הבטן הרכה - טור על הורות - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הבטן הרכה - טור על הורות

  • הגעת לגיל

    הגעת לגיל

    פורסם ב: 10.08.2010 לאורך כל חיינו אנו עוברים טקסי מעבר חברתיים, המלווים בדרך כלל בצמד המילים "הגעת לגיל". לא כולם מגשימים את כל ההגעות, לגיל כן מזה אין מנוס אך לא בהכרח ממה שהגיל אמור להביא עימו. וישנם דברים שמגיעים עם הגיל ובאמת באמת שהייתי מוותרת עליהם.

    על הגיל...או התרגיל. השאלה של מי?

  • הסתרה

    הסתרה

    פורסם ב: 07.08.2010

    לכל אחד מאיתנו פגמים, זה אולי מכה בכם בהלם מוחלט אך זוהי האמת. חלקם פנימיים חלקם חיצוניים. כך גם בקרב ילדנו, אני יודעת שגם מזה אתם בשוק אך זוהי גם האמת. ושוב...חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. החוכמה היא שאתם ההורים תעזרו לילדיכם להפוך את הפגם, את המכשלה לעוצמה.

  • התבגרות הורית

    התבגרות הורית

    פורסם ב: 31.07.2010

    ככל שהשנים עוברות ההורות שלנו מחדדת בנו איכויות שאולי ידענו על קיומן אך התכחשנו להן,

    ברחנו מהן, הדחקנו. אין זה באמת משנה מהי הטרנספורמציה הפסיכולוגיסטית שהעברנו על איכויות אלו, ההורות שבנו החייתה אותן. אני קוראת לזה התבגרות הורית.

  • קצרים...

    קצרים...

    פורסם ב: 24.07.2010

    חופשת לידה - חזרתי מדייט מוצלח במיוחד. אני הזמנתי אייס ארומה, הוא הזמין את "הרגיל" (מטרנה) הסתובבנו בקניון, שטפנו את האוטו וחזרנו שמחים ועייפים. ככה חופשת לידה צריכה להיראות!

  • ריקי פלצת

    ריקי פלצת

    פורסם ב: 17.07.2010

    מגיעה השעה הנקובה שש בבוקר, בה בעלי היקר מזכיר לי את ומתפקד על תקן השעון הדובר כל חמש דקות. בסוף אני מתעוררת, פולטת אנחת ייאוש, משרכת רגליי לעבר חדר הילדים ומתחילה בהשכמות יזומות.

  • צעדת שליט

    צעדת שליט

    פורסם ב: 10.07.2010

    שבוע שעבר נכחנו באירוע בריתה של חברים שלנו. במהלך האירוע ביקש בני להתפנות (באלו המילים), נצלתי את ההזדמנות והלכתי איתו. כשיצאתי מתא השירותים שלי הוא כבר לא היה.  קראתי בשמו מספר פעמים, רק כדי להרגיש איך קצב פעימות ליבי עולה מאפס למיליון בשנייה אחת בודדה.

  • על הפוטל והפוזמק

    על הפוטל והפוזמק

    פורסם ב: 03.07.2010

    יום יבוא ועוד נתגעגע לאמהות ואנשים שאומרים פוטל, קרושה ושיודעים את ההבדל וההגיה הנכונה של גובלנד. לעד הלא אנחנו נתהה אם אומרים גובלן, או גובלנד עם ד' בסוף, אך לא לעד יהיו אנשים שידעו את ההבדל בין השניים, ואם אחד מהם בכלל קיים. אלו הם ההורים שלנו, האמהות, הדור שלהם.

  • יומנו של עובר

    יומנו של עובר

    פורסם ב: 23.06.2010

    אז קודם כל אני יודע שאת מצפה בכיליון עינים לראות אותי כבר, האמת  אין לך מה להתלהב, אני דומה לאבא. שניים כמוהו בבית את יכולה לתאר לעצמך זה לא תענוג. מילא אני שהולך להפליץ, להסריח ובעתיד גם לגרבץ וכולכן תגידו לי וואי!!!

  • הפלה

    הפלה

    פורסם ב: 19.06.2010

    את ההפלה שלי עברתי במרץ 2007. חודש ארור לכל הדעות, חודש בו הפנו אותי מרופא אחד לשני בתהייה האם ההריון תקין או לא. חודש שנוסף על הכל הייתי מעורבת בו בתאונה שרק זעזעה את סירת חיי יותר. חודש שלא האמנתי שיכולות להיות עוד טלטלות רגשיות, אך הן המשיכו להגיע בצרורות.

עמודים: ... 11 | 12 | 13