לארוז לחופש – תיק תק! - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

לארוז לחופש – תיק תק!

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 06.06.2006

אורלי שי יוצאת לחופשה, משאירה את כל ארון הבגדים בביתולוקחת רק מה שצריך. למרות כל זה היא נשארת סטייליסטית ופרקטית, ויש לה גם מקוםלקניות של בגדים חדשים. מדריך לנופש המתמיד



לארוז לחופש – תיק תק!


מאת: אורלי שי
- המרכז לסטיילינג

 

איזה אושר - החופש הגדול ברקע וזה הזמן לצאת לנופש עם או בליהילדים. פה האושר מקבל משמעויות חדשות, אני שעוד אין לי ילדים, רק לשם ההכנות צריכהטרום נופש, על אחת כמה וכמה אמהות. תראו לי גבר שלוקח יום חופש מהעבודה כדי "להכין" את הנופש? בקיצור צריך לארגן את הבית (זה סיוט לחזור לבית הפוך) ולארוז את כל הביתבמזוודה.

בשלב שדאגנו מי יאכיל את החתול ומי ישקה את העציצים (הרי ברור שבלמקרה נמצא עציצים בצבע בז' כשנחזור), ארזנו לילדים, לבעל ולכלב, נשארו לנו עשרדקות לצאת עם מזוודה אולטימטיבית. לא מספיק שאתם הגברים מסתדרים שבעה ימים מצוין רקעם בגד הים/מכנסי הספורט הבלויים שלכם, משקפי שמש וקבקבים עם פסים כחול לבן, עודיש לכם את החוצפה לזרז ולהוסיף "את לוקחת את כל הבית, מה יש כל כך הרבה לארוז?".

נשים, זה הזמן לעצור ולהודות כי הגברים די צודקים. בסופו של דבראנחנו לבושות כל הטיול עם אותם מכנסיים, עם אותה גופיה שקיבלה את צורת הגוף שלנווכבר לא מגיבה לכביסות ביד וז'קט ג'ינס נצחי שהפך לכובע, מגבת, שמיכה ועוד. אבל בכלמקרה אנחנו  מעמיסות, שיהיה, גם ככה הוא זה שסוחב!

בואו נעשה מעט סדר בערימה הלא מנוצלת הזו, איך יוצאים לטיול, נהניםמתיקים קלילים,  והכי חשוב, איך נראים מצוין גם בים וגם במסעדה יוקרתית? אם אתהמהגברים המתקדמים שצריכים יותר ממכנס וקבקבים הנה טיפים גם בשבילך.

 

מינימום פריטים ומינימום צבעים
החוכמה היאלארוז מינימום פריטים במינימום צבעים שיוצרים מקסימום מערכות לבוש השונות בייעודן. בחרו שני צבעים בלבד המשתלבים זה בזה. הג'ינס הוא פריט בסיסי כמו גם ה-t הלבנהתוספת שלא מגבילה אותנו ולא נכללת במשטר הצבעים. לצורך הדגמה נאמץ למלתחה אדום, כחול, שחור ולבן. באותו רגע כל ההתאמות של ורוד-ירוק, נעליים חומות, תיק עם פרחיםבסגול ותכלת - יורדים מהפרק, קל ופשוט.

 

מלתחה בשכבות
התאימו את המלתחה למראה השכבות, שכבות מבודדות קור ולא צריך לחזור למלון להחליף, פשוט מוסיפים על גופיית הבוקרהשחורה חולצה קצרה באדום בצהריים ואת הטופ הלבן / ג'ינס שהיה בתיק, לובשים לקראתשעת לילה צוננת.

 

גופיה 
הפריט הכי חשוב. כשחם היא הצלה, כשקרהיא שכבה מחממת וכששורף הגב
(אם היא מעורבת לייקרה) היא תשמש כמו חזייה לייט.
אלתתביישו לקחת כמה: שחורה, לבנה, אדומה וכו'.אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אוטנטיקו 


חולצת טריקו

חולצתנוחה אבל לא ענקית, שקלונוח ללבוש עליה עליונית בשעת הצורך מחד, וגופיה מתחת מאידך.

