סיפור הלידה של הבן של ריני - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

סיפור הלידה של הבן של ריני

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 19.07.2006

למרות המלצת הרופא להגיע לביקורת בבי"ח ביום שישי (יומיים לסוף ה- 42) החלטתי שזה לא יום מתאים ונשארתי בבית (נקיונות, בישולים וכו´).



סיפור הלידה של הבן של ריני

למרות המלצת הרופא להגיע לביקורת בבי"ח ביום שישי (יומיים לסוף ה- 42) החלטתי שזהלא יום מתאים ונשארתי בבית (נקיונות, בישולים וכו´).
בלילה התעוררתי מהתחלה שלצירים, רחוקים מאד, אבל צירים, לפנות בוקר הצלחתי להרדם והתעוררתי בשעה 8 עםהילדים. החלטנו כי הקטון ישאר איתי בבית והגדולים ילכו לביה"כ כדי שיהיה מי שיזעיקבמידת הצורך, אבל מיד שמתי לב שיש צירים כל חמש דקות והבעל נשאר בבית.
התחלתילהתארגן לקראת יציאה ונסענו לבי"ח כרמל בחיפה.
הגענו ואני עדיין עם צירים כל חמשדקות ובביה"ח בבדיקת us מתברר שהצירים לא משמעותיים ופתיחה בסה"כ 1 ס"מ אבל ישמיעוט מים והוחלט להשאיר אותי לזירוז עם בלון כאשר לאחר 12 שעות אתחיל לקבל גםפיטוצין.
הזירוז התחיל בשעה 8 בערב. לאחר כשעתיים וחצי כבר נפלט מעצמו והפתיחההיתה 4 ס"מ אבל עדיין אין מחיקה מלאה. הוחלט להתחיל עם חוקן, להעביר אותי לחדר לידהכדי להמשיך עם פיטוצין. עברתי חוקן, התקלחתי ועברתי לחדר הלידה, שם חיברו אותילמוניטור ואחרי כשעה כבר היו צירים רצופים יותר וחזקים יותר מה שגרם לרופאה להסכיםאיתי שאין צורך בפיטוצין. כעבור עוד כחצי שעה כשהצירים כבר היו כואבים יותר (לארציתי אפידוראל) נבדקתי שוב ולדאבוני חוץ ממחיקה מלאה הייתי עדיין בפתיחה של 4 ס"מ.אחת המילדות (אפרת המקסימה) הציעה לי ללכת לעשות מקלחת חמה וסיבוב קצר במחלקה. כאשרחזרתי עם ידיעה ברורה שאני רוצה משכח כאבים התברר שאני בפתיחה של 8 ס"מ, לאחר מכןהכל התגלגל במהירות. המילדת השניה (גאולה) הודיעה לי שאין זמן למשכח ושהיא נותנת ליזריקת פאפאברין שתביא לפתיחה מלאה, מה שקרה תוך חצי דקה. המילדת פתחה את ערכתהלידה, ארגנה את המיטה, הבעל החזיק ברך אחת, עם הרגל השניה נשענתי על המילדת ותוךכמה לחיצות בודדות (הצילו, אני לא יכולה, אני יודעת שהוא יוצא, הנה אני לוחצת...)הבובון הקטן היה בחוץ במשקל 3.250 ק"ג בלי חתך ובלי קרעים.

על ההמשך בביה"חבחיפה תחת אזעקות וקטיושות אספר בזמן אחר. כעת אנחנו בבית, יושבים בממ"ד ישנים כולםביחד (טוב, כמעט, אין מקום לכ-ו-ל-ם אז זה אני עם עוד שלושה ילדים. הבעל והבכורישנים בחדר הסמוך ומצטרפים לעת אזעקה). הבובון יונק במרץ: מתמלא בצד אחד ומתרוקןבצד השני.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו