תקשורת חזותית באינטרנט - איך זה משפיע עלינו? - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • מותגי התינוקות מוסטלה בלנאום ו- NUK ביחד עם מותג ה
  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
alt

מותגי התינוקות מוסטלה בלנאום ו- NUK ביחד עם מותג ה

ערכות מוצרים מפנקות לקטנטנים ולהורים במתנה*, הכוללות את מגוון המותגים, הטבות והנחות יחולקו לנרשמים** 
 
מותגי התינוקות של ניאופרם מוצרי צריכה מככבים גם השנה בתערוכת בייבילנד!
מוסטלה ובלנאום לטיפוח, טיפול והגנה על עור התינוק, ומותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם NUK לצד מותג הדרמו-קוסמטיקה האהוב דוקטור עור.
 
מותג מוסטלה, מותג הדרמו קוסמטיקה הצרפתי, המומחים בעור של תינוקות. המותג יציע מגוון של מוצרים חדשניים אשר מגנים ושומרים על העור ובטוחים לשימוש מגיל לידה1 ולכל המשפחה.  בביתן יינתן מידע רחב על המוצרים והמבקרים יוכלו להנות ממחירי מבצע ייחודיים וכן ממתנה מדליקה* בקניה מעל 229 ₪ ממוצרי מוסטלה! 
 
מותג בלנאום, שמן הרחצה המומלץ ביותר2, המותאם לעורם העדין של תינוקות, מציע מוצרים המתאימים החל מהאמבטיה הראשונה של הבייבי. המבקרים ייהנו ממחיר אטרקטיבי במיוחד של 59.90 ₪ בלבד במקום 99.90 ₪ לשמן אמבט בלנאום בייבי / בלנאום בייבי פורטה 500 מ"ל.
מותג NUK המציע את מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, יציג את מוצצי NUK המעוצבים והמומלצים על ידי אורתודונטים, רופאי ילדים ומיילדות3. NUK מזמין את ההורים, להגיע ולהכיר מקרוב את מגוון המוצרים וביניהם פריטים בעיצובי רטרו עם דמויות דיסני האהובות, ומוצצים עם פתחי אוורור גדולים במיוחד, המעוצבים במיוחד לעור העדין של התינוק. עוד בביתן NUK, ניתן יהיה לקבל מידע והסברים לגבי המוצצים, כוסות המעבר ומוצרים נוספים וגם ניתן יהיה לרכוש ממגוון מוצרי NUK בהנחות מיוחדות לתערוכה, לדוגמה: זוג מוצצים ב- 9.90 ₪ בלבד (במקום 44.90 ₪) או כוסות התפתחות ב- 24.90 ₪ בלבד! (במקום 54.90 ₪).
המותג דוקטור עור, מותג דרמו קוסמטיקה מהוותיקים והמובילים בישראל. 
מותג כחול לבן, הכולל מוצרי טיפוח וטיפול לפנים ולגוף, פרי פיתוח של רופאי עור, המציע מגוון מוצרים רחב וייחודי לסוגי העור השונים. למותג מוניטין ומומחיות בחקר העור קרוב ל-30 שנה וייחודם של מוצרי דוקטור עור הוא בהתאמתם של כלל המוצרים לעור רגיש, מתוך מומחיות ומחוייבות לבריאות העור. בין הסדרות החדשניות של המותג ניתן למצוא מוצרי טיפוח המסייעים בצמצום הקמטים, הגנה מפני השמש ומוצרי טיפול מתקדמים אחרים שפותחו על מנת לסייע בבעיות עור כמו סבוריאה, פצעונים ופיגמנטציה.
ניתן יהיה לרכוש ממגוון מוצרי דוקטור עור במחירים מיוחדים לבאי התערוכה.** 
לדוגמה: סרום חומצה היאלורונית Filler OR למראה עור חלק יותר בתוך שעה ב- 115.9 ₪ בלבד (במקום 199.9 ₪). 
בוסטר BRIGHT להפחתת כתמי פיגמנטציה ב- 133.3 ₪ בלבד (במקום 229.9 ₪). 
שמן מתחלב לניקוי עדין Natural OR עם 99% רכיבים ממקור טבעי ב- 86.9 ₪ (במקום 149.9 ₪). 
קרם הגנה מינרלי לפנים ולגוף להגנה גבוהה מהשמש 50  SPFהמתאים לכל המשפחה, החל מגיל 6 חודשים, ב- 81.1 ₪ (במקום 139.9 ₪) ועוד שלל מוצרים מובילים ואהובים במחירים מיוחדים! 
 
המבקרים בביתן יוכלו לקבל במתנה* ערכת מוצרים מפנקת עם קופונים והטבות לכל הנרשמים**.
 
תערוכת הבייבילנד תתקיים באקספו ת"א, בין התאריכים 5-7.11.24 בין השעות 10:00-21:00.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 מלבד פגים טרם השחרור מבית החולים
2 עפ"י סקר מכון ברנדמן, אפריל 2016  
3 מחקר שוק בלתי תלוי בקרב 50 מיילדות, 50 רופאי ילדים ו- 50 אורתודונטים, גרמניה 2017
* עד גמר המלאי I      **בכפוף לתנאי הפעילות  
 
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

תקשורת חזותית באינטרנט - איך זה משפיע עלינו?

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 24.09.2020

עוד משחר הקיום האנושי, התקשורת החזותית הייתה איתנו. הרבה לפני שהתקשורת הטקסטואלית נכנסה לתמונה, הצליח האדם להביע ולקלוט מסרים באמצעים ויזואליים - סמלים, ציורים, אובייקטים וכו'. היום, בעידן האינטרנט, התקשורת החזותית מונגשת יותר מתמיד ויש לה השפעה ובמה רחבות מאין כמותן. בכתבה הבאה נציג את כוחה של תקשורת ייחודית זו בהקשר של רשת האינטרנט.



תקשורת חזותית באינטרנט - איך זה משפיע עלינו?

תמונה שווה אלף לייקים 

אחד הפתגמים המוכרים ביותר בשפה העברית הוא תמונה שווה אלף מילים, ולא בכדי. יש לא מעט אמת בשלוש המלים האלו. בעוד שתהליך ההבנה של טקסט הוא ליניארי ובנוי בהדרגה מילה על גבי מילה, תהליך הקליטה החזותי הוא סימולטני - כל המידע נתפס בבת אחת. לכן, לתמונה לפעמים יכול להיות אימפקט חזק ומשמעותי פי כמה וכמה מטקסט. היא נתפסת בקלות רבה יותר, ומקלה על קבלת המסר באופן מדויק. זהו תמצית כוחה של תקשורת חזותית
עניין זה מתורגם גם לעולם הרשתות החברתיות. לתמונות המועלות לאתרים אלו השפעה רבה ובמגוון תחומים. החל מהעברת איתותים חברתיים לעולם כמו תמונות הממחישות את החיים הטובים של המשתמש או כמה הוא יפה או עשיר למשל, עד להשפעות כלכליות בדמות פרסומות מסוגים שונים, וכלה בהנעת תהליכים חברתיים ופוליטיים כמו תיעוד מצולם של הפגנות. תמונות מסוגלות להעביר מנעד רגשי שלם, ובכל יום מיליוני גולשים עושים בהן שימוש מגוון באופן כמעט אינסופי, במודע או שלא במודע. 
 

קביים לטקסט

בהיעדר תמונות, קריאה בטקסט יכולה להיעשות עניין מורכב הרבה יותר. כשאין אמצעים ויזואליים בנמצא, הקורא הממוצע יכול להיאבד בקלות רבה יותר בשטף המלל המוצג לפניו. מהסיבה זאת, ספרי לימוד רבים משופעים בתמונות, וספרי ראשית קריאה המיועדים לילדים חסרי ניסיון בתחום, יהיו מלווים באיורים רבים.
התמונות מחדדות את המילים ומשמשות ככלי עזר נוסף וחשוב להבנה.
כוח עזר זה לא פסח גם על עולם האינטרנט. כמעט בכל כתבת רשת, ניתן למצוא כמה אילוסטרציות מצורפות מתאימות. בכל מדריך כתיבת בלוגים או פוסטים בסיסי, תמצאו את טיפ הוספת התמונה בין הכללים הראשונים. הדבר מוסיף ללכידות של הטקסט, מחזק את רצונו של הגולש להישאר אל מול הכתוב, ויכול אף לסייע בקידום אתרים, שהוא פרמטר חשוב מאוד בכלכלה האינטרנטית.  
 

שיא הרגש

לתקשורת חזותית אפקט רגשי גדול מאוד עלינו כבני אנוש. היא פועלת על כל בני האדם ללא הבדלים, ומסוגלת להוציא תגובות רגשיות חזקות ביותר. כאלו שטקסט מקביל להן המתאר את הנראה בתמונה יתקשה מאוד להפיק. אמצעים חזותיים ככלי רגשי הם עניין שגור מאוד גם באינטרנט. משווקים ומפרסמים רבים בוחרים בצבעים מושכים ובתמונות נחשקות, שיגרמו לנו להקליק על המקום הנכון. מדובר כמובן בעולם רחב ומורכב למדי, המצריך למידה מעמיקה על מנת לנצל אותו באופן האולטימטיבי. יחד עם זאת ניתן לומר שלכולנו יש משהו ממנו באינטואיציה - אנחנו הרי יודעים למה העיניים שלנו נמשכות, ומה גורם לנו להרגיש טוב כשאנחנו מסתכלים עליו. 
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו