זוג מושלם, יש רק בנעליים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

זוג מושלם, יש רק בנעליים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 29.04.2007
אין לי מילים להסביר את המשיכה המטורפת שלי לזוגיות, והזוגיות היחידה שבאמת עושה לי את זה, היא שילוב של שני תאומים זהים (ברוב המקרים) העונים לשם נעליים...

זוג מושלם, יש רק בנעליים
מאת: אורלי שי
- המרכז לסטיילינג

הסינים עיוותו את רגלי בנות המין הנשי על מנת ל"עדן" אותן,  קרי בראדשו מ"סקס והעיר הגדולה" רצה על אוויר בגובה 12 ס"מ לפחות, סינדרלה בכלל עשתה מזה קריירה ואפילו ה"עובדות בכביש" מקפידות על נעל עם נוכחות - כל מה שרציתן לדעת על נעליים.


בתור מעצבת אופנה שמאוהבת בכל מוצר טקסטילי, אין לי מילים להסביר את המשיכה המטורפת שלי לזוגיות, והזוגיות היחידה שבאמת עושה לי את זה, היא שילוב של שני תאומים זהים (ברוב המקרים) העונים לשם נעליים. הייתי בטוחה שאני צריכה טיפול (כולל כדורים) עד לשיחה נשית בנושא, עם כל בת מהמין הנשי. זוג מושלם הוא ללא ספק רק זו נעליים מצלחות.


על המופלאים שבפריטי הלבוש - הנעליים, כתבו לא מעט. אפילו אמא שלי לימדה אותי שלא חוסכים בשיניים, עיניים ונעליים (וזה עלה לה הרבה כסף השילוש המקודש הזה). נכון שיש לנו גם חולשונת לתיקים, אבל רק לאלה שמתאימים ומדגישים את הנעליים המושלמות שלנו. אולי זו המשיכה לגובה שגורם לנו להראות צרות יותר, אולי הרמת הישבן וזקירתו באופן סקסי ונשי שיוצרת ההליכה עם נעל עקב, או אולי השוני בין האהבה שלנו לנעליים וחוסר ההתעניינות הגורף של המין הגברי בזוג עקב רוקיהמושלם (מה שפוגע לא פעם בזוגיות הביתית) תהיה הסיבה אשר תהיה - זוג מושלם יש רק בזוגות נעליים.

אז כדי שהזוג יהיה באמת מושלם הנה כמה כללי ברזל לנעליים האולטימטיביות:


הכללים לעקב מוצלח -  מיקום, חוזק, רוחב וגובה
הסוד הגדול ביותר בהצלחה שלך ללכת על עקבים הוא מיקומם בנעל, מרבית מכובד גופך ישען על העקב - המיקום הנכון של העקב הוא בקו ישר מעצם הקרסול. מקום עקב מדויק ועקב חזק ויציב, הם ערובה לתיפוף בטוח ויציב. ככל שרוחב העקב יגדל כך הנעל תהיה יציבה יותר, גם אם שגה היצרן בסנטימטר לכאן או לכאן. ככל שהעקב נמוך יותר מתחלק משקל גופך על שאר הנעל ואת מרגישה יציבה יותר.


אימום (צורה) וסגנון הנעל
נעלי סירהאופנת הנעליים משתנה באופן תדיר, מה שחשוב הוא לרכוש נעליים נוחות שיחמיאו למבנה הרגל שלך. לבעלות כף רגל גדולה (במיוחד לנמוכות ביניהן) מומלץ להתאים זוג קטום חרטום, גם אם מאד, אבל מאד באופנה נעלי שפיץ מתארכות - כדאי להימנע או לבחור בנעל שפיץ קצוצה, זה מקצר את אורכה של הנעל. השיטה שלי תופסת גם הפוך: יקירתי, אם יש לך כפות רגליים קטנות ואת קונה נעלים עם הילדים, השתדלי למצוא את הנעל שתשווה לכף רגלך מראה מוארך יותר. העונה הכי אופנתי: נעלי הסירה משנות השמונים, נעלי הבובה המעוגלות, וכמובן נעלי השפיץ (כדי להרוג את הג"וקים בפינות).


אופנה
ישנם ארבעה סוגי עקבים אופנתיים:

עקב סטילטו - גבוה ודק.
פיפ טואועקב רוקי - פלטפורמה לכל אורך הנעל המוגבהת רק בחלק העקב.

עקב צר ומקוצר הממוקם בול במקום המיוחל –בקו ישר מעצם הקרסול.

עקב שטוח - לאלה שלא מסוגלות ללכת עם עקבים, היום מאוד אופנתיות נעליים נמוכות ושטוחות לחלוטין.


צבעים והדפסים
אביבי ומדליק ,כמה שיותר צבעוני וחי, ורוד, כתום-אדום, ירוק - הכול הולך. הדפסי נקודות ופרחים כובשים את הקיץ ולא משאירים מקום לשום מוטיב אחר.

אז זהו, נעלי העקב הולכות היום עם הכול: מחליפה מחויטת עד ג"ינס מרושל - הן בהחלט מוסיפות נשיות, אלגנטיות וגם קצת כאבי גב, אבל אם אלוהים יעד אותנו ללדת, מה זה  12 ס"מ?

וטיפ אחרון לסיום
עקב שטוחבכיכר המדינה יש חנות נעליים של "וולטר שטייגר". לפחות פעמיים בשנה אני עוברת שם כמו ילד מול חנות ממתקים. אחד הסודות שלו הוא בהיותו גם ארכיטקט - הוא בונה את הנעל עם כל כללי הכובד והאיזון הנכונים. למרות שלכל נעל צריך משכנתא, יש לי כמה זוגות של האליל. אם גם לכן יש חנות סוכריות שכזו, חכו לסוף עונה, התפללו שלא ייעלם הזוג החלומי, ופשוט לכו על זה, זוג טוב וקלאסי ילך אתכן שנים, ככה זה בזוגיות מושלמת.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו