רפואה משלימה בהריון - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

רפואה משלימה בהריון

  • הטיפול ההומאופתי בדליות

    הטיפול ההומאופתי בדליות

    פורסם ב: 11.12.2007

    דליות (או אי ספיקה ורידית), נובעת מבעיות במערכת הוורידים השטחית בגין זרימה דו כיוונית של הדם בתוך הווריד. למרות היות הווריד חד כיווני, תקלות במערך השסתומים הפנימיים מאפשר לעיתים לדם לזרום כנגד הכיוון ובכך להעמיס על דפנות הוריד. עם הזמן, העומס הלז על הדפנות עלול לגרום גם לקריסתן.

  • הריון וארומתרפיה

    הריון וארומתרפיה

    פורסם ב: 11.12.2007

    ארומתרפיה הנה תורת ריפוי המשתמשת במיצוי האתרי של מרכיבי הניחוח בצמחים. תמציות מרוכזות אלו משמשות לטיפול במחלות ובעיות שונות. לארומתרפיה השפעה מיטיבה גם על הפיזיולוגיה הגופנית וגם על הנפש בשל מרכיב הריח בטיפול. ניתן באמצעותה לטפל בבעיות נפוצות אצל נשים בהריון.

  • היריון קל וזורם – הוראות הכנה

    היריון קל וזורם – הוראות הכנה

    פורסם ב: 23.10.2007 בשונה מההנחה הרווחת לפיה תקופת ההיריון הנה תקופה ששואבת מהאם את כל חיוניותה ובריאותה, לפי גישתה של כלנית קלו, הומיאופתית קלאסית, ההיריון והלידה הם התקופה החשובה והמעצימה ביותר בחייה של אישה.
  • דימומים בזמן הריון

    דימומים בזמן הריון

    פורסם ב: 22.03.2007

    תקופת ההיריון נתפסת אצל נשים רבות כתקופה שבה חרדות שוכנות בצד אושר ושמחה. כאשר מופיעה תופעה לא צפוייה כמו דימום במהלך ההריון, מפלס החרדה עולה ובצדק. זה הזמן לפנות לבירור ומעקב רפואי,  מאחר ודימום הריוני יכול להצביע על מצב מסוכן לאם ולעובר. 

  • תרפיית הסו-ג'וק לתמיכה בהריון ולידה

    תרפיית הסו-ג'וק לתמיכה בהריון ולידה

    פורסם ב: 24.01.2007

    שיטת טיפול ייחודית הכוללת בתוכה כלים מגוונים הן ברובד הנפשי והן ברובד הרגשי, מציעה כלים פשוטים ויעילים לטיפול עצמי במהלך ההיריון, הלידה והתקופה שלאחר הלידה.

  • צמח האלוורה

    צמח האלוורה

    פורסם ב: 28.06.2005

    הכל על צמח המרפא האלוורה. 

  • הריון – זמן הפרי – זמן הפריון

    הריון – זמן הפרי – זמן הפריון

    פורסם ב: 24.03.2005 הריון – זמן הפרי – זמן הפריון

    מאת: הניה סימון, rchom

    הראיה של ההומאופתיה הקלאסית את ההריון היא כהזדמנות הטובה ביותר עבור האישה לבטא את עצמיותה העמוקה ביותר. היא מתחילה לחשוב על עצמה במונחים חדשים, בעיקר אם זה הריון ראשון. היא מתחילה בדרך כלל, להיות יותר קשובה אל תחושותיה וצרכיה היא. לעתים קרובות זה זמן קשה לאישה. 

  • כאב גב תחתון בראי הרפואה המשלימה והמודרנית

    כאב גב תחתון בראי הרפואה המשלימה והמודרנית

    פורסם ב: 23.03.2005
    כאב גב תחתון בראי הרפואה המשלימה והמודרנית
    מאת:
    ד"ר י. לב- אור nd c.a מומחה תזונה אקופונקטורה וביו פידבק. 
    סטטיסטית מדובר על אחוז שווה של נשים וגברים הסובלים מכאב גב תחתון, ב 90% עד 60% מהאוכלוסייה הגיל הממוצע להופעת כאב גב תחתון לראשונה הוא 40 שנה, עם כי במקרים חריגים הופעת כאב הגב עלולה להופיע לראשונה בתחילת שנות העשרים.
  • הומאופטיה, הריון ולידה

    הומאופטיה, הריון ולידה

    פורסם ב: 23.03.2005

    ההומאופתיה מאפשרת לאישה לחוות את צירי הלידה במצב נפשיאיתן, כשהיא במגע מלא עם עצמה. מדוע עדיפות לדעתי התרופות ההומאופתיות על התרופותהקונבנציונליות?תהליך הלידה טבעי יותר, מהיר יותר, קל יותר, ועדיין האישהערנית ומודעת למתרחש כל הזמן.

    לכתבות נוספות בנושא הריון

עמודים: 1 | 2 | 3 | 4