תינוק בא הביתה - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

תינוק בא הביתה

  • יציאה בטוחה אל העולם

    יציאה בטוחה אל העולם

    פורסם ב: 03.08.2013

    התינוק יוצא לעולם שמחוץ לרחם אימו, מקום לא מוכר, לא ידוע ו"מופצץ" בגירויים. העולם (בעיקר זה של ימינו) הינו עולם דינאמי, טכנולוגי, דיגיטלי מלא בגירויים אינספור. אנו כאנשים מבוגרים בקושי עומדים בעומס הזה. על אחת כמה וכמה, תינוק רך, בין מספר שעות או מספר ימים.

  • עוד נגיעה ועוד - על מגע עור בעור

    עוד נגיעה ועוד - על מגע עור בעור

    פורסם ב: 21.11.2012

    מגע עור בעור ((skin to skin contact, הוא אחד האלמנטים החשובים בתהליך התפתחותו התקין של הרך הנולד. להורים יש חלק חשוב בכך במיוחד לאחר צאתו של הילוד לעולם. עם היוולדו של התינוק יש לדאוג למגע ישיר שלו עם עורכם, טכניקה המכונה "טיפול קנגרו" .

  • כיצד להרגיע תינוק בוכה בפחות מדקה?

    כיצד להרגיע תינוק בוכה בפחות מדקה?

    פורסם ב: 11.06.2012

    הורים אלופים ביצירתיות בכל מה שקשור לשיטות הרגעה של תינוקם, אין גבול לדמיון, מאילתור עריסות תלויות ועד נדנוד עגלות באופנים ובמקצבים שונים. אך האם קיימת שיטה שאחת ולתמיד תפתור את בעיית הצרחות הבלתי פוסקות של תינוקך ובזמן קצר?

  • רגע ההתאהבות של האם בתינוק שזה עתה נולד

    רגע ההתאהבות של האם בתינוק שזה עתה נולד

    פורסם ב: 16.01.2012

    במשך שנים מספרים לנו שכאשר אם יולדת היא מיד מתאהבת בתינוק שלה. נוח להאמין לסיפור הזה, כי מי מאיתנו לא רוצה להיות האם המושלמת שמתאהבת מיד בתינוק שכרגע נולד? אבל המציאות היא לעיתים אחרת, וחשוב להיות מוכנות לכל האפשרויות, בעיקר כדי להגיד לעצמנו שאנחנו אמהות טובות גם אם התאהבנו בתינוק שלנו אחרי חצי שעה או אחרי שעתיים או אחרי שלושה ימים.

  • לעטוף באהבה - השיטה הטובה ביותר להרגעת תינוקות

    לעטוף באהבה - השיטה הטובה ביותר להרגעת תינוקות

    פורסם ב: 03.01.2012

    מזל טוב! התינוק המקסים שלכם הגיע הביתה, אבל משום מה הוא נראה ממש לא מרוצה. הגוף שלו משדר חוסר שקט, פניו נראות לא רגועות ולפעמים, הבכי, אוי הבכי, לפעמים הבכי שלו פשוט משתק, מה עושים? איך אנחנו יכולים להרגיע את התינוק שלנו?

  • איך להלביש תינוקות קטנים

    איך להלביש תינוקות קטנים

    פורסם ב: 02.05.2011

    כלל האצבע להלבשת יילודים הוא לשים להם שכבה נוספת מעבר למה שאנו לובשים. באביב/קיץ הכוונה רק לפלג גוף עליון, בחורף להוסיף גם שכבה נוספת ברגליים.  גם בימי קיץ מומלץ להלביש את התינוק הרך בשכבה ארוכה אך דקה.

  • דברים שאולי לא ידעתם על העובר ועל התינוק שלכם

    דברים שאולי לא ידעתם על העובר ועל התינוק שלכם

    פורסם ב: 21.07.2010

    הידעתם שעד השבוע ה-8 להריון איבר המין של כל העוברים הואנקבי? או שמגיל 4 חודשים תינוקות צוחקים בקול רם. לפניכם אוסף של עובדות מעניינותשאולי לא ידעתם על העובר ועל התינוק שלכם.

  • מדוע חשוב להיענות לבכיים של תינוקות?

    מדוע חשוב להיענות לבכיים של תינוקות?

    פורסם ב: 02.07.2010

    בשבועות הראשונים מרגע הלידה בכי התינוק הוא שפת התקשורת הברורה והיעילה ביותר שלו. הבכי משרת צורך הישרדותי לפיו תינוק שלא יבכה עלול להישכח. עם הזמן יכולת התקשורת של התינוק משתפרת, אולם הבכי נשאר השפה הזמינה והיעילה ביותר לצורך השגת מטרות שונות לאורך שנים.

  • מיתוסים הקשורים בתינוקות

    מיתוסים הקשורים בתינוקות

    פורסם ב: 18.04.2010

    חזרת עם תינוקך היתה. את מסתובבת בתחושה לא נוחה ויש לך פרפרים בבטן לאו דווקא מהתרגשות. יותר מפני החשש מהלא נודע. יש כל-כך הרבה שמועות ומיתוסים סביב תינוקות, את חלקם בטח כבר שמעת ואל אחרים טרם נחשפת. אספנו עבורך חלק מאותן  אמונות מסורתיות, שעברו מדור לדור ומאוזן לאוזן ולא ממש מבוססות על מחקר או עובדות מדעיות.

עמודים: 1 | 2 | 3 | 4 | 5