התעמלות בהריון - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

התעמלות בהריון

  • תרגילי שחייה לשחרור כאבי גב תחתון לנשים בהריון

    תרגילי שחייה לשחרור כאבי גב תחתון לנשים בהריון

    פורסם ב: 03.02.2008

    מי לא מכירה את התחושה של כאב גב תחתון אשר מלווה אותך במהלך ההיריון ולאחריו. מסתבר שניתן למנוע אותו על-ידי תרגילי שחייה. אורי סלע, המנהל המקצועי של עולם המים ממליץ על שימור ואיזון- הגוף על ידי חיזוק השרירים הנכונים הארכתם והפיכת הגוף שלנו ליותר אלסטי על מנת שיוכל לקבל את השינוי הגופני באהבה.

     

  • ספורט ותזונה בהריון ואחרי לידה

    ספורט ותזונה בהריון ואחרי לידה

    פורסם ב: 16.01.2008

    את עייפה, עצבנית, רעבה ? עוברים עליך לילות קשים וימים מעייפים ? למי בכלל יש מקום להתייחס לסלט ? ספורט ? אני כל כך "גדולה" ו"כבדה" את אומרת ובקושי נושמת... שאלות כאלו ואחרות מלוות אותנו הנשים, בדיוק ברגעים הקשים. רגעים של התרגשות גדולה וגם קושי עצום וחוויות חדשות.

  • פעילות גופנית בזמן הריון

    פעילות גופנית בזמן הריון

    פורסם ב: 23.09.2007

    פעילות גופנית המבוצעת בקביעות בצורה מבוקרת המותאמת לשלביההיריון השונים, וליכולות  האישה ההרה, עשויה לתרום ליכולת הפיזית, לעזור בנשיאתההיריון ובהכנה ללידה ולתקופה שלאחר הלידה.

  • על יוגה בהריון, צירי לידה ומה שביניהם

    על יוגה בהריון, צירי לידה ומה שביניהם

    פורסם ב: 08.09.2007

    ואז הצירים התחילו, בדיוק באמצע השיעור שהעברתי- ככה פתאום.  תשעה חודשים הגוף הכין, בישל, פתח, מתח- ועכשיו, למרות שבראש ידעתי שזה יגיע, וכולם מסביב הבטיחו שזה יקרה והתכוננתי ותרגלתי יום יום-פתאום התחלתי להרגיש את זה בגוף! והייתי מופתעת...  

  • תרגילי בטן

    תרגילי בטן

    פורסם ב: 15.07.2006

    המלצות מולי אפשטיין, פיזיולוג וראש מדור "שירותים מדעיים לספורטאי הישג", אודות תרגילי בטן בזמן ההריון. 

  • עובדות מהבטן: הריון ופעילות גופנית

    עובדות מהבטן: הריון ופעילות גופנית

    פורסם ב: 15.04.2006

    מולי אפשטיין על הריון ופעילות גופנית. 

  • איך לשמור על גופך חטוב ובכושר גם במהלך ההריון

    איך לשמור על גופך חטוב ובכושר גם במהלך ההריון

    פורסם ב: 27.07.2005

    תקופת ההריון עמוסה בלחצים, התרגשויות ושינוייםפנימיים שחלים בגוף האישה ההרה. במהלך ההריון מומלץ להיכנס לכושר גופני ולהכין אתהגוף לשינויים הגדולים שהוא עומד לעבור.

  • התעמלות לנשים בהריון ואחרי לידה

    התעמלות לנשים בהריון ואחרי לידה

    פורסם ב: 28.06.2005

    תכנית אימון אישי לנסים בהריון ולאחר לידה. 

  • התעמלות בהריון

    התעמלות בהריון

    פורסם ב: 18.04.2005

    בצד ההתרגשות והשמחה הכרוכים בהיריון חדש קיימים גם הרבה חששות וקשיים הקשורים לצד הפיזי. במהלך ההיריון חלים שינויים רבים ועצומים בגוף האישה. כל אישה הרה מעוניינת לעבור את ההיריון בצורה הטובה ביותר, במינימום כאבים ובשאיפה להגיע ללידה בכושר האופטימלי. מכאן מגיעות ההמלצות על פעילות גופנית בתקופת ההיריון.

עמודים: 1 | 2 | 3