אופנה הדפסים ומיתוסים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

אופנה הדפסים ומיתוסים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 02.09.2007
פסים, נקודות, פרחים ובעצם, מה לא- הכול הולך, גדול יותר, צבעוני יותר, והפעם הכול הולך עם הכול. רוצה גם? בכתבה הבאה ניתן כלים כיצד הדפוס יתלבש על צללית גופנו ולא אנו עליו...

אופנה הדפסים ומיתוסים


מאת: קרן אמירמוב

באדיבות:  אורלי שי- המרכז לסטיילינג

 

הקיץ בולט במיוחד טרנד ההדפסים, שכובש את הישבנים. פסים, נקודות, פרחים ובעצם, מה לא- הכול הולך, כל הדפס אפשרי ממלא את חלונות הראוה: גדול יותר, צבעוני יותר, והפעם הכול הולך עם הכול. רוצה גם? בכתבה הבאה ניתן כלים כיצד הדפוס יתלבש על צללית גופנו ולא אנו עליו.

 

השנה, כל מעצב שמכבד את, עצמו לא פספס איזו שהיא  זברה או ערוגת פרחים לשם קבלת מקור השראה לקולקציה, הכול מהכול פרחים ,מנומר, פסים, והמון צורות גיאומטריות,

והכל בצבעוניות קונטרסטית של צבעים עזים .השנה, גם נשבר המיתוס שאסר לערבב נקודות עם פסים וטקסטורות למיניהן. אם מה שפעם העיד על חוסר טעם מוחלט, היום נחשב לטרנדי וחדשני .

 

אז איך בעצם לובשים את זה?

 

ראשית כל מחליטים לאיזה מיבנה גוף את שייכת (לכתבה בנושא לחצו: להתלבש בהתאם למבנה הגוף)  ועכשיו ,לעבודה: לבעלות אגן רחב ביחס לכתפיים מומלץ, לאזן את גופן בעזרת הרחבת הכתפיים. לבישת חולצה שחורה חושפת כתפיים (פתח סירה ) כאשר, פס רוחב לבן או טקסטורה קווית עובר בן כתף אחת לשנייה נוצרת אשליה של כתפיים רחבות יותר, וכך בעצם תקבלי תחושה של אגן צר יותר, ותיצרי איזון בינו לבין הכתפיים.למרות שהשמלות הפרחוניות כובשות את המסלולים בשבוע האופנה בסערה, עדיף לך להשאיר אותן על הקולבים. לבישת שמלה כזאת, תגרור תשומת לב לאזור הלא מיוחל וכך תיראי קורבן אופנה מוחלט.

 

 

אם תרצי ליצור אשליה של מותן צרה יותר, מומלצות לך חולצות בגזרת פרינסס. כאשר, החולצה תפורה  בגזרה פרינסס, כל הדפס יכול להתאים, אך עם זאת מומלצים ההדפסים הכהים יותר באזור הבטן והמותנים לשם הצרה נוספת לא רק בעזרת הגזרה המחמיאה אלא גם בעזרת הצבע. גם חולצה שמתחלקת לשניים, כאשר החלק של המותן כהה ורק החלק העליון מודפס יכולה להחמיא. לעומת זאת לבישת חולצות שפסי רוחב מעטרים את אזור הבטן רק תגרום להרחבתה ותבטל את המותן לגמרי. לבעלות כתפיים רחבות ביחס לירכיים מומלץ לחגוג על הישבן. לכן, מותר ללבוש את כול סוגי ההדפסים מפרחים עד לנקודות אבל צריך לזכור שעד כמה שאפשר להשתולל באזור הישבן, החלק העליון של הגוף חייב להישאר בצבע אחיד ומתון בשל הימנעות הדגש על הכתפיים בעזרת ההדפס.עם את בעלת חזה קטן ורוצה להגדיל אותו בלי מנתח פלסטי מומלץ לך ללבוש פסי רוחב באזור החזה.

גם פרחים גדולים עם מחשוף עמוק יכולים לשרת אותך למטרה זו. עם זאת, פסי אורך באזור החזה או גרוע מכל גולף עם פסי אורך יעלים לך את החזה לגמרי. אם בורכת במבנה גוף מאוזן שבו הכתפיים שוות לרוחב הירכיים תוכלי להשתמש בכל הדפס אפשרי אך עם זאת מומלץ, להדגיש את אזור המותניים בעזרת חגורות נקשרות או בעזרת גזרת הפרינסס בשביל שתוכלי להיראות אישה יפה בהדפס ולא הדפס יפה על אישה.

עכשיו, לאחר שלמדת לשים פס במקום הנכון שימי פס ורוצי לקניות .






למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו