התפתחות קוגניטיבית ומוטורית - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

התפתחות קוגניטיבית ומוטורית

  • ילד, אל תפסיק לשאול...

    ילד, אל תפסיק לשאול...

    פורסם ב: 01.11.2010

    "למה הירח קַטֵן?"; "למה יש לנו ציפורניים?"; "איך העננים זזים" וגם "מה זה מעיים?"... השאלות של הקטנטנים שלנו "למה", "למה" ושוב "למה", דורשות מאתנו סבלנות אין-קץ. מה עומד מאחורי שלל השאלות ומה רצוי שנעודד? 

  • מוטוריקה עדינה אצל פעוטות

    מוטוריקה עדינה אצל פעוטות

    פורסם ב: 29.10.2010

    כולנו ספונים בבית ומחפשים מה לעשות, זה הזמן לשים לב ליכולות של הפעוטות להתמודד עם המטלות הרבות בציור, צביעה, כתיבה, גזירה וכו'. ריכזנו עבורכם מספר טיפים לשיפור היכולות המוטוריות של הקטנטנים.

  • "עולם משלהם" – איתור אוטיזם בגיל הרך וטיפול בו

    "עולם משלהם" – איתור אוטיזם בגיל הרך וטיפול בו

    פורסם ב: 27.04.2010

    אוטיזם הינה הפרעה בתקשורת הבין אישית הבאה לידי ביטוי באופנים שונים ובדרגות חומרה משתנות. בניגוד למקובל לחשוב – בהחלט אפשר לשפר באופן ניכר את מצבו של הילד הסובל מאוטיזם בהינתן אבחון יעיל וטיפול נכון, במיוחד בגיל הצעיר. ד"ר מוחמד מחאג'נה, מנהל המכון להתפתחות הילד של המרכז הרפואי הלל יפה, מעודד הורים לילדים בגיל הרך לשים לב לפרטים הקטנים.

  • מחשב לכל ילד? אולי לא!

    מחשב לכל ילד? אולי לא!

    פורסם ב: 20.04.2010

    נראה כי נושא החשיפה למחשב בגיל צעיר הוא אחד מאותם נושאים שבו החוקרים ואנשי האקדמיה השונים לא מצליחים להגיע למסקנה חותכת. כנראה גם בתחום הזה צריך למצוא את דרך המלך, לא להגזים וללמוד להפיק ממנו את המרב.

  • רכישת שפה שניה אצל פעוטות וילדים

    רכישת שפה שניה אצל פעוטות וילדים

    פורסם ב: 16.04.2010

    בני עוד לא בן שנתיים (אוטוטו..) ואני מוצאת את האימא הפולנייה שבי מתחבטת האם זהו הזמן להושיבו ללמוד שפה נוספת שללא ספק תועיל לו בחייו. החלטתי לבדוק את הסוגיה וכמובן אני משתפת אתכם בממצאים..

עמודים: 1 | 2