 

שמלה/חצאית
שמלת כתפיות מאריג כותנה המשולבלייקרה הכי נוחה, הקמטים מתיישרים מחום הגוף והיא נראית מצוין גם בערב. דמיינו... שילוב של גופייה אדומה או אפילו רצועת קרסטילים היוצאת מתוך החזייה  מתחת לשמלת הכתפיות השחורה, תיק אדום ונעל ספורט אדומה אולחלופין קבקבי אצבע עם חרוזים נוצצים - מצויין.אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאתי סניור-רצועות מעוצבות-

מכנסייםאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא המרכז לסטיילינג
מילת המפתח - נוחות. שלא ילחצו גם אחרישעות של ישיבה ברכב. חשוב שיהיה להםאכיסים לאפסון הפתעות "על הדרך" כמו מוצץ שאיןלו בית באופן רגעי. מספיק לקחת מכנס אחד שחור, אחד ג'ינס וטרנינגאארוך או קצר - דושימושי (ללילה הקר ולשימוש יום יומי).

 

עליונית עם רוכסן /כפתורים
לעליוניות יש חשיבותגדולה - הן גם משלימות את ההופעה הזרוקה ואוספות אותה למראה מכובד יותר,אהם יש בהןכיסים הן כמו ארנק לכסף, סלולרי, סיגריות או מוצצים, סוכריות ואמצעי הרגעה מהיריםאחרים. אפשר ללבוש אותן בלי כלום מתחת או כתוספת.

  

נעליים - מינימום זוגות

  • קבקבי אצבע יעשו את העבודה ולנשים כדאי לקחת קבקבי אצבעעל פלטפורמה עם חרוזים שיכולים להראות מצויינים אפילו ליציאה בערב.
  • נעלי הליכה - כאלה שנוחות לכם, אני ממליצה על נעלי ספורט צבעוניותהן מאוד אופנתיות, נוחות וברגעי משבר אתם יכוליםאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא נעלי marrell
    לעשות ספורט כדי להפטר מרגשי
    האשם על ההתחזרות בחדר האוכל של המלון.אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
    נעלי יציאה - אם את לא מתלהבת מקבקבי הפייטים העכשוויים, עוד נעלנוחה שהיא תחליף לנעלי הליכה, אבל מעודנת יותר ובצבע סולידי.

 

פראו / לונגי
יריעת בד שיכולה לכסות ישבן, לשמשכמגבת ואפילו אפשר לעשות ממנה ערסל לילד.
אttt
 


תיקים

  • תיק גדול  שיכניס את כל מה שבכל זאת לא הייתם צריכיםלקחת ו"לא יכולתן" להשאיר, עם הרבה מקום לקניות. לי חשוב שיהיה בצבע הנכון (מהלעשות, סטייליסטית).
  • תיק גב - לא משנה מה הצבע כי הוא יהיה על הגב שלו.
  • תיק דבק שדבוק אלייך 24 שעות. קטן, עם המון תאים ובדרך נס עם המוןמקום לאקמול, מים מינרלים, מברשת שיניים, שפתון נגד יובש, מיני מגבונים לחים, קוקיות לילדה, סוכרייה לסתימת פיות וגם שיתאים לערב ולצבע של הבגדים.
    אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאקיפלינג

תכשיטים
זה ממש לא המקום למזוודת נוצצים, בחרילך מינימום של תכשיטים, את הרי לא רוצה לחזור עם סימני שיזוף של שרשת חרוזים עלהצוואר ובטח לא רוצה לחפש בנחל את טבעת היהלום הכי יפה שלך.

 

ועוד כמה קטנים

  • בגד ים
  • קרם שיכול לשמש לגוף ולפנים
  • הלבשה תחתונה נוחה מבדים טבעיים וכמה שפחות גומי שגורםלשפשפות
  • אבקה לכביסה ידנית.

 

אחרי שאספתם את כל הפריטים, פנו לכם מקום על המיטה, פרשו את כל מהשבחרתם. זההזמן לראות איך הפריטים משתלבים זה בזה וכמה וריאציות שונות ניתןלהרכיב. בפעם הראשונה זה יגזול מכם זמן, אבל להבא יספיקו לכם גם עשר דקות. יש לכםעוד טיפים חיוניים, שאלות? הוסיפו לנו בעזרת תגובה ו...נסיעה  טובה!




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו