היומן של טלי תקומי - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

היומן של טלי תקומי

  • המרפאה של דר מורו

    המרפאה של דר מורו

    פורסם ב: 30.03.2005

    דוקטור מורו הוא הגורו של השמנות. לא שאני שמנה, אבל כשראיתי שאני נכנסת בדיוק למכנסיים שלי, לאחר הלידה (לשני הזוגות, בו זמנית כמובן) הבנתי שזהו זה- צריך דיאטה.

  • גפילטע יפני

    גפילטע יפני

    פורסם ב: 30.03.2005

    אנחנו זוג יוצא מגדר הרגיל. זאת אומרת שאם אנחנו נצא-זה יהיה לא רגיל. כל החברים שלנו יודעים את זה, ולכן תמיד שמים אותנו רק ב"בק אפ", זאת אומרת, שרק אם מישהו מבריז למישהו מזמינים אותנו. אנחנו הברארה. אנחנו מוזמנים, פשוט, כי אי אפשר לקבל ריפאונד על הכסף וחראם.

     

  • הצימררררר

    הצימררררר

    פורסם ב: 30.03.2005 הצימררררר
    מאת: טלי תקומי
    לאורין יש את הבית הכי יפה ונקי ומסודר ביישוב שלנו, אורין היא אמא מושלמת לשלושה ילדים חמודים, שוקלת 50 קילו על 180 לאחר שלוש לידות, עובדת במשרה מלאה, בג'וב אלמותי, חד פעמי, מבשלת שחבל על הזמן, יש לה בעל הורס, פעמיים בשבוע הם לוקחים בייבי סיטר והולכים לטפח ת'זוגיות, ואולי לכן הם מתחבקים ומתנשקים כל הזמן.
  • הוראות "שימוש הפעלה" לתינוק החדש?

    הוראות "שימוש הפעלה" לתינוק החדש?

    פורסם ב: 30.03.2005

    יולדת ששמה פרצופית צורה לה ירחם השממלביץ'. מחייגת ביד רועדת בטלפון מהבית שלה
    שלושה ימים אחרי הלידה. ברקע- קול של תינוק מ ה  ז ה  צ ו ר ח!!! זוועה ...

  • המגדיר הישראלי הראשון לאמהות

    המגדיר הישראלי הראשון לאמהות

    פורסם ב: 30.03.2005

    בודאי הרהרתן לעצמכן, שעה שאתן מטיילות בפארק, כמה טוב היה אילו היה ברשותכן מין מגדיר אמהות כזה, שהיה עוזר לכן לתקשר יותר טוב עם האמהות הקולגות, לאבחן אותן באיבחה, וככה לא לבזבז זמן על פטפוטי סרק ושיחות נימוסין, רק כדי לגלות שאתן, פולניות שכמוכן, חולקות כאן ספסל עם, נניח איזה אמא טבעית, חלילה.

     

  • שנת החורף של בושקו

    שנת החורף של בושקו

    פורסם ב: 30.03.2005

    בושקו, שלנו, הוא תינוק חמוד ומקסים בן עשרה חודשים, וכמו כל אימא פולניה ,שמעידה על הבן שלה, אני מעידה שהוא גאון. אבל, שלא כמו כל אימא פולניה, שחושבת שהתינוק שלה גאון, יש לי גם הוכחות חותכות.

  • יומולדת ברבי

    יומולדת ברבי

    פורסם ב: 30.03.2005 יומולדת ברבי
    מאת: טלי תקומי
    לא יודעת מה להגיד לכם אבל הזמנים משתנים. כשאני הייתי ילדה והיה לי יומולדת חמש, אז קודם כל קראו לזה "יום הולדת". דבר שני, אמא שלי הזמינה את גדי ויוסי ודנה ושרה החברים מהשכונה. הושיבו אותם סביב שולחן גדול עם שוקולד עלית ( לפני שהוא ידע שהוא פרה אדומה) ועם עוגת שוקולד עם סוכריות צבעוניות ( שאז זה היה שיא הקאלט), שרו שירים, שהיום ניתן להשיג אותם רק בגירסה שחור לבן, שמו לי זר פרחים על הראש וזהו
  • ספתא בישלה דייסה

    ספתא בישלה דייסה

    פורסם ב: 30.03.2005

    אני רוצה לדבר איתכם לרגע על הבעיה של השירים. אתם יודעים כשהתינוק שלכם חולה קצת, או צריך להסיח את דעתו ממשהו, או שיש לו כאב בטן, או שהוא לא רוצה לאכול או לישון בקיצור, עשרות פעמים ביום, אתם צריכים לשיר לו שיר ילדים. לכאורה, הזדמנות אידילית לחגוג את תינוקותו, ואתם- את הורותכם, אבל בפועל-בעיה. תראו, לא נעים להודות, אבל שירים אני כמעט לא זוכרת.

     

  • קשר השתיקה – או הגיגים על מינשא

    קשר השתיקה – או הגיגים על מינשא

    פורסם ב: 30.03.2005

    היום זה ר ט ר ו , לימים של האדם הקדמון, שהלך כל הזמן עם מינשא מטריקו של "תנוליביס", בגלל, שאז, בימים ההם, בונדינג היה בונדיג (טוב היתה להם ברירה ? היו תקועים באותה מערה חצי שנה).

עמודים: 1 | 2 | 3