תקשורת חזותית באינטרנט - איך זה משפיע עלינו? - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

תקשורת חזותית באינטרנט - איך זה משפיע עלינו?

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 24.09.2020

עוד משחר הקיום האנושי, התקשורת החזותית הייתה איתנו. הרבה לפני שהתקשורת הטקסטואלית נכנסה לתמונה, הצליח האדם להביע ולקלוט מסרים באמצעים ויזואליים - סמלים, ציורים, אובייקטים וכו'. היום, בעידן האינטרנט, התקשורת החזותית מונגשת יותר מתמיד ויש לה השפעה ובמה רחבות מאין כמותן. בכתבה הבאה נציג את כוחה של תקשורת ייחודית זו בהקשר של רשת האינטרנט.



תקשורת חזותית באינטרנט - איך זה משפיע עלינו?

תמונה שווה אלף לייקים 

אחד הפתגמים המוכרים ביותר בשפה העברית הוא תמונה שווה אלף מילים, ולא בכדי. יש לא מעט אמת בשלוש המלים האלו. בעוד שתהליך ההבנה של טקסט הוא ליניארי ובנוי בהדרגה מילה על גבי מילה, תהליך הקליטה החזותי הוא סימולטני - כל המידע נתפס בבת אחת. לכן, לתמונה לפעמים יכול להיות אימפקט חזק ומשמעותי פי כמה וכמה מטקסט. היא נתפסת בקלות רבה יותר, ומקלה על קבלת המסר באופן מדויק. זהו תמצית כוחה של תקשורת חזותית
עניין זה מתורגם גם לעולם הרשתות החברתיות. לתמונות המועלות לאתרים אלו השפעה רבה ובמגוון תחומים. החל מהעברת איתותים חברתיים לעולם כמו תמונות הממחישות את החיים הטובים של המשתמש או כמה הוא יפה או עשיר למשל, עד להשפעות כלכליות בדמות פרסומות מסוגים שונים, וכלה בהנעת תהליכים חברתיים ופוליטיים כמו תיעוד מצולם של הפגנות. תמונות מסוגלות להעביר מנעד רגשי שלם, ובכל יום מיליוני גולשים עושים בהן שימוש מגוון באופן כמעט אינסופי, במודע או שלא במודע. 
 

קביים לטקסט

בהיעדר תמונות, קריאה בטקסט יכולה להיעשות עניין מורכב הרבה יותר. כשאין אמצעים ויזואליים בנמצא, הקורא הממוצע יכול להיאבד בקלות רבה יותר בשטף המלל המוצג לפניו. מהסיבה זאת, ספרי לימוד רבים משופעים בתמונות, וספרי ראשית קריאה המיועדים לילדים חסרי ניסיון בתחום, יהיו מלווים באיורים רבים.
התמונות מחדדות את המילים ומשמשות ככלי עזר נוסף וחשוב להבנה.
כוח עזר זה לא פסח גם על עולם האינטרנט. כמעט בכל כתבת רשת, ניתן למצוא כמה אילוסטרציות מצורפות מתאימות. בכל מדריך כתיבת בלוגים או פוסטים בסיסי, תמצאו את טיפ הוספת התמונה בין הכללים הראשונים. הדבר מוסיף ללכידות של הטקסט, מחזק את רצונו של הגולש להישאר אל מול הכתוב, ויכול אף לסייע בקידום אתרים, שהוא פרמטר חשוב מאוד בכלכלה האינטרנטית.  
 

שיא הרגש

לתקשורת חזותית אפקט רגשי גדול מאוד עלינו כבני אנוש. היא פועלת על כל בני האדם ללא הבדלים, ומסוגלת להוציא תגובות רגשיות חזקות ביותר. כאלו שטקסט מקביל להן המתאר את הנראה בתמונה יתקשה מאוד להפיק. אמצעים חזותיים ככלי רגשי הם עניין שגור מאוד גם באינטרנט. משווקים ומפרסמים רבים בוחרים בצבעים מושכים ובתמונות נחשקות, שיגרמו לנו להקליק על המקום הנכון. מדובר כמובן בעולם רחב ומורכב למדי, המצריך למידה מעמיקה על מנת לנצל אותו באופן האולטימטיבי. יחד עם זאת ניתן לומר שלכולנו יש משהו ממנו באינטואיציה - אנחנו הרי יודעים למה העיניים שלנו נמשכות, ומה גורם לנו להרגיש טוב כשאנחנו מסתכלים עליו. 
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו