טיפוח ויופי בהריון - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

טיפוח ויופי בהריון

  • הריון וקעקוע  - הילכו השנים יחד?

    הריון וקעקוע - הילכו השנים יחד?

    פורסם ב: 08.03.2010

    כאשר חושבים על הריון כל עניין הקעקועים, שנחשב עד כה מגניב ונחמד, מקבל פתאום צל אפור ומפחיד. האם יש דברים בגו? או שמה שוב מדובר במיתוסים שאפשר וכדאי להפריך?

  • גוף שלם (ועובר) דורש עיסוי

    גוף שלם (ועובר) דורש עיסוי

    פורסם ב: 18.12.2009

    הריון הוא זמן של פריחה. חגיגה של נשיות עגולה ושופעת. אך, הוא גם זמן של קושי פיזי, כובד, עייפות ומתח. ממש כמו שיגרת תרגול גופני רגוע כמו יוגה, יכול העיסוי, המותאם לנשים בהריון, להוות אחת מהמתנות הנפלאות ביותר שיכולות נשים הרות להעניק לעצמן או לקבל מחבריהן.

  • כתמים – פיגמנטציות בהריון

    כתמים – פיגמנטציות בהריון

    פורסם ב: 19.11.2009

    מסיכת ההריון מופיעה כהתכהות סימטרית, המופיעה בד"כ בעצמות הלחיים, מצח, סנטר, ולפעמים מעל השפה העליונה. השם מסיכת הריון ניתן לתופעה מאחר ובדרך כלל התופעה מתפרצת בחלק השני או השלישי של ההיריון.

    למה זה קורה?

  • בריאות וטיפוח כף הרגל בהריון

    בריאות וטיפוח כף הרגל בהריון

    פורסם ב: 03.08.2009

    מאמצע ההיריון ועד סופו כפות הרגליים הנושאות משקל רב עלולות להתנפח ויש אפילו שהגידים מתרופפים מעט כתוצאה משחרור הורמון הרילקסין. שינויים אלה עלולים לגרום לכפות הרגליים לגדול בחצי מידה ומתוך כך יכאבו יותר.

  • כתמי הריון- Chloasma

    כתמי הריון- Chloasma

    פורסם ב: 05.05.2009

    ההיריון כפי שאנחנו כבר יודעות טוב מאוד טומן בחובו תופעות לוואי יש כאלו יותר טובות ויש כאלו קצת פחות, הבשורה הטובה הינה שכמעט לכל תופעת לוואי יש פיתרון, בין אם זה העלייה במשקל, נשירת השיער ובין אם זה הנושא בו נדון בכתבה שלפנינו – כתמי הריון.

  • טיפולי יופי אסורים בהריון

    טיפולי יופי אסורים בהריון

    פורסם ב: 07.12.2008

    בזמן ההיריון, כדאי לתת תשומת לב מיוחדת בתחומי הקוסמטיקה והטיפוח. נכון, לרוב מותר לנהוג כרגיל, אך בכל זאת, ישנם טיפולים המחייבים יתר זהירות או כאלה שכדאי להימנע מהם לחלוטין. במה מדובר?

עמודים: 1 | 2