יש אלוהים: הגזרה הנמוכה בחוץ - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

יש אלוהים: הגזרה הנמוכה בחוץ

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 05.10.2006

אחרי שלטון האימים של הגזרה הנמוכה, קו המותן עולה סוף סוף למקומו הטבעי ולא רק הוא משתנה. אופנת חורף  תהפוך את ישראל למקום הרבה יותר שמח...



יש אלוהים: הגזרה הנמוכה בחוץ

 

אחרי שלטון האימים של הגזרה הנמוכה, קו המותן עולה סוף סוף למקומו הטבעי ולא רק הוא משתנה. אופנת חורף 2007 תהפוך את ישראל למקום הרבה יותר שמח. אורלי שי עם הטיפים החמים.

מאת: אורלי שי- המרכז לסטיילינג

 

הקיץ נעלם ויחד אתו מתעופפת הגזרה הנמוכה. אחרי שלטון ארוך קר ואפל של המותן הנמוכה, מהחורף הקרוב יכולות נשות ישראל לזרוק את מכנסי הערווה הידועות לשמצה ולהתלבש כמו שצריך. ולא רק המותן חוזרת למקומה הטבעי, אלא גם הכתפיים והרגליים או בעברית... מראה צללית קו הגוף המקומר בקימור רך סקסי ונשי, שזה אומר כתפיים מודגשות, אגן עם נוכחות, מותן צרה וצללית רגל מוצרת בחלקה התחתון  אופנת החורף 2007 מביאה עמה שינוי מרענן, שיעשה טוב לרוב הנשים בארץ במיוחד לבעלות מבנה רגל קצרה באופן יחסי.

 

המותן חוזרת למקום

מאמיאחד המאפיינים הבולטים הוא מעבר הדגש מאזור המותן הנמוכה (פופיק) לאזור המותן הגבוהה. כלומר -קו החגורה מטפס וחוזר למקומו המקורי ומקנה מראה צר ונשי יותר. מכנסי הערווה, אלה שמילימטרים בודדים בלבד מנעו את חשיפת ערוותנו, נ ע ל מ י ם. 

 

למי זה מתאים? לזו שיש אצלה הבדל, ולו הקטן ביותר, בין המותן (צרה יותר) לבין הירכיים וגם למי שיש לה רגליים קצרות ביחס לפלג גופה העליון. 

 

איך עושים את זה? בעזרת בגדים הגזורים בגזרה חובקת מותן (פרינסס) או הידוק החגורות באזור הצר ביותר של המותן שלנו. . גם שמלות האמפר (קו דגש מתחת לחזה) המדגישות מותן מוגבהת ותופסות החורף מקום של כבוד במלתחה. וחשוב לזכור: הגבהת המותן מאריכה את מראה הרגליים, לא פחות.                

 

 

כתפיים רחבות וישרות

מאמיקו הרוחב של הכתף הנשית מודגש ומתרחב על ידי עליוניות עם מפתחי רוחב נדיבים או על ידי שרוולונים מעט תפוחים . עד היום המראה האופנתי גרם להצרת מראה הכתפיים על-ידי גזרות קולר (גזרת השמלה הלבנה של מרלין מונרו), ועליוניות בגזרת רגלן שיצרו מראה של כתפיים שמוטות.

 

למי זה מתאים? זו ממש בשורה למי שיש לה אגן רחב, כלומר טוסיק גדול. הרחבה, גם אם רק אופטית, של הכתפיים, מצרה באופן אוטומטי את רוחב האגן.

 

איך עושים את זה? נמנעים מגזרות ומחיתוכי צבע שיוצרים מראה קולרי ומאמצים בחום את הכיוון ההפוך. מפתחי צוואר רוחביים בגזרת סירה או מפתחי v רחבים ובכלל, עדיף שראש השרוול יעמוד על בלימה כמאיים להישמט מהכתף.

 

 רגליים ארוכות וצרות

הנה, סוף סוף רגליים ארוכות בצללית הולכת ומוצרת כלפי מטה ולא עוד צללית רגלי הפיל במכנסי הפדלפון (התרחבות בשולי המכנס). עד כה בלטה התרחבות חסרת מעצורים שתקפה כל מכנס בסיסי בשנתיים האחרונות. שולי המכנס התנפחו כאילו עמדנו באופן קבוע מעל ערובת אוויר של רכבת תחתית, אך לא עוד.

 

למי זה מתאים? הגזרות הנצמדות מחמיאות אך ורק למחוטבות על בעלות קרסוליים עדינים! והגזרות הישרות יותר מחמיאות לבעלות וירכיים דשנות.

 

איך עושים את זה? חשיפה או הסתרה מקסימאלית של אורך הרגל - כלומר, מיני או מקסי - יוצרות מראה רגל מוארך. אם את בעלת רגליים יפות את יכולה לחשוף אותן בחצאית או במכנסונים קטנים , אם לא מכנסיים ארוכים שגזורים בקו ישר כלפי מטה מאזור הירכיים ללא כינוס או פתיחה בצורת האות  a (גזרת המלחים) הם יהיו אופנתיים ,יאזנו ירכיים דשנות ויסתירו קרסוליים רחבים. 

חצאיות ברך ושוק יקצרו את מראה הרגליים. מכנסי הגרב או גרביונים בצבעים שונים גם הם אופנתיים החורף ומשמשים גם פתרון מצוין לנשים עם רגליים רזות שאינן מעניינות לחשוף בשר או ורידים בולטים.

 

בקשה אישית מכל הנשים בעלות רגליים רזות וארוכות ופלג גוף עליון דשן לא לומר גדול עד בהמי...נכון הרגליים נראות מצוין כשהן במכנסיים צמודים אבל רוחב פלג הגוף העליון מקבל משנה תוקף. מילת המפתח היא איזון. לפעמים נכון יותר לבחור בגזרה ישרה כדי לטשטש את השוני בין שני פלגי הגוף.

 

עד כמה שפנסים / מתפרים פתוחים באופנה הימנעו מהם אם יש לכן בטן דשנה כיווצים כאלה באזור המותן אם בחצאית גומי או במכנס בעל פנסים פתוחים יכולים בהחלט להרחיב את מראה המותן שלך.

 

וטיפ קטן לסיום ...נשים בעלות מותן צרה מאד ביחס לירכן מומלץ שיחפשו בגב המכנס צמד מתפרים או פנסים  סגורים זה בדרך כלל סימן להצרה רבה יותר והמכנס ישב עליהן טוב יותר במותן.

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו