רפואה משלימה לילדים - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

רפואה משלימה לילדים

  • אוטיזם ורפואה משלימה

    אוטיזם ורפואה משלימה

    פורסם ב: 08.03.2014
    על פי חוקרים מבית הספר לרפואה באוניברסיטת הרוורד בארה"ב, המוח ומערכת העיכול קשורים בקשר כל כך אינטימי שצריכים לראות אותם כמערכת אחת. הם חקרו את השימוש בפרוביוטיקה לשיפור התסמינים של האוטיזם (ASD (autism spectrum disorder, וקיבלו תוצאות מעודדות.
     
  • רפואה משלימה עלולה לסכן את ילדכם

    רפואה משלימה עלולה לסכן את ילדכם

    פורסם ב: 02.07.2012

    חושבים שרפואה משלימה טובה לילד? מחקר חדש מגלה כי מתן טיפולים אלטרנטיביים ומשלימים לילד גורם לתופעות לוואי קשות ומסכן אותו.

  • תרופות סבתא למחלות חורף

    תרופות סבתא למחלות חורף

    פורסם ב: 30.01.2012

    הקור מפחית את יכולת ההתמודדות של הגוף עם החיידקים והווירוסים השונים, לכן יחד עם החורף מגיעות גם מחלות חורף. החדשות הטובות הן שלא חייבים לרוץ לרופא עם כל הצטננות קטנה.

  • הכיני את ילדך לחורף!

    הכיני את ילדך לחורף!

    פורסם ב: 27.11.2010

    אמאל'ה, את המבצע הזה לא כדאי לפספס. מבצע שנה חינם לטיפול אצל מומחה ברפואה סינית לילדך!

  • אנטי-ביוטיקה

    אנטי-ביוטיקה

    פורסם ב: 11.07.2010

    לילד יש חום גבוה ואתם מגיעים לרופא, הרופא רושם אנטיביוטיקה, מה שבטוח, בטוח. האם מדובר בגישה זהירה או שמא בגישה חסרת אחריות? ומה אתם ההורים נדרשים לדעת בטרם תתנו לילד אנטיביוטיקה?

  • "שונישין" - טיפול יפני לתינוקות וילדים

    "שונישין" - טיפול יפני לתינוקות וילדים

    פורסם ב: 07.03.2010

    אחת השיטות היעילות והידידותיות לטיפול בתינוקות וילדים ברפואה סינית מגיעה דווקא מיפן. שיטת הטיפול – "שונישין" ("מחטים לילדים" בתרגום חופשי), פותחה ביפן בראשית המאה ה-17 ע"י רופאים מאזור אוסאקה. העיקרון שהנחה אותם הוא שאין להכאיב לילד או להפחידו בטיפול, ומחט דיקור חודרנית בהחלט יכולה לעשות כן.

  • הילד שובר והורס? כנראה שהוא בסטרס...

    הילד שובר והורס? כנראה שהוא בסטרס...

    פורסם ב: 02.12.2009

    הפרעות קשב וריכוז, מחלות כרוניות, מחלות קשות ואפילו גידולים קשורים במקרים רבים לסטרס. על פי ד"ר אסתר יוגב: "אנחנו נוטים להכניס דברים לקטגוריות קונבנציונאליות ולטפל בתסמינים, בעוד הדבר הנכון לעשות הוא למצוא את המקור לבעיה, ולטפל בה"   

  • שפעת החזירים בראי ההומיאופתיה המודרנית

    שפעת החזירים בראי ההומיאופתיה המודרנית

    פורסם ב: 16.08.2009

    בראייה ההומיאופתית, שפעת החזירים הינה מחלה ויראלית לכל דבר ועניין ואינה שונה מהותית מבחינת התגובה של הגוף כלפי הנגיף. הרפואה ההומיאופתית, מעודדת את כושר הריפוי הטבעי של הגוף ומאפשרת לו להתגונן טוב יותר גם במניעת ההדבקות והתחלואה וגם לאחר הדבקה בנגיף במידה ואכן התרחשה.

עמודים: 1 | 2