הרזיה אחרי לידה - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הרזיה אחרי לידה

  • אימון מחזורי אחרי לידה

    אימון מחזורי אחרי לידה

    פורסם ב: 16.11.2012

    החזרה לכושר לאחר הלידה, עוזרת לך לחזור מהר יותר לגזרתך הקודמת, מעניקה לך תחושת ביטחון והרגשה טובה עם עצמך, עם גופך ועם היותך אמא. בכתבה הבאה תוכלי לקבל הסבר ותוכנית מצולמת לאימון מחזורי מומלץ אחרי לידה.
     

  • תוכנית אימון כושר בשילוב עגלות

    תוכנית אימון כושר בשילוב עגלות

    פורסם ב: 15.10.2012

    תרגילי כושר עם עגלת תינוק משלבים את כלל מרכיבי הכושר הגופני : גמישות, סיבולת  לב –ריאה וכוח שרירי, יציבה וחיטוב. מצורפת תוכנית אימון כולל תמונות לתרגילים עם העגלה.

  • הליכה נכונה לאמא אחרי לידה

    הליכה נכונה לאמא אחרי לידה

    פורסם ב: 29.09.2012

    אמא, החלטת שבמהלך חופשת הלידה זהו הזמן המתאים ביותר להתחיל לשרוף את כל מה שעלית במהלך הריונך ? מעולה ! במאמר זה אתן לכן מספר דגשים  וטיפים חשובים בצעד הראשון  שלכן עם תחילת הפעילות הגופנית.

  • חוזרות לגיזרה לאחר הלידה: אימון כושר בשילוב עגלות

    חוