בוטוקס לילדים הסובלים משיתוק מוחין - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

בוטוקס לילדים הסובלים משיתוק מוחין

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 21.01.2007

טיפול בהזרקת בוטולינום טוקסין (בוטוקס) שניתן במרכז הרפואי סורוקה לילדים הסובלים משיתוק מוחין מקטין את הספסטיות (כיווץ יתר) של השריר, ואת הצורך בניתוח.

שיתוק מוחין (
CP) היא הסיבה העיקרית לנכות אצל ילדים. מדובר בנזק בלתי הפיך שנגרם במהלך היריון, לידה או בשנתיים הראשונות לאחר הלידה. השכיחות נעה בין 1-3 מקרים חדשים לכל אלף ילודים, אחוזים גבוהים יותר נרשמים אצל פגים או ילודים הסובלים מתת משקל, לידות תאומים, הפריה חוץ גופית וכד'.
דרגות החומרה הן שונות, החל בפגיעה ביכולת התנועה של הילד וחוסר יכולתו לבצע פעולות רגילות המתאימות לגילו כגון: זחילה, הליכה ואחיזה של עצמים, עד לריתוק למיטה והפרעות נוירולוגיות וקוגניטיביות.

לדברי פרופ' דן עטר, מנהל המחלקה לאורתופדיה במרכז הרפואי סורוקה: "הגישה הטיפולית בילדים אלה הינה גישה מולטידיספלינרית הכוללת אבחון והערכה תפקודית מדוייקת, טיפולי פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, טיפול תרופתי וניתוחים במידת הצורך. התרומה של מומחה באורתופדיה לטיפול הרב-תחומי הינה משמעותית בעיקר בכל הנוגע לשיפור הניידות, הישיבה והקלה על הטיפול הסיעודי".

לדברי ד"ר יוג'ין כהן, אורתופד ילדים בכיר במחלקה לאורתופדיה בסורוקה: "הבוטולינום טוקסין הינו סוג של רעלן המיוצר מזה מספר שנים כתרופה וידוע כבעל תכונות המרפות שרירים. כאשר החומר מוזרק בכמויות מזעריות ישירות לשריר הפגוע ניתן להוריד את רמת הספסטיות. הזריקות לא מרפאות שיתוק מוחין אולם כתוספת לטיפול פיזיותרפי ושימוש בסדים, הן יכולות לעזור לילד הפגוע להיות נייד יותר ובכך לשפר את איכות חייו".

מוסיף פרופ' דן עטר: "אנו מבצעים בסורוקה הזרקות אלה בהרדמה כללית, תחת בקרת אלקטרו-סטימולציה או אולטראסאונד על מנת לאפשר דיוק מירבי. עם נסיון של מעל ל- 200 מטופלים הצלחנו להקטין בצורה משמעותית את מספר הניתוחים בילדים מתחת לגיל 6".




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו