מרבית ההורים מתנגדים לתכנים שיווקיים ב dvd - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

מרבית ההורים מתנגדים לתכנים שיווקיים ב dvd

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 07.09.2008

הסקר בדק מה דעתם של ההורים בנוגע לשילוב תכנים פרסומיים בקלטות ו DVD לילדים ופעוטות.

התשובות התפלגו כדלקמן:

  • נגד, ללא קשר למחיר הקלטת/DVD -  44%
  • נגד, ומוכן/ה לשלם אף יותר ובלבד שלא ינסו למכור לילדי מוצרים תחת מסווה של תוכן - 29.8%
  • אין לי כל בעיה עם שילוב תכנים שיווקיים בקלטות ו DVD לפעוטות- 13.8%
  • אין לי בעיה, כל עוד יודיעו בתחילת הקלטת/ DVD שהיא מכילה תכנים בעלי אינטרס (מניע) פרסומי12.4%.

 

אורנה מלכי לבנה עורכת תרבות ופנאי ב mamy: "מקומם לחשוב כי DVD וקלטות לפעוטות וילדים,  נקנים במיטב כספם של המשפחות הצעירות במקביל למימון ההפקה באמצעות פרסום ותוכן שיווקי. מקוממת העובדה כי תכנים אלו עוברים אדפטציה (התאמה) למסר השיווקי על חשבון איכות התוכן וזאת, ככל הנראה, בשל ניצול העובדה שהקהל הצעיר נעדר יכולת סינון."

 

להשתתפות בסקר לחצו: תכנים שיווקיים.


למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו