אופנת הריון לקיץ 2008 - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

אופנת הריון לקיץ 2008

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 10.03.2008

מוגשת לכן באהבה סקירה של הטרנדים המובילים לקיץ הקרוב, מלווה ברשמיי מכל אחד מהטרנדים: צבעים, רטרו-שיק, הדפסים, המראה הגברי וגם כיצד לשלב מבלי ליפול...



אופנת הריון לקיץ 2008

 

מאת: יעל רוזנולד-סטייליסטית וקניינית אישית.

מוגשת לכן באהבה סקירה של הטרנדים המובילים לקיץ הקרוב, מלווה ברשמיי מכל אחד מהטרנדים (תרצו או לא תרצו, זה בכל זאת טור אישי).


כמה בשורות על הפרק :

 

הצבעים:

רמי ליהצבעוניות בעונת הקיץ הקרובה הולכת להיות כזו אשר תוכל להיראות גם ע"י לוויינים איראניים (במידה ויצליחו לשגר אחד שכזה).  צהוב, שהתחיל לטפטף עלינו כבר מקיץ דאשתקד, ראה כי טוב והחליט ללכת עם עצמו צעד אחד קדימה לעבר השתלטות על העולם; האדום, שעוד בטקס האוסקר נתבשרנו אודות חיבת המעצבים כלפיו בעונה זו, וכן - ורוד הבזוקה, הכתום, וכחול הניאון. באופן כללי, ניתן לומר כי הצבעים השנה הם כאלו שבטבע מסמלים סכנה. ומה בעצם כל כך מסוכן בהם עבורנו? הסכנה שלא להיראות כמו "ללי, שירותי ליצנות לימי הולדת והפעלות ילדים בע"מ". הגבול בין להיראות מגוחכת לבין המראה השיקי הנכסף הוא דק מאד. לכן, הייתי ממליצה ללכת על כמויות מדודות של צבעים שכאלו, בשילוב עם צבעוניות מתונה יותר (תמיד אפשר לגייס את השחור והלבן הקלאסיים למיתון האווירה).

 אבישג ארבל

רטרו-שיק:

אין קיפוח לאף עשור בקיץ הקרוב. אם בנוסטלגיה סטייל שנות ה-50 חשקה נפשכן הריהי כאן, עם החצאיות המתרחבות והחולצות המהודקות. המראה הזה אמנם לא מהווה מראה "הריוני" קלאסי, אבל בשילוב הנכון של חצאית בגזרת a רחבה עם עליונית בשרוולים תפוחים וצווארון מעוגל (שתוכל להיות נלבשת מעל גופיית בייסיק בצבע אופנתי כזה או אחר), עדיין נותרת עם היד על הדופק האופנתי לעונה. מעבר לכך, לא חייבים להידבק למראה ה"גריז" של שנות ה-50 דווקא, ואפשר לאמץ צורות מחווה מתונות יותר (ויש שיגידו, פחות) לעשור שכולו תמימות- הנקודות. גם כאן, טוטאליות יכולה לגרום לכך שעוברי-אורח יורידו לך כאפות בבלבלם אותך עם פרת משה רבינו. לכן שוב- כל המרבה הרי שאין זה משובח.

 

סקסי נייןשנות ה-60 וה-70 מחזירות איתן לעונת הקיץ הקרובה את ההיפי-שיק, עם הבדים המשוחררים והמתנפנפים,מאדרלנד עם צביעת הטאי-דאי ועם המכנסיים רחבי-הרגל (לא להחמיץ פעימה. הסקיני עדיין כאן). המראה מותאם ככפפה לידה של ההריונית או האם הטרייה שגזרתה טרם שבה אליה. בכל טוניקה או שמלה בגזרת ה"קיסרית" (עם החיתוך מתחת לחזה), האופיינית לעשורים דנן, יש מקום לבטן הגדלה או לכל קילו עודף שתבחרי להסתיר.

בדים אווריריים.



הדפסים:

הם כאן! בגדול! בענק!  ההדפסים שוב על המפה (יש כאן משחק מילים מעודן, למי שלא הבינה..). פרחוניים או אתניים-שבטיים, מזרח-אירופיים או יפניים, וגם הגיאומטריים עדיין כאן (כחלק מחזרתן של שנות ה-60 המבורכות). הכל הולך.

באופן אישי, ניתן לומר כי אני מנהלת יחסי אהבה-שנאה ערים עם הדפסים. מצד אחד, יש להם היכולת ליצור אשליות אופטיות מבורכות (מושכים מאד את העין, וכך ניתן להסיט תשומת לב מאיבר אחד לאיבר אחר- לבחירה), אבל מהצד השני, מעלים לי לעיתים קרובות אסוציאציות של וילון/מפה/הסלון של סבתא שלי... ואני מודה, אם תפתחו את הארון שלי, על אף היותו עמוס לעייפה, לא תמצאו שם יותר מחולצה אחת בסגנון האמור.  מאידך, במגירות האקססוריז שלי נמצאות אי-אלו מטפחות בהדפסים פרחוניים, אתניים, ספארי, יפניים, טאי-דאי ועוד היד נטויה..

 

 המראה הגברי:

קשה לי לכנות את המראה הגברי - "טרנד". יכולתי באותה מידה להגיד ששחור ולבן באופנה השנה. המראה הגברי מהווה לדעתי שם נרדף למראה ה"קלאסי", עם צבעוניות מתונה (עד כמה שניתן לכנות את סקאלת השחור-לבן "צבעוניות"...) וגזרות מוקפדות. ואיך הופכים את זה למשהו שלא ייתן תחושה של מלצר (מחולון)  באולם אירועים?  נוחות היא שם המשחק. נוחות ומידתיות. נוחות, מידתיות ושילובים. כלומר, אפשר ללכת על חולצה מחויטת, עם מכנס שובבי או, לשלב עניבה עם הדפס מטורף (שיוצרת, אגב, מראה מאורך ומחוטב יותר) עם חולצת צווארון פתוחה ברישול מעל לגופיית בייסיק ומכנס מחויט.


 

שיהיה קיץ אוורירי, עליז ובעיקר – נוח!




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו