רפואה משלימה בהריון - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

רפואה משלימה בהריון

  • טיפים לתרגול מדיטציה בבית בתקופת ההריון

    טיפים לתרגול מדיטציה בבית בתקופת ההריון

    פורסם ב: 03.01.2010

    מדיטציה משמשת כלי נהדר להפגת מתחים ולהרגעה כללית. תקופת ההיריון מביאה עימה שינויים רבים ברמה הפיזיולוגית-הורמונאלית, מנטאלית ורגשית. תרגול מדיטציה על בסיס יום-יומי מסייע לקחת פסק זמן בתוך התהליך האינטנסיבי הנ"ל ועשוי לחזק ולתמוך בתוך התנודות הרבות אשר מביא איתו תהליך ההריון.

  • שפעת החזירים, טיפול בעזרת צמחי מרפא בהריון ולילדים

    שפעת החזירים, טיפול בעזרת צמחי מרפא בהריון ולילדים

    פורסם ב: 30.08.2009

    הטיפול הצמחי בשפעת החזירים מחולק לשני אספקטים עיקריים – מניעה וחיזוק. מערכת החיסון היא ראש החץ ההגנתי של הגוף, אך פעילות יעילה שלה תלויה בפעילות תקינה של מערכות חיוניות נוספות בגוף ובמצבנו, או חוסננו הנפשי. כך, ניתן לומר שמערכת חיסונית חזקה ובריאה הינה פונקציה ישירה של בריאות שאר מערכות הגוף ולכן טיפול יעיל כולל התייחסות וחיזוק של מערכות פנימיות נוספות, בהתאם לאדם ולמצבו הגופני.

  • רפואה משלימה בהריון ושירות קופות החולים בתחום

    רפואה משלימה בהריון ושירות קופות החולים בתחום

    פורסם ב: 08.06.2009

    הרפואה המשלימה, המבוססת  על שיטות בעלות היסטוריה של מאות ואף אלפי שנים צברה ניסיון רב בטיפול והקלה בבעיות המאפיינות תקופה זו. בנוסף, יכולה הרפואה המשלימה לסייע בפתרון  והקלה של בעיות בריאות שאינן נובעות מההריון אך הטיפול בהן משתנה עקב הצורך להימנע מתרופות.

  • דרך חדשה להפחתת דיכאון וחרדות היריון: מיכל ציפה

    דרך חדשה להפחתת דיכאון וחרדות היריון: מיכל ציפה

    פורסם ב: 06.04.2009

    כ-10% מהנשים ההרות סובלות מחרדות או דיכאון כתוצאה מההיריון. השימוש בתרופות הרגעה ותרופות נוגדות דיכאון מעורר מחלוקת קשה בקרב רופאים, ורובם ממליצים להמעיט עד הפסקה מוחלטת של השימוש בהן במהלך ההיריון.

  • כירופרקטיקה לתינוקות, ילדים  ונשים בהריון

    כירופרקטיקה לתינוקות, ילדים ונשים בהריון

    פורסם ב: 21.02.2009

    מחקרים מראים שנשים הרות שקיבלו טיפול כירופרקטי עברו לידה קלה וקצרה יותר . לאחר הלידה חשוב גם לטפל בעמוד השדרה לאור השינויים העוברים על הגוף. עוד מראים מחקרים שונים שהכירופרקטיקה מטפלת בהצלחה בבעיות רבות כגון : כאבי גב וצוואר, כאבי ראש, דלקות כרוניות בדרכי הנשימה ובמערכת אף -אוזן-גרון , כאבי בטן אצל תינוקות, הפרעות במערכת העיכול "כאבי גדילה " ועוד. הטיפול בכירופרקטיקה בילדים הוא טיפול מאוד ספציפי יעיל ובטוח.

  • שיעבור לך בקלות: רפואה משלימה בהריון

    שיעבור לך בקלות: רפואה משלימה בהריון

    פורסם ב: 30.04.2008

    איזה תרופות הומאופתיות מתאימות לטיפול בבחילות? איךהרפלקסולגיה יכולה להקל על עצירות? מה עושות המחטים הסינייות לטחורים? ליווי משליםלהריון.

  • רפואה משלימה בהריון

    רפואה משלימה בהריון

    פורסם ב: 27.04.2008

    תקופת ההריון היא אחת התקופות היפות ביותר בחייה של אישה, אך תקופה זו יכולה להעמיס קשיים שלא ציפתה להם. בתקופה ההריון גוברת גם המודעות הגופנית והרגשית של האישה, בתגובה לתהליכים המתרחשים בגופה ובנפשה. הרפואה המשלימה יכולה להציע פתרונות לבעיות שונות ולהקל על סימפטומים שונים במהלך ההריון.

  • טיפול אוסטיאופתי במהלך ההריון

    טיפול אוסטיאופתי במהלך ההריון

    פורסם ב: 09.04.2008

    טיפול אוסטאופתי עדין במהלך ההריון, יכול לסייע לגוף להסתגל לשינויים המתחוללים בו. להקל על התופעות המופיעות מתחילת ההיריון כמו עייפות, בחילות, מתח, עצבים. להקל באופן משמעותי על כאבי הגב, גב תחתון. למנוע לקיחתן של תרופות בתקופה כל כך רגישה. להקל על התהליך הטבעי של הלידה. להפחית את הלחץ על העובר ועל ראשו לקראת סוף ההיריון ובלידה.

  • דיקור סיני יעיל לטיפול בכאב גב ואגן בהריון

    דיקור סיני יעיל לטיפול בכאב גב ואגן בהריון

    פורסם ב: 17.02.2008

    בסקירה של 8 מחקרים רנדומאליים בעלי קבוצת ביקורת אשר כללה 1305 משתתפים נבדקה יעילות הטיפול של פיזיותרפיה, דיקור סיני, תרגילי התעמלות וטיפול רפואי סטנדרטי לכאבי גב ואגן בהריון. נמצא כי דיקור סיני יעיל יותר לטיפול בכאבי גב ואגן בהשוואה לפיזיותרפיה ותרגילי התעמלות.

עמודים: 1 | 2 | 3 | 4