קשה לי להתעלם מבכי של תינוק - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

קשה לי להתעלם מבכי של תינוק

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 20.11.2010

מאז שנולדה הנסיכה אני מזדקרת לכל קול של בכי תינוקות. רוצה להציע עזרה, לנחם, להרגיע.. אני לא מסוגלת לראות הורים המתעלמים מבכי תינוקם בטענה ש"תינוקות בוכים".תינוקות בוכים כשמשהו מציק להם, כשלא טוב להם. ומי שטוען שהבכי טוב להם לריאות מדבר שטויות.



קשה לי להתעלם מבכי של תינוק

לאחרונה אני שומעת סביבי יותר מידי צעקות של הורים על ילדיהם. אם מהשכנים, אם מרכב סמוך ובעיקר בגן השעשועים. מריבות בין בני זוג ובין בני משפחה הם דבר שבשגרה, אך צעקות רמות עושות לי רע. אני מצטמררת מהם. על אחת כמה וכמה שמדובר בהורים וילדיהם הקטנים. אני נתקלת לא פעם באימא שצורחת על הבת שלה, אבא שגוער בבנו ולבי נחמץ למראה פניהם של הקטנטנים האלה שבסה"כ רוצים להיות ילדים. אולי אני תמימה וגם יומי יגיע כשהנסיכה תגדל וכאשר יצטרף למשפחה יורש עצר נוסף או יותר, אבל כרגע, אני ממש נחרדת מהמחשבה שאולי פשוט יימאס לי ממנה? אולי היא תרגיז אותי על דבר כה פעוט ואני אצעק אליה כמו האימא שצרחה על הבת שלה בגן? האם גם הבת שלי תצעק אימא אימא כל הלילה כמו הבת של השכנה ואני אתעלם כמו שעושה אימה כי היא "סתם מנג'סת" לטענתה? 

מאז שנולדה הנסיכה אני מזדקרת לכל קול של בכי תינוקות. רוצה להציע עזרה, לנחם, להרגיע.. אני לא מסוגלת לראות הורים המתעלמים מבכי תינוקם בטענה ש"תינוקות בוכים". תינוקות בוכים כשמשהו מציק להם, כשלא טוב להם, כשהם צריכים משהו. הם לא בוכים סתם. ומי שטוען שהבכי טוב להם לריאות מדבר שטויות. תחשבו שהייתם רוצים דבר מה ואף אחד בסביבתכם לא היה מתייחס. הייתם חוזרים על אותה בקשה כמה וכמה פעמים ואנשים היו מתעלמים. איך הייתם מרגישים? והכי נורא היא אותה אימא שהבת שלה צורחת עד כדי מחנק והיא צורחת עליה שתפסיק. אולי תבדקי מה היא רוצה ומה היא צריכה במקום לצרוח עליה?? אני רואה אמהות מתהלכות להן ברחוב בעוד שתינוקם צורח וצורח והן משוחחות בטלפון, עוצרות להביט בחלונות ראווה, מצחקקות עם חברות. ואני תוהה.. את לא שומעת??? זה יעבור מעצמו? וזה מרתיח אותי. ואז הן זורקות באוויר "עוד רגע מתוק", עוד שנייה אימא באה". למה לא עכשיו??? כי השיחה חשובה יותר? כי החברות יותר חשובות?

קשה לי, מודה. לא יכולה לשמוע בכי, צער, עצב ולהתעלם. רוצה מייד להושיט יד ולעזור. אבל אסור. אסור להתערב. כי אני לא באמת יודעת מה היה קודם ומה עומד להיות. ואולי זה בגלל שאני רגישה מידי וכל דבר מקפיץ אותי. אבל לעיתים אני חוששת שאם לא אושיט יד בזמן זה יהיה מאוחר מידי.

כי מה זה משנה מה היה קודם ומה עומד להיות?? אני רואה את מה שקורה כרגע והוא לא תקין. וגם אם אסתכן ואנזף בגלל התערבותי, האין זה שווה את תמרור האזהרה עבור האימא שפשוט לא שמה לב? או את העזרה המיידית שתושיט האם לתינוקה רק בשל אי הנעימות מההערה? או ההבנה שאולי באמת מה שהיא עושה בעייתי וכדאי שתפקח עיניים?? או אולי אהיה אחת מכמה שמעירות לה עד שתבין שהיא טועה בהתנהגותה. 

מה דעתכן?




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו