הריון בבגד ים - לחשוף עד הסוף - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הריון בבגד ים - לחשוף עד הסוף

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 21.06.2006

אלוהים שמע את תפילת ההריוניות והחליט:הביקיני שולט! הוא גם שכנע את היצרנים להרשות לנו לרכוש בנפרד את החלק העליון מהתחתון על פי המידה שלנו.כל מה שצריך זה לקחת בחשבון את הפרופורציות החדשות...



הריון בבגד ים - לחשוף עד הסוף

 
מאת: אורלי שי- המרכז לסטיילינג 


אם שנה שעברה ניצח במלחמה השלם הקיץ  לוקח אותו הביקיני בענק!

 

 זהו!!! הקיץ כבר כאן וממש אי אפשר להתעלם מהרצון הבסיסי שלנו לטבול במים צוננים על אחת כמה וכמה שאת כבר מזמן לא לבד וחם לך בשביל שניים.

העונה אלוהים שמע את תפילת הנשים ההריוניות והחליט: הביקיני שולט!

הוא הגדיל לעשות ושכנע את יצרני בגדי הים, שיותר נכון להרשות לנו לרכוש בנפרד את החלק העליון מהתחתון, על פי המידה שלנו. כל מה שאת צריכה זה מעט מידע על הצבעים, ההדפסים וקצת לקחת בחשבון את פרופורציות הגוף החדשות שלך ואת בהחלט לצאת מההסגר כן כן... גם לך מותר לחשוף עד הסוף.

 

נכון מעט מאד חברות מייצרות בגדי ים במיוחד לנשים הריוניות ובדרך כלל הם בסיסיים וחסרי שיק. את יכולה למצוא עצמך מסתובבת שעות על מנת למצוא פיסת בד בגודל של 15 סנטימטר שאמורה להסתיר ...הכול  ועולה כשמלת ערב עתירת בד.

כל זה ממש לא אומר שאת יכולה להרשות לעצמך להיכנס למים עם אוהל או עם ה  t shirt של בעלך. את יכולה להיות בטוחה שאת לא לבד יש עוד לא מעט הריוניות כמוך על החוף שנראות מיליון דולר בביקיני הקטן שלהן.

 

הכי מתאים

גם כשאת לא בהריון, התאימי את גזרת  בגד הים לנתוני הגוף שלך במיוחד כשאת רוצה לשוות לו מראה ...איך לומר צר יותר.

הדבר הראשון שיעזור לך זה מבט על עצמך במראה שמשקפת את הגוף כולו ויפה שעה אחת קודם. אל תגיעי לחנות לפני שעשית את זה בבית, את יכולה להיות כל כך מופתעת להתאכזב ולצאת בריצה מהחנות בלי בגד ים ואז...ולחזור לאוהל  ול   t shirt של בעלך...

 

מבנה החלק העליון בבגד הים (כמה שזה נשמע מוזר ( ישפיע מאד על מראה רוחב הירכיים. ככל שבגד הים "ייצבע" וידגיש אזור כתפיים רחב יותרכך יצטמצם מראה הירכיים.

קולר (רכיסה מאחורי הצוואר) או סטרפלס (ללא כתפיות) מגדילים את מראההירכיים, גזרת גופיה (המבנה הקלאסי) או גזרה במבנה סירה, מדגישה ומרחיבה את מבנההכתפיים וגורמת לאזור האגן להראות קטן יותר ביחס לשאר מידות הגוף.

אם את רוצה להצר את הירכיים הדגישי את רוחב הכתפיים שלך זה עובד נסי אותי...בחרי בגד ים בגזרת מפתח צוואר רוחבי כמו סירה או גופיה תשאירי את הסטרפלס לצרות הירכיים ולבעלות החזה המושלם.

 

רגליים ארוכות: ככל שמפתחי הרגל נמוכים יותר ( מכנסונים) את מקצרת את אורך הרגל שלך ומדגישה את רוחב הירך זה מצוין לבעלות רגליים אין סופיות ורזות.

 

ירכיים מלאות: אל תחיי באשליה שתחתונים בתוספת חצאית עתירת סלסולי בד מסביב לירכיים יסתירו ירכיים דשנות הם רק ידגישו את רוחבן וימשכו את העין לשם. אם כבר בגד
ים משולב בחצאית חפשי חצאית בגזרת
a או גזרה ישרה ללא תוספת סלסולים באמרתה.

אא וומן אונלי

הכי אופנתי
צבעים: הלהיטים של הקיץ – שילובי צבע בהדפסים בעיקר חום כתום ורוד טורקיז
צהוב וירוק דשא. אם את בהריון סביר להניח שיש לך כתמי פיגמנטציה ובדרך כלל הם חומים צהובים, הימנעי מבגד ים בצבעים הללו לפחות לא בחלק שקרוב לך לפנים דווקא לך יתאימו יותר כחולים ירוקים וורודים. אם את נוטה להאדים שכחי מאדום את מראה העגבנייה שמרי לפורים.

שחור מרזה? זה המקום לוותר על השחור הוא כבר מזמן לא מרזה ובמינון הזה הוא רק יגרום לעודפים הבהירים לבלוט בבוהקם ביחס לפסי הבד הקטנים שקורים להם "בגד ים.


אאא וומן אונלי 


הכי אופנתי

הדפסים:    השפעה מעורבת של שנות השבעים עם שנותהחמישים: הדפסים א סימטריים, נקודות, פרחים ופסים . הדפסים של שחור ולבן בכתמים או בצורותגיאומטריות והכי הכי פרחים גדולים בשלל צבעים.

הכי משתלם

הנה טיפ מצוין להאריך את חיי המדף של הביקיני החדש שלך:

ראשית השתדלי למצוא את חלקו התחתון של הביקיני עם שרוכי קשירה כך תוכלי להתאים אותו טוב יותר לבטנך וירכייך החדשות. בסיום ההיריון יש סיכוי לא קטן שהוא ישמש אותך, בהתאם אותו תסריט לחלק העליון, חזיית משולשים בקשירה גם בגב וגם מאחורי הצוואר , אל תסתפקי בחוטי הקשירה העדינים יש שלל חזיות עם פסי קשירה רחבים אשר ותומכים בחזה שלך טוב יותר ולא יחתכו בבשר החי.

 אם מתאימה לך יותר גזרת הגופייה את מוזמנת לבחור ב"גוזייה" שהיא החלאה בין גופיה לחזייה קחי בחשבון שמחשוף הצוואר שלה יהיה עמוק כמה שיותר למנוע סימני שיזוף בולטים.

אאא גוטקס

שלם כן או לא

אחד חסרונות בבגד הים השלם הוא שברוב המקרים הוא מוגבל ביכולת ההתרחבות שלו בגדי ים בעלי גמישות גדולה באמת יכילו סיבי כותנה שאינם מתאימים לבגדי ים כי אינם מתייבשים בנקל
ולכן בגד הים השלם לא יחמיא לך כמעט בשום שלב. הוא יראה סמרטוטי וגדול בהתחלת ההיריון, וצמוד מידי בסופו, ובארץ כמו שלנו בעונת רחצה ארוכה, צריך לחשוב פעמיים לפני שבוחרים בבגד ים שלם.

למי שבשום אופן לא מוכנה לחשוף את הבטן שלה ברבים הפתרון הוא לרכוש ביקיני ולשלב עליו גופית ליקרה תואמת, היא אפילו יכולה להיות שקופה, או מרשת בגוני הביקיני שלך, כך תוכלי להתאים בשלבי ההיריון הראשונים גופיה צרה יותר ובשלבי הריון מתקדם גופיה רחבה יותר במראה צעיר עם הרבה סטייל.


א טנקיני סוסוני ים 


טיפים קטנים לסיום

• אפשר לכבס  את בגד היםבמכונת כביסה: ללא סחיטה בחום של עד 40 מעלות.
• 
שמן שיזוף מכתים את הבד והורסאת גמישות בגד הים, השתמשו בתחליב שיזוף/הגנה.
• 
חומץ יכול להעלים כתמי שמן אבללעתים גם את צבע בגד הים.

 

ואל תשכחי בסופו של יום זה רק בגד ים... האריזה הכי קטנה בעולם שאמורה להרים לך את החזה, להעלים את הישבן, ולהחליק את הצלוליטיס עד אחרי הברכיים, מאמי, רילקס זה לא עומד לקרות! - תיהני מהשפע

 

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו