התעמלות בהריון - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

התעמלות בהריון

  • פעילות גופנית במהלך ההריון מפחיתה ממשקלו של הצאצא

    פעילות גופנית במהלך ההריון מפחיתה ממשקלו של הצאצא

    פורסם ב: 16.05.2010

    מחקר חדש שבדק מימד חדש ומעניין מאד בתחום של פעילות גופנית במהלך ההיריון, מסתבר שתוכלי לתרום לבריאותו של ילדך בטווח הארוך אם תמשיכי ותתמידי בפעילות גופנית במהלך ההיריון.

  • פילאטיס לנשים בהריון ולאחר לידה

    פילאטיס לנשים בהריון ולאחר לידה

    פורסם ב: 14.01.2010

    פילאטיס מאפשר לנשים בהריון למנוע כמעט באופן מוחלט את ההשפעות השליליות האמורות על מצבן ואת הכאבים המיותרים. הפילאטיס מאפשר אף להכין את הגוף ללידה הממשמשת ובאה ע"י תרגול הנשימה והרחבת וחיזוק האגן והשרירים שסביבו.

  • אימון, שחיה והידרותרפיה בהריון

    אימון, שחיה והידרותרפיה בהריון

    פורסם ב: 22.11.2009

    בכתבה שלפניכם, איך להתאמן בזמן היריון? מדוע זה כל כך חשוב לעובר? למה דווקא שחייה, הליכה ומתיחות מומלצים ביותר? וכיצד תפנקי את עצמך בטיפול במים? 

  • טיפים לנשים- לפני, תוך כדי, ואחרי הריון

    טיפים לנשים- לפני, תוך כדי, ואחרי הריון

    פורסם ב: 16.11.2009

    בתקופת הריון עולה האישה ההרה במשקל. ניתן לעלות מקילוגרמים בודדים ועד עשרות של קילוגרמים בהריון אחד. זוהי תקופה שבה חלק מהנשים חושבות שיש להן הצדקה לאכול . נשאלת השאלה האם יש אפשרות להימנע מהמחיר הכבד של העלייה הרבה במשקל המתלווה לאכילה הזו? התשובה לכך חיובית.

  • 5 עובדות על חשיבות ריקודי בטן בזמן ההיריון

    5 עובדות על חשיבות ריקודי בטן בזמן ההיריון

    פורסם ב: 11.06.2009

    המיילדת ורקדנית הבטן לילי חן-דרורי מעניקה עצות שימושיות ומסבירה מדוע מומלץ לרקוד ריקודי בטן במהלך ההיריון.

  • טיפים לפעילות גופנית בהריון

    טיפים לפעילות גופנית בהריון

    פורסם ב: 05.04.2009

    פעילות גופנית בתקופת ההריון תורמת לבריאות שלך בתנאי  שאין התוויות רפואיות נגדה ובתנאי שהדופק שלך לא עולה מעבר ל־150 פעימות. במילים אחרות: הקפידי על מינון סביר.

  • פעילות נשים הרות בחדר הכושר

    פעילות נשים הרות בחדר הכושר

    פורסם ב: 21.12.2008

    פעילות גופנית הינה חלק משמירה על אורח חיים בריא לצד אימוץ הרגלי תזונה נבונה והקפדה על מנוחה מספקת. הפעילות במהלך ההיריון מאפשרת לשמור על הרכב גוף בריא, למנוע התדלדלות השרירים, ובנוסף, שומרת על היציבה , מונעת כאבי גב, מונעת דליות ברגליים, משפרת את המצב הנפשי ותורמת לדימוי העצמי .

  • היוגה כחוויה תורמת למהלך ההריון והלידה

    היוגה כחוויה תורמת למהלך ההריון והלידה

    פורסם ב: 07.10.2008

    הלידה הנה אחת החוויות העוצמתיות ביותר שחווה אישה במהלך חייה. ללידה נדרשים כוחות רבים שמסייעים לאישה בתהליך הלידה. היוגה בהריון תורמת רבות להתמודדות נפשית ופיזית עם תהליכי הלידה.

  • תרגילים להקלה על כאבי גב בהריון

    תרגילים להקלה על כאבי גב בהריון

    פורסם ב: 16.07.2008

    במהלך תקופת ההיריון עקב עליה במשקל, שינויים ביציבה ומאחר והבטן גדלה ומושכת קדימה נגרם שינוי במיקום מרכז הכובד.  גורמים אילו ונוספים ,יוצרים עומס על מבנה עמוד השדרה. מה אפשר לעשות?

עמודים: 1 | 2 | 3