הבטן הרכה - טור על הורות - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הבטן הרכה - טור על הורות

  • עמוד תווך

    עמוד תווך

    פורסם ב: 16.10.2010

    בני זוג אינם רק מחזרים, מאהבים ולהטוטני מתנות בחגי האהבה השונים – הם הכתף התומכת, אבן הבוחן שלנו ברגעי משבר, וחומת המגן שלנו. אני יודעת שיהיה שם מי שיתמוך בי ברגעי המשבר שלי, וכך גם בן זוגי.

  • קמפינג משפחתי

    קמפינג משפחתי

    פורסם ב: 09.10.2010

    כשהתחלנו לתכנן את הרחבת משפחתנו היקרה, דמיינתי בראשי איך תראה. כחלק מהתכנונים והמראות הוירטואלים בראשי, תכננתי משפחה חובקת טבע וארץ-ישראל היפה. כזאת שמטיילת כל שישי ושבת, מגדירה צמחים ומכתת רגליה בנופי ארץ-ישראל. רציתי חוויות ילדות ירוקות לילדיי.

  • אחותי...היא באמת אחותי

    אחותי...היא באמת אחותי

    פורסם ב: 30.09.2010 אנשים היום סוגרים את הבאסטה מוקדם מדי. פעם היו סוגרים בשלוש- ארבע, האמיצים מבין הבאסטיונרים אפילו בחמש. היום מרביתם סוגרים בשתיים, מכריזים על כך בגאווה, אני בשתיים סגרתי את הבאסטה. כי אתם מבינים, הם יסבירו, ילד זה עניין כלכלי שלא לדבר על שתיים. ואנחנו רוצים בשבילם את הטוב ביותר, חוגים, חינוך, חדר מאובזר...
  • התחייבות אמהית

    התחייבות אמהית

    פורסם ב: 25.09.2010 בתקופה האחרונה מדברים המון על השבת הסמכות ההורית. לצד אמירה זו קיימת כבר שנים האמירה כי "חבל שלא נותנים להורות רישיון". רישיון משמעותו שמישהו פיקח עליך ואישר את הכשרתך לתפקיד.
  • שלום כיתה א'

    שלום כיתה א'

    פורסם ב: 18.09.2010

    בתקופה האחרונה מעמיסות עלינו רשתות הטלוויזיה השונות מיני כתבות, ותחקירים אודות מערכת החינוך בישראל 2010. חידוש רב אין בהן היות והמצב אודות מערכת החינוך ידוע זה מכבר – לא טוב! וזאת כמובן בלשון המעטה.

  • סליחות

    סליחות

    פורסם ב: 11.09.2010

    חלק זה מוקדש לכל אותם אנשים ועוברי אורח שביקשו ממני סליחה על כל מיני ענייני דיומא, וסלחתי! כי הבנתי שבסיטואציות הללו עליי להיות ה- better man. חלק זה קורא לכל אותם מבקשי סליחה טורדניים עתידיים ואומר להם- not any more! נמאס לי להיות הנייס-גאי!

  • לקראת החגים....וגם לאחריהם

    לקראת החגים....וגם לאחריהם

    פורסם ב: 04.09.2010

    היום ממרומי משפחתי ובלאבוסתיותי, אני מתחמקת משאלות בתשובה אחרי החגים, מאמינה למפרסמים שאומרים לי כי רק בחג זה במבצע, מכינה די את אותם מאכלים כי למי יש כוח לבשל ל-20 איש משהו חדש?, ואומרת שוב ת-ו-ד-הההההה...על אלף הסרביסים וכפות ההגשה ה'חדשות' שאני מקבלת מתנה לחג.

  • משהו....טויס רוס

    משהו....טויס רוס

    פורסם ב: 28.08.2010

    לפני כמה ימים שרתה עליי רוח החביבות, הפושה בהורים למיניהם בימי החופש הגדול. נוכחותה של רוח זו נוטה להתעלם ו/או להדחיק מצב המכונה מינוס בבנק, מתוך אמונה שקרית כי הדחקה זו תביא לשקט נפשי ושלום עולמי.

  • מיניות...

    מיניות...

    פורסם ב: 20.08.2010 בימים שכאלו, מוצאות עצמן המון נשים, ובכללן גם אני, מסתכלות במראה ותוהות לעיתים...מה קרה? מונחים ככוח הכבידה בשילוב גופניות מוזרה מתחילים להדהד, וכל שנותר הוא לחייך, להתעצבן לעיתים להתעצב אך להמשיך הלאה