שמן קוקוס למניעת עששת - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

שמן קוקוס למניעת עששת

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 28.01.2013

החוקרים מציעים את שמן הקוקוס שעבר שינוי אנזימטי כמרכיב לתכשירים של היגיינה דנטלית, כתחליף לכימיקלים שמשלבים כיום. החומר פעיל גם בריכוזים נמוכים. שינוי זה חשוב במיוחד בגלל העמידות של זיהומים עם חיידקים לאנטיביוטיקה.



מאת לוטי זילברמן, מהנדסת כימיה תואר שני


שמן קוקוס למניעת עששת

מחקר מעניין שהתפרסם ב-4/09/2012 בירחון ב-medical news today מצא שמן קוקוס מעוכל יכול להלחם נגד בקטריות הגורמות לעששת. החוקרים הצהירו ב-כנס של הsociety for general microbiology באוניברסיטה וארוויק ששמן הקוקוס מתפקד כאנטיביוטיקה טבעית שניתן לשלב בתכשירים דנטליים.

החוקרים מהמכון  הטכנולוגי athlone באירלנד בדקו את השפעתו של שמן הקוקוס כנגד בקטריות. נבדק שמן טבעי ושמן קוקוס מטופל עם אנזימים הדומים לאלה המצויים במערכת העיכול (שמן מעוכל).

השמנים נבדקו נגד זנים של סטרפטוקוקוס שנמצאים בדרך כלל בפה. הם מצאו ששמן קוקוס מעוכל עיכב במידה רבה את ההתפתחות הסטרפטוקוקוס, כולל סטרפטוקוקוס מוטנס (streptococcus mutans), זן המייצר חומצה שהיא הגורם העיקרי להתפתחות עששת. יש להדגיש כי זו לא הפעם הראשונהשמתגלה שמזונות שעברו עיכול חלקי, פעילים נגד חיידקים. מחקרים אחרים למשל, הראו שחלב שעבר שינוי עם אנזימים יכול למנוע הדבקות של סטרפטוקוקוס מוטנס לאמייל של השיניים.

 

במחקר הנוכחי נמצא גם ששמן הקוקוס שעבר שינוי אנזימטי פעיל גם נגד פטרת הפה הנגרמת על ידי קנדידה אלביקאנס (candida albicans).

החוקרים מציעים את שמן הקוקוס שעבר שינוי אנזימטי כמרכיב לתכשירים של היגיינה דנטלית, כתחליף לכימיקלים שמשלבים כיום. החומר פעיל גם בריכוזים נמוכים. שינוי זה חשוב במיוחד בגלל העמידות של זיהומים עם חיידקים לאנטיביוטיקה.

 

ברפואה האירוורדיתהעתיקה, השתמשו בשמן קוקוס כמי-פה, במיוחד בבוקר, בגלל שהחיידקים והרעלים הם מתפתחים בריכוזים הכי גבוהים במהלך הלילה. השמן הטבעי שימש כתרופה לא יקרה וקלה לשימוש.

עוד כמה תכונות מעניינות של שמן הקוקוס: השמן נחשב לשמן הכי בריא, ויש להניח שהרבה אנשים מכירים את התועלת הבריאותית בשימוש בו, ולא רק למאכל. אפשר להשתמש בו על השיער, על קרקפת יבשה, להפחתת משקל, כתכשיר קוסמטי על לפנים או גם כקרם גוף המנטרל ריח רע, נגד סכרת ועוד. לי אישית זכור שהשתמשו בשמן כמגן נגד קרינת שמש, ללא החומרים הכימיים הנמצאים בתכשירים כיום. תכונה מיוחדת נוספת של השמן היא שהוא לא מתקלקל, ולא צריך חומר משמר.

 

הכי חשוב לקנות מוצר של יצרן טוב, מומלץ שמן אורגני טהור. בטמפרטורות נמוכות השמן הוא מוצק לבן צחור, ומעל 24 מעלות הוא נוזלי שקוף. בשורה התחתונה: כדאי לשלב את שמן הקוקוס ברשימת הקניות שלנו, הוא טעים גם בסלטים, לבישול, לאפיה ועוד. בחנויות טבע אפשר למצוא שמן אורגני טהור,כבישה קרה לא מזוכך המיובא ממקסיקו.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו