לפ-טופ לכל ילד- לא בהכרח משפר הרגלי למידה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

לפ-טופ לכל ילד- לא בהכרח משפר הרגלי למידה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 20.05.2012

מחקר חדש בדק את השפעתו של פרויקט הלפ-טופ לכל ילד ומצא כי לא היה שיפור בהרגלי הלמידה של התלמידים בשפה ובמתמטיקה ואף לא הגברה של המוטיבציה.




תרגמה וערכה: עדי ליפטשר


לפ-טופ לכל ילד- לא בהכרח משפר הרגלי למידה

פרוייקט הלפ-טופ לכל ילד הוקם במטרה לשפר את הלמידה במחוזות העניים ביותר בעולם ע"י הפצה נרחבת של מחשבי לפ-טופ לשימושם של ילדים בביה"ס ובבית.

הפרויקט פועל ב36 ארצות ובמסגרתו חולקו עד כה יותר משני מיליון לפ-טופים, אך אין כמעט ראיות מוצקות המעידות על ההשפעה של הפרויקט.

 

מחקר חדש של ה-inter-american development bank בא לבדוק האם אכן הפרויקט משיג את מטרותיו.

מטרתו של המחקר היא להעריך את פרויקט הלפ-טופ לכל ילד באמצעות מדידת השפעתו של הפרויקט על הישגים אקדמאיים וניתוח האפקט שלו על היכולות הקוגניטיביות של הילדים.

המחקר בחן את ההשפעה של גישה מוגברת למחשבים על 319 בתי ספר ציבוריים בקהילות קטנות ועניות בפרו במשך 15 חודשים.

 

החוקרים לא מצאו אף ראיה לכך שהתוכנית מגבירה למידה בשפה או במתמטיקה ואף לא נמצאה השפעה על נוכחות בכיתה או השקעת זמן בהכנת שיעורי בית.

יתר על כן, בניגוד להנחת היסוד של הפרויקט כי הימצאות המחשבים תגביר את המוטיבציה בקרב התלמידים, מממצאי המחקר העידו כי לא כך הדבר.

נתון נוסף מראה כי הפרויקט לא השפיע על הרגלי הקריאה של הילדים. נתון מפתיע בהיווכח בעובדה שהימצאות הלפ-טופים הגבירה באופן משמעותי את זמינות הספרים לתלמידים.

 

למעשה, הכנסת המחשבים הפיקה, במקרה הטוב, שינויים צנועים בשיטות הפדגוגיות בבתי הספר,

 אך על אף התוצאות העגומות, ישנו גם צד חיובי למחקר; הפרויקט הביא לשיפור ביכולות הקוגניטיביות של הילדים.

החוקרים אומרים כי הסבר אפשרי לממצאי המחקר הוא היעדר הוראות מובנות למורים באיזו פעילות להשתמש על מנת להשיג מטרה לימודית מסוימת.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו