שאלות ותשובות בנושא השקעות - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

שאלות ותשובות בנושא השקעות

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 15.11.2021
תחום ההשקעות יכול להיות עולם מרתק עבור אנשים מסוימים ונעלם גדול עבור האחרים. אם את נמנית על הצד השני של המטבע - ריכזנו עבורך שאלות ותשובות בנושא שיוכלו לפזר את הערפל

שאלות ותשובות בנושא השקעות
שימוש מושכל בכסף פנוי צריך להתבצע לפי סדר עדיפויות: כיסוי חובות, רזרבות חירום, ביטוחים והשקעות. אבל בעוד רובנו מבינים באופן אינטואיטיבי את החשיבות של הסעיפים הראשונים ברשימה, דווקא תחום ההשקעות נחשב פחות נגיש. 
אז מצד אחד, תחום ההשקעות יכול להיות עולם מרתק עבור אנשים מסוימים. מצד שני, יש אנשים שהשקעות הן עדיין נעלם גדול בעבורם. מנתוני סקר שפרסמה הבורסה לניירות ערך עולה כי אצל למעלה מ-70% מהציבור שלא משקיע בשוק ההון, רווחת המחשבה כי השקעה כזו דורשת הבנה מעמיקה ביותר בעולם הפיננסי. 
אז אם את נמנית על הקבוצה הזו, יש כמה שאלות שאולי תרצי לדעת את התשובות עליהן:
 

1. מה זה חשבון השקעות מנוהל?

תיק השקעות אפשר לנהל לבד או בעזרת גורם מקצועי. ניהול לבד הוא זול יותר, אך הוא גוזל זמן ומחייב ידע והיכרות עם השוק לצורך מעקב בזמן אמת אחר שינויים בשווקים לצורך יכולת תגובה מהירה. עבור חלק מהאנשים, זה עלול להיות מרתיע – ובצדק.
האפשרות האלטרנטיבית היא לתת לגוף מקצועי  לנהל עבורך את תיק ההשקעות, או במילים אחרות להקים "חשבון השקעות מנוהל". כאשר מנהל תיקים עושה עבודה טובה - הוא גם עושה עבודה מקצועית על מנת למקסם עבורך את התשואה וגם מעניק לך שקט נפשי. 
 

2. איך פותחים תיק השקעות חכם?

תכנון תיק השקעות צריך להתחיל בהגדרת תקציב. בשלב הזה מגדירים מטרות, העדפות ואת משך ההשקעה ומנתחים את הרכב התיק הרלוונטי. כיום ישנן חברות, גם בארץ, המשתמשות בטכנולוגיה חדשנית שמנתחת את התשובות שלך לכל שאלה ואף בונות את תיק ההשקעות בעזרת מודלים מתקדמים.
 

3. איך אדע שתיק ההשקעות מתאים לי?

האמינות של חברת השקעות באה לידי ביטוי בין היתר באופן שבו היא עוזרת לך להתאים את התיק הנכון עבורך.
בשביל להבין את הצעת ההשקעה, כדאי לנתח את הרכב התיק, את הביצועים ההיסטוריים להמחשת רמת הסיכון וכן הלאה. אם הנתונים עולים בקנה אחד עם המטרות, הצרכים ומשך ההשקעה שהוגדרו קודם – זהו תיק שכנראה מתאים לך.
 

4. איך פותחים חשבון השקעות מנוהל?

החדשות הטובות הן שאת יכולה כיום לפתוח חשבון השקעות מנוהל בקלות ובמהירות. ישנן חברות המאפשרות פתיחת חשבון לניהול תיקים באופן מקוון ובחלק מהבנקים גם ניתן לפתוח את חשבון הבנק, אליו ניתן למנהל ההשקעות ייפוי כוח, גם כן באופן מקוון. חשבון הבנק נשאר על שמך ובשליטתך וניתן לפתוח אותו בכל בנק שתעדיפי.
 

5. האם אפשר לשנות את תיק ההשקעות?

כן. כאשר בוחרים בגוף מקצועי לניהול תיק ההשקעות – המושכות עוברות לגוף המנהל והוא אשר בוחר אילו שינויים לבצע בהשקעות ומתי. עם זאת, תמיד ניתן לשנות את ההעדפות וההגדרות המתאימות לך, והגוף המנהל יבצע את השינויים בהתאם להגדרות החדשות שתעבירי לו. 
בין היתר, היתרון של מנהל תיקים בא לידי ביטוי בכך שהוא מתאים את התיק למצב המשתנה בשווקים הפיננסיים.
 

6. כמה כסף צריך כדי להתחיל?

פתיחת חשבון השקעות מנוהל ברוב בתי ההשקעות מתחילה בכמה מאות אלפי שקלים, אולם ישנם כיום גופים בשוק שמאפשרים פתיחת תיק השקעות מנוהל אפילו עם סכום של 50 אלף ₪ בלבד. גובה דמי הניהול השנתיים בדרך כלל יורד ככל ששווי התיק עולה. ישנן חברות שמבצעות עדכון אוטומטי לגובה דמי הניהול, כאשר שווי תיק ההשקעות עולה מעל מדרגה מסוימת, כך שאם תתחילי עם סכום קטן והוא יגדל בהמשך – גובה דמי הניהול יכולים לרדת עם הזמן. 
 
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו