הבטן הרכה - טור על הורות - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הבטן הרכה - טור על הורות

  • הבטן הרכה - הגלולה

    הבטן הרכה - הגלולה

    פורסם ב: 03.04.2010

    כולם יודעים שכשאומרים ה-גלולה אין הכוונה לכדור לטחורים או פיסורה רחמנא ליצלן. הכוונה היא לכדור קטן המתיר את אזור חלצינו הנשיים לכל דיכפין. פעם קראו לזה חופש בחירה, בעלות על הגוף- פמיניזם. היום קוראים לזה שרמוטה.

  • הבטן הרכה - צער גידול הורים

    הבטן הרכה - צער גידול הורים

    פורסם ב: 26.03.2010

    שני טורים קשה לי לכתוב. את הנוכחי ואת הטור על ההפלה שהייתה לי, שכנראה עוד יעלה מתישהו בארסנל הטורים שלי. טורים על אובדן. אחד שהיה ואחד, בלתי נמנע שעוד יגיע. זה כאב, זה כואב עדיין וזה יכאב בעתיד. אולי מתישהו כמילות השיר זה יכאב פחות.

    מחכה.

  • הבטן הרכה - קורות חיים

    הבטן הרכה - קורות חיים

    פורסם ב: 20.03.2010

    בימים אלו אני עסוקה, בין גידול שלושת ילדיי ובעלי, במציאת עבודה. מזה שנה וחצי אינני עובדת והסיבות ברורות לכל. למי שלא עקבה- בעלי הכניס אותי להריון פעמיים תוך שנה. בעוד אני ממשיכה לטעון כי הוא לא עומד בקסמיי האישיים והמיניים, הוא מצידו טוען כי גנבתי לו זרע. עד שלא נגיע לבית משפט כנראה שלא תהיה הכרעה בעניין.

  • הבטן הרכה - דינוזאורים, הורים ומה שביניהם

    הבטן הרכה - דינוזאורים, הורים ומה שביניהם

    פורסם ב: 12.03.2010

    דינוזאורים הן חיות מפחידות. כך לימדה אותנו ההיסטוריה וסטיבן שפילברג. עם זאת כאשר חובטים בהן במחבט שניצלים הם הופכים למוצר דקיק חסר חיות ו/או סכנה, המסמל לכולנו את ההורות המודרנית החדשה. אתם יודעים זו שמשלבת בין קריירה, הורות וכאלה...נו...איך קוראים לזה?? אה..כן! חיים.

  • הבטן הרכה - למה? כי כה אמרתי

    הבטן הרכה - למה? כי כה אמרתי

    פורסם ב: 06.03.2010

    משחר ילדותנו אנו גדלים על סיפורי סבתא ומשפטי פולניה (בתרגום חופשי משפטים של אמא לחוצה). משפטים אלו ילוו אותנו בכל נעורנו, ירגיזו אותנו בבגרותנו וידוקלמו מפינו בלא כוונת תחילה כאשר נהפוך אנו להורים. קוראים לזה גלגל החיים. כי אין זה משנה מאיזו עדה את/ה, ברגע בו הפכת להורה התקבלת מקום של כבוד אל מעוז הפולניות.

  • הבטן הרכה - הילדה חולה

    הבטן הרכה - הילדה חולה

    פורסם ב: 24.02.2010

    הילדה שלי חולה. לא משהו מסובך, לא משהו שאלפי הורים לא חוו עם ילדהם. חום 40.2 מעלות בצל וממשיך לעלות. יהיה חם, חם מאוד! יהיה בכי, יהיו לילות טרופי שינה, יהיה ויראלי. שגרה. שנה וחודשיים הייתה בבית בריאה לחלוטין, נכנסה לגן לפני כחודש וזו הפעם השלישית שהיא חולה.

  • הבטן הרכה - התקן תוך רחמי

    הבטן הרכה - התקן תוך רחמי

    פורסם ב: 17.02.2010

    זהו. מעכשיו, גם אני כמו אלפי נשים אחרות בעולם- מותקנת. נכנסתי לרשימת המותקנות הרשמית, ואני חברה במועדון. מעכשיו הכניסה חינם. אין צורך להרשם מראש, אין צורך לברר תאריכים פנויים או מצב נזילות פשוט הכנסו. הייתי אומרת בהמוניכם אבל עברתי את השלב, אז רק בעלי- הכנס הדרך פנויה.

  • הבטן הרכה - ברית מילה

    הבטן הרכה - ברית מילה

    פורסם ב: 11.02.2010

    ביום שישי האחרון חגגנו לבני את ברית המילה שלו. על הזמנות כשלנו כתוב בדרך כלל- "הננו מתכבדים להזמניכם למסיבת ברית המילה", או לחילופין "לחגיגת ברית המילה". ואני רק תוהה כיצד, אם בכלל, ניתן לקרוא לאירוע בו לפחות אמא היסטרית אחת, ילד קטן שממרר בבכי ושפריצים פוטנציאליים של דם- חגיגה? מה חגיגה פה? האמא? ההיסטריה? או סתם הדם?

  • ה"בטן הרכה"- ריקי לוי דינר

    ה"בטן הרכה"- ריקי לוי דינר

    פורסם ב: 11.02.2010

    טור על הורות, זהות נשיות וכל מה שנוגע בבטן הרכה שלנו.

עמודים: ... 11 | 12 | 13