כל מה שרצית לדעת על הריון - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

כל מה שרצית לדעת על הריון

  • איסורים בהריון

    איסורים בהריון

    פורסם ב: 27.04.2010

    איך מחליטים מה לעשות במהלך ההריון? האם לצבוע שיער? האם לטוס לבלות בחו"ל? אני מציע לשקול את היתרון או החשיבות בביצוע הפעולה לעומת אי ביצועה בהקשר למצב ההריון. על רוב השאלות הנפוצות שמציקות לכן בהריון, אין תשובות חד משמעיות המגובות במחקרים. 

  • האם מותר סקס בהריון? ומה עם הסרת שיער?

    האם מותר סקס בהריון? ומה עם הסרת שיער?

    פורסם ב: 03.03.2010

    מרגע שנכנסת להריון את מתחבטת בשאלות רבות מה מותר ומה אסור בהריון. קיבצנו מומחים מתחומים שונים שיענו לכן על כל השאלות ויפתרו את הדילמות.

  • את, גופך וההיריון שלך

    את, גופך וההיריון שלך

    פורסם ב: 09.04.2009

    הריון אינו בגדר הוספת משקל תמימה. אישה החווה הריון עוברת שינויים מרחיקי לכת בגופה. כיצד מתמודדת כל אחת ואחת עם העניין? התשובה לכך מורכבת. יש את בנות המזל הזוהרות לאורך כל תשעת החודשים ומנגד את המקיאות הסדרתיות המייחלות לסוף ה"סיוט". באמצע נמצאות מרבית הנשים, המייצגות את גווני האמצע.

  • קרוהן, קוליטיס, פוריות והריון-השאלות ששמרתן בבטן

    קרוהן, קוליטיס, פוריות והריון-השאלות ששמרתן בבטן

    פורסם ב: 25.10.2008

    קרוהן, קוליטיס, פוריות והריון - קבלו את כל המידע על כל מה ששמרתן בבטן. האם קרוהן או קוליטיס גורמות לבעיות פריון? ואם כבר נכנסת להריון, לקחת תרופות או לא לקחת תרופות, ואיך ללדת, בניתוח קיסרי או בלידה ואגינלית? ד"ר שומרון בן חורין עושה סדר לכל החולות במחלת קרוהן או קוליטיס, רגע לפני שאתן הופכות להיות אמהות.

  • בדיקות טרום הריון ובמהלך ההריון

    בדיקות טרום הריון ובמהלך ההריון

    פורסם ב: 04.11.2007

    משרד הבריאות והאיגוד הישראלי למיילדות וגניקולוגיה קובעים שאין בדיקות חובה בהריון – אין אפשרות לכפות בדיקה כלשהיא על האישה. מתוך הנחה שכל אישה מעונינת בטוב ביותר עבורה ועבור עוברה אפרט מספר בדיקות חיוניות וחשובות על מנת לעבור את ההריון בשלום, ככל שמאפשרת לנו הרפואה בתקופתנו.

  • מעקב הריון אצל רופא הנשים או בטיפת חלב

    מעקב הריון אצל רופא הנשים או בטיפת חלב

    פורסם ב: 09.06.2006

    בתחילת ההיריון עברת המון בדיקות: דם, שתן, אולטרה סאונד. בשבוע 12 לערך, אולי קצת קודם, פתחת תיק מעקב היריון אצל אחות טיפת חלב או אצל רופא הנשים. בדקו לך לחץ דם, משקל, שאלו להרגשתך וחשת שאת בידיים טובות.

  • האם אני בהריון?

    האם אני בהריון?

    פורסם ב: 04.03.2006

    אם את חסרת מנוחה ועצבנית לאחר איחור של שבועיים בהופעת הווסת, וברצונך לדעת אם את בהריון, טלפני לרופאך וקבעי פגישה בהקדם. אולם זכרי שקשה למדי לאבחן הריון בבדיקה הנערכת מיד לאחר האיחור ורופאך יעדיף לבדוק אותך לאחר שתדלגי על שתי וסתות.

  • מעקב הריון ובדיקות במהלכו

    מעקב הריון ובדיקות במהלכו

    פורסם ב: 27.06.2005

    מהלך הריון הינו תהליך טיבעי בעיקרו, אשר בסיכוי של מעל 90% יעבור ללא כל סיבוך הריוני (גם אם לא יבוצע המעקב ההריוני המומלץ). אולם, כל אחת (ואחד) מעונינת, שהריונה יעבור ללא פגע, ללא כל סיבוך ומעל לכל שיוולד תנוק/ת בריא/ה (ואם אפשר גם מושלם).

  • באיזה חודש אני?

    באיזה חודש אני?

    פורסם ב: 26.04.2005

    לאורך כל ההריון אנשי המקצוע (גניקולוגים, אחיות טיפת חלב..) יתייחסו לשבוע ההריון בו אנו נמצאות ולא לחודש ההריון. כיצד ממירים שבועות לחודשים? כיצד ממירים חודשים לשבועות?

עמודים: 1 | 2 | 3