הבטן הרכה - טור על הורות - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הבטן הרכה - טור על הורות

  • סקס, סקס, סקס

    סקס, סקס, סקס

    פורסם ב: 12.06.2010

    כולנו עושים סקס – עובדה ראשונה. למי שמתבייש מפתיח זה – כולנו מקיימים יחסי מין – נשמע טוב יותר? יופי. אז אחרי שהתחסדנו בואו נודה אפשר לאמר את הפתיח הזה גם בצורה בוטה יותר, אני מתאפקת...בכל זאת טור שבועי אני רוצה שימשיך. על האבולוציה של הסקס – לפני ואחרי.

  • ק-י-י-ט-נ-ה!!!!!

    ק-י-י-ט-נ-ה!!!!!

    פורסם ב: 05.06.2010

    בימים אלו בעוד כל העולם טרוד בנסיך הבריטי, מרשות לעצמן אמהות רבות ברחבי ישראל להיות טרודות בעוד משהו קטן ופעוט הנקרא – קיץ 2013. הן חרדות, חוששות, טרודות ובצדק. אין החשש, חלילה וחס, מהשמש המסוכנת, או ממזיקי קיץ אחרים. החשש הוא אחד – הילדים. חשש המלווה בשאלה אחת בלבד – מה לעזאזאל אני הולכת לעשות איתם כל הקיץ?

  • אם הייתי יכולה...

    אם הייתי יכולה...

    פורסם ב: 29.05.2010

    רבות הן הפעמים בהן אדם תוהה מה היה עושה אם היה יכול...לעיתים מחשבות מעין אלו מציפות אף את רחשי ליבי ומטחנות מוחי, מה הייתי עושה אם הייתי נולדת בקיסריה, מה הייתי עושה עם עוד חמישה ס"מ (לא מה שאתם חושבים), מה הייתי עושה עם קרטר מאי.אר (כן מה שאתם חושבים), ועוד ועוד...

  • מחלת הכאביטיס דמיוניטיס

    מחלת הכאביטיס דמיוניטיס

    פורסם ב: 22.05.2010

    מחלות ילדים הן דבר נפוץ אשר ממנו חוששים מרבית ההורים. למרבה הצער, מחלות אלו הן שלב שכל הורה עובר. מה שאנו לא מוכנים אליו הוא הוא המלחיץ, אלו הן מהחלות השקטות, אלו שלא מספרים לנו עליהן. דוגמאת מחלת ה"תקני לי", מחלת ה"לא בא לי" והמחלה הנפוצה ביותר מחלת ה"פנקת".

  • חופשה רומנטית

    חופשה רומנטית

    פורסם ב: 15.05.2010

    כשנולד הילד הראשון, את כמהה לחופשה, או לפחות לשנת לילה הגונה אך במרבית המקרים נשללים אלו על הסף מפאת ייסורי המצפון. אלו הגורמים לך להרגיש כי אם תזנחי את ילדך בן השנה אצל הסבתא שהוא הכי אוהב ללילה אחד בלבד רשויות הרווחה יקישו בדלת וישללו ממך את אמהותך בגין הזנחה פושעת.

  • הבטן הרכה - סובלנות

    הבטן הרכה - סובלנות

    פורסם ב: 30.04.2010

    הטור הנוכחי היה אמור להיות טור הומוריסטי על נשים vs נשים, או נשים בעד נשים. לאור האירועים האחרונים בעיר מגוריי החלטתי לדחות את ההומור לפעם הבאה. לעיתים יש דברים ששווה לדבר עליהם ולעשות אותם, קצת לפני.

  • איך נחנך את הילדים לעצמאות?

    איך נחנך את הילדים לעצמאות?

    פורסם ב: 24.04.2010

    מגיל קטן מאוד ניסו הוריי לחנך אותי לאחריות ולעצמאות. הורים מאמינים שהדרך לקבלת כרטיס החברים למועדון החיים הבוגרים עובר דרך שתי משוכות אלו- אחריות ועצמאות. האמת, צודקים. גם אני כיום כהורה לשלושה מנסה לחנך את ילדיי על משוכות אלו בתקווה כי כרטיס החבר כבר נמצא בהדפסה.

  • חירות

    חירות

    פורסם ב: 17.04.2010

    מספרים שבני ישראל הלכו במדבר 40 שנה. 40 שנה... אתם יודעים כמה אבק זה? ואני רק שואלת למה אני צריכה לנקות אחריהם?

  • הבטן הרכה - הבטחות

    הבטן הרכה - הבטחות

    פורסם ב: 08.04.2010

    משחר ילדותינו מלמדים אותנו שלא יפה לשקר ושהבטחות צריך לקיים. אני מנסה לחנך את ילדיי על אותם ערכים, וזה מתחיל בדברים הקטנים. כך למשל כשבני אומר אני אסיים את הארוחה, אני מבקשת שיבטיח לי ורק אז ארשה לו לראות את הסרט שאחרי, לעלות על ההארלי או כל דבר אחר שירצה. כי אני יודעת שכשהוא מבטיח- הוא מקיים.

עמודים: ... 11 | 12 | 13