להתלבש בהתאם למבנה הגוף - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

להתלבש בהתאם למבנה הגוף

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 17.03.2006
איך להקטין ישבן רחב, להאריך רגליים קצרות, להצר כתפיים רחבות, להקטין ראש גדול ועוד.

להתלבש בהתאם למבנה הגוף


מאת: אורלי שי
- המרכז לסטיילינג

מי שמוציאה סכומי עתק על מלתחה חדשה, לפחות שתעשה חסד עם מבנה הגוף שלה ולא עם יצרני האופנה.

חידושי אופנה נועדו לגרום לנשים לרוץ לחנויות עוד לפני שהן הספיקו לתלוש את תגיות המחיר מהקניה האחרונה. יצרני הבגדים מוכרים לנו "סגנון, תדמית ובטחון" יותר מאשר בגדים.

מה שנראה טוב על דוגמנית מזן מקל מטאטא, לא בהכרח עושה טוב לקונה הממוצעת. ואולם, לכל אופנה יש את פריטים טובים ומחמיאים, וצריך לדעת למצוא אותם. בשביל זה אני פה. הטור שלי מיועד לתת לך כלים בסיסיים ושפה חדשה לאיזון מבנה הגוף על פי השיטה שלי.

כרטיס הכניסה למראה מושלם טמון בשלושה מרכיבים: הגלוי, הסמוי ותיקון נכון. הגלוי הוא במבנה הגוף ומרקם הצבעים שלנו . הסמוי הוא מה אנחנו רוצים לשדר לסביבה. תיקון נכון נעשה בעזרת הבנה בסיסית של "אידיאל" היופי: גזרות, נפילת בד, צבעים ועדכון בסיסי בצו האופנה.

השלב הראשון בתיקון הגוף הוא לדעת מהי צללית הגוף האמיתית, אותה יש להשוות למבנה הגוף "האידיאלי" ולתקן בעזרת שימוש נכון בפרטי לבוש. לגבר ולאישה צללית גוף שונה. מקובל שצלליתה האידיאלית של האישה מזכירה שעון חול או את האות הלועזית
x ואילו זו של הגבר מזכירה משולש הפוך או את האות הלועזית .v חלוקת האורך האידיאלית לשניהם היא כשאורך פלג הגוף העליון (מותן וראש) הם כשליש מאורך פלג הגוף התחתון (מותן ורגליים). המשמעות של כל חריגה קלה היא גוף בעל פרופורציות חדשות.  
                                                                                                                    איור: אורלי שי   

מהו הגוף אידיאלי ?

כל הקוראים בעלי הגוף ה"אידיאלי" מוזמנים לעבור לכתבה הבאה. אני לא יכולה לעזור לכם (סביר להניח שאיש לא נטש אותנו כרגע). לכן, צריך לנסות ולאבחן מהו מבנה הגוף שלכם ובכמה הוא קרוב או רחוק מה"אידיאל". יש לעמוד מול מראה שמשקפת את כל הגוף בלבוש מינימלי או בעירום. זה הזמן ליילל על מר גורלכם אך לא יותר מחמש דקות. השוו את חלקי גופכם זה לזה, העבירו קו דמיוני מקצה הכתף בכיוון מטה אל הירכיים ובדקו מה רחב/צר יותר? הכתפיים, הירכיים או המותניים? מה ארוך/קצר יותר - פלג הגוף העליון או התחתון? מה אורך הגפיים ביחס לכל הגוף? מהו גודל הראש ביחס לרוחב הכתפיים? ומה מבנה הפנים שלכם – צר, רחב, עגול או מרובע? מהו מיקום החזה – גבוה או נמוך? וכן הלאה.



כדי להקל עליכם ולמנוע אבחנה שגויה פיתחתי שפה קלה על פי צלליתן של האותיות הלועזיות. נסו לאבחן לאיזו צללית אתם קרובים יותר:

·גוף במבנה v: פלג גוף עליון רחב שהולך ומוצר כלפי הירכיים.
·גוף במבנה
a : פלג גוף תחתון רחב שהולך ומוצר כלפי הכתפיים.
·גוף במבנה
h: כתפיים שוות ברוחבן לירכיים.
·גוף במבנה
x: רוחב הכתפיים והירכיים זהה, והמותן מכונסת
         
                                                                                                    איור: אורלי שי
טיפים על קצה המזלג

ישנם כמה טיפים בסיסיים שימחישו לכם עד כמה פשוטה השיטה שלי, ויעזרו לכם בבחירת בגדים. המטרה היא, שתוכלו להשתמש בשיטה ככלי עבודה ולא תתלבשו רק מתוך תחושת בטן או ניחוש פרוע.

- רגלים קצרות (פלג גוף עליון ארוך מדי) - הימנעו מפרטי לבוש שמדגישים רק חלק מאורך הרגל האמיתי שלכם, כמו מכנסיים נמוכים או בגזרת 3/4. הימנעו מחלקים עליונים שיאריכו את מראה פלג הגוף העליון כמו טוניקות או עליוניות ארוכות במיוחד. חשוב לציין, שלא כל מי שנמוך רגליו קצרות, ולהיפך. אפשר להיות נמוכים בעלי פלג גוף עליון קצר מאד ורגליים ארוכות מאד.

- רגליים ארוכות (פלג גוף תחתון ארוך מדי) - הימנעו מפרטי לבוש שמדגישים את אורך הרגל האמיתי שלכם, כמו מכנסיים גבוהים עד מעל לקו המותן או חצאיות בגזרת מאקסי. הימנעו מחלקים עליונים שיקצרו את מראה פלג הגוף העליון שלכם, כמו חולצות בטן או עליוניות קצרות במיוחד.

- ישבן רחב - הרחיבו את מראה הכתפיים בעזרת פרטי לבוש עליונים כמו חולצות בגזרת סירה, ז'קטים עם כריות כתפיים. בחרו פרטי לבוש תחתונים בגזרת
a מאריגים נשפכים ולא דקים מדי.

- כתפיים רחבות - הצרו את מראה הכתפיים בעזרת פרטי לבוש עליונים שידגישו את הכתפיים כמה שפחות, כמו עליוניות בגזרת קולר. לפרטי לבוש תחתונים השתמשו גם כן בגזרות
a מאריגים עומדים משולבים בכיסים בולטים על מנת ליצור אשליה של נפח.

- ראש קטן - אם מבנה הראש שלכם קטן ביחס לכתפיים , מותר לכם להסתובב עם תספורות אפרו מנופחות וכובעים בומבסטיים, ולדרג את השיער באופן שישווה לו נפח.

- ראש גדול - אם מבנה הראש שלכם גדול ביחס לכתפיים הימנעו מניפוח השיער (תלתלים או דירוג) אלא החליקו את השיער כדי ליצור אשליה של פנים צרות וארוכות.

אלה היו טיפים על קצה המזלג, עוד לפני שהזכרנו בחירה נכונה של בדים, הדפסים וצבעים. הרבה יותר נעים לקנות מכנס טוב ומתאים מאשר לשאוב שומן לצום או לרוץ עד קטמנדו כל יום. כל מה שצריך כדי להצליח זה לדעת מהו מבנה הגוף , ולהתאים לו הלבשה נכונה בלי להיות קורבן אופנה.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו