נסיכה שלי - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

נסיכה שלי

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 05.08.2010

חיי השתנו בעקבותייך מקצה לקצה. 10 קילוגרמים שממאנים לרדת, חוש כתיבה שמעולם לא ידעתי שניחנתי בו, אהבה לתינוקות שמעולם לא הבנתי מה ההתלהבות מתינוק צורח ועכשיו אני רק מחכה להחזיק אחד כזה על מנת להרגיעו בין ידיי.



נסיכה שלי



נסיכה יפיפייה שלי, הטור הזה מוקדש לך. (כבר יש לי דמעות בעיניים)

התקופה המאושרת בחיי החלה כאשר היית לקראת יציאתך לעולם. חיכיתי כבר לרגע בו אוכל להכיר אותך, לראות אותך, להרגיש את התחושה הזו שכולם מדברים עליה.

ברגע שהגחת אל העולם משהו השתנה. לפתע נכנס אור בוהק לחיי. לא שלא היה אור בחיי עוד קודם. היה גם היה אך הפעם האור שונה כמו מיליון נורות 150 ואט.

נסיכה שלי, אני כותבת לך והדמעות בעיני. האהבה שלי אלייך אינה ניתנת לתיאור. התחושות החזקות שאינן ניתנות להסבר, בדיוק כמו שכולם אמרו, נותנות ליום משמעות אחרת.

חיי השתנו בעקבותייך מקצה לקצה. 10 קילוגרמים שממאנים לרדת, חוש כתיבה שמעולם לא ידעתי שניחנתי בו, אהבה לתינוקות שמעולם לא הבנתי מה ההתלהבות מתינוק צורח ועכשיו אני רק מחכה להחזיק אחד כזה על מנת להרגיעו בין ידיי.

אומרים עלייך שאת נסיכה אמיתית. מחייכת, צוחקת, רגועה, לא בוכה. והם לא יודעים כמה אני מחכה לכל בכי שלך רק כדי להחזיקך קרוב אליי ולנחמך ולומר לך- נסיכה שלי, אימא פה. אימא אוהבת אותך.

והנשיקות מאחורי האוזן, האזור הסודי של אימא (כבר לא, הא?) שאוהבת לנשק ולנשק עד שנמאס לך. והצחוק המתגלגל שלך שנשמע יותר כמו המצבר שאבא שלך גמר השבוע באוטו של אימא כי שכח להוציא את המפתח מהסוויץ' (מהאוטו שלו הוא לא שכח..). והאושר בעיניהם של סבא וסבתא שלך, אושר ואהבה שאפילו אני לא ידעתי שקיימים, וכמה סבתא שלך התרככה מאז שנולדת וסבא שלך לא מוכן להוריד ממך את הידיים (ובעיקר להירדם לידך..) ודוד שלך שמהרגע שנולדת לא מפסיק להתגעגע ורוצה אחד משלו (רווק מבוקש בן 30, מי היה מאמין..). ואבא שלך, שהוא האבא הכי טוב בעולם ששולח הודעות כל היום כמה הוא מתגעגע, וכבר בכלל לא איכפת לו מה שלומי כי רק את מעניינת, ואני לא כועסת למרות שגנבת לי את הנשיקה כשהוא נכנס בדלת אחרי העבודה. ולאקי המקופח, שבמשך חודשים התכרבל עם עצמו בפינה, בחושך (פולני למופת), שלפתע החל להתקרב וללקק לך את הרגליים..

נסיכה שלי, בשבוע הבא ימלאו לך 6 חודשים. מאז שהגעת, הכל השתנה. פתחת בפני צוהר לעולם חדש. עולם טוב יותר.

אוהבת. אימא.

 

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו