיפול הוא נישא בנרתיק נשיאה. מומלץ לתלות מעל הלול כילה נגד יתושים. מומלץ להעדיף לול קמפינג המגיע על גלגלים הכולל תאי אחסון בהם ניתן לאחסן את מוצרי וצעצועי התינוק.

מנשא לתינוק – במהלך היום בעת השהייה באתר קמפינג לא תרצו להגביל את עצמכם או לצמצם את הטריטוריה של התינוק ולכן, כדאי להצטייד במנשא המתאים לטיול והסתובבות עם התינוק. יש מגוון מנשאים לתינוקות, אך מומלץ לבחור מנשא אורטופדי המעניק לכם ולתינוק תמיכה מקסימלית עם אפשרות לסובב את התינוק אליכם או כשהפנים שלו כלפי חוץ. כמו כן, מומלץ שבמנשא תהיה חגורת אבטחה לבטיחות התינוק ותאי אחסון שמאפשרים לאחסן את מוצרי התינוק שכדאי לשאת קרוב כגון חיתולים, מגבונים, בקבוק. בנוסף, רצוי להעדיף מנשאי תינוקות המגיעים עם מגן שמש להגנה על ראשו של התינוק.

שמירה על המזון – אם הינך מניקה כדאי להצטייד בכרית הנקה נוחה כדי לאפשר הנקה נוחה בתנאי שטח. אם התינוק אוכל מבקבוק, חשוב מאוד להגיע מצוידים במספר בקבוקים שטופים שכבר עברו בבית תהליך של סטריליזציה והם מוכנים לשימוש ואת האוכל רצוי לאחסן בנפרד במחלקי מנות שימושיים. כדי לשמור ככל האפשר על טמפרטורת הבקבוקים, ניתן להצטייד בנרתיקים תרמיים המתאימים לבקבוקים ולשמירה על חום של אוכל מוצק.

משטח החתלה – בשוק ישנם תיקי עגלה שבעת הפתיחה נפתחים למשטחי החתלה. אפשרות אחרת היא להצטייד בחיתולי בד או במשטחי החתלה חד פעמיים שניתן לפרוש בכל מקום ולחתל עליהם את התינוק.

פתרון רחצה – ניתן להביא לאתר הקמפינג אמבטיית פלסטיק בטיחותית עבור התינוק או אמבטיה מתנפחת ולהקפיד כמובן על כללי בטיחות בעת הרחצה.

שמיכה או משטח פעילות – במהלך היום תוכלו לספק לתינוק בעת הבילוי באתר הקמפינג פעילות אם תביאו עמכם שמיכת פיקניק גדולה שניתן לפרוש על הדשא. קיימות שמיכות פעילות לשטח עבור תינוקות צבעוניות המורכבות מבדים בעלי טקסטורות שונות כדי לספק לתינוק תחושות מגע שונות. מומלץ להעדיף שמיכות בעלות חלק אחורי אטום לרטיבות ושמיכה אליה ניתן לחבר צעצועי פעילות רכים לצורך משחק.

עגלה או טיולון – העגלה היא חלק בלתי נפרד מהשהייה והטיול באתר הקמפינג. הכינו לתינוק את העגלה מראש מבחינת נוחות – שמיכה לעגלה, תיק עגלה בו כל מוצרי התינוק, האוכל והמשחקים. ניתן להצטייד במגן נגד שמש לעגלה או במגן נגד גשם – את שניהם ניתן להלביש על העגלה ולקבע בעזרת תופסנים. לתנאי שטח מומלץ להעדיף עגלת שטח בעלת גלגלי אוויר ובולמי זעזועים.

ציוד לשטח – כדי לשמור על התינוק בתנאי שטח באתר הקמפינג מומלץ להצטייד בתרסיס להרחקת יתושים ובקרם הגנה מיוחד לתינוקות להגנה מפני השמש. כמו כן, כדאי להלביש לראש התינוק כובע מצחייה ואם עורו מתייבש לדאוג לקרם לחות מיוחד לתינוקות.

 

המאמר באדיבות אתר הלימודים  וואלה לימודים – בגרויות והשתלמויות




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו