רפואה משלימה בהריון - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

רפואה משלימה בהריון

  •  ברזל וחומצה פולית

    ברזל וחומצה פולית

    פורסם ב: 22.03.2005 ברזל וחומצה פולית
    הפינה של דר' אריה אבני
    הווטרינר של גן החיות הוא ידידי משכבר הימים. וכשווטרינר פוגש רופא תמיד יש על מה לשוחח, ובייחוד כשמדובר בלקוחות חיים. שמע, שאלתי אותו באחד המפגשים, כשאפרים לא היה בסביבה, איך אתה מטפל בחיה שהיא בהריון? הוא נעץ בי מבט שהבהיר לי חד משמעית כי דברי לא מובנים כלל וכלל. מדוע שאני אטפל בחיה בהריון, הוא ענה בשאלה, הרי הריון הוא תהליך טבעי ואינו דורש במרבית המקרים כל התייחסות שלי כרופא חיות. אולטרא סאונד לא נחוץ?
  •  הריון

    הריון

    פורסם ב: 22.03.2005 הפינה של דר' אריה אבני
    הריון

    יש תהליכים הדורשים תנאים מוגדרים. למשל: כדי לגדל תאים במעבדה לצורך ניסויים, נחוצה טמפרטורה מוגדרת, ריכוז דו תחמוצת הפחמן בגבולות קבועים, תוספות מיוחדות כמזון לתאים ועוד. אחרת אין ניסוי. הם ימותו. כדי לשמור את הזקיפים במערת הנטיפים, לדוגמה, חשוב למנוע תנועה חופשית ובלתי מוגבלת של מבקרים, עם דלתות כניסה פתוחות לרווחה. זה יחשב בעיני המומחים להרס של נפלאות הטבע. יש הגדרה מדויקת לתנאים המאפשרים שימור המערה לשנים הבאות.... ולמה השתמשתי בכל כך הרבה מילים, כדי להקדים את שיבוא בהמשך? כי אני מאמין, ויודע, שתהליך ההריון דורש תנאים יחודיים, למרות שיאמר מי שיאמר כי אחרי מפגש הזרע עם הביצית, הכל בידי שמים. שלא יספרו לכם מעשיות. אלוהים השאיר לנו המון מה לעשות כדי שהיצור הכי אהוב עלינו, שהוא חלק מגופינו, יהיה אכן נפלא.
  • טיפה על כספית

    טיפה על כספית

    פורסם ב: 21.03.2005

    הפינה של דר' אריה אבני
    טיפה על כספית
    אין כל ספק, ואין צורך להביא מאמרים המוכיחים זאת, כי האוויר והמים של פעם היו צלולים ובריאים כמו שרק האלוהים או הטבע יכולים ליצור. במי נחל הקישון של פעם ניתן היה לראות את הצמחים הירוקים שעל הקרקעית וכל דג ודגה שעשו אהבה. לא היו נחוצים אז צוללנים להגנה מפני רוע האדם, כי בגן העדן של פעם לא הייתה רישעות. הרוע צמח עם התבונה, בעקבות אכילת התפוח התמים למראה.

עמודים: 1 | 2 | 3 | 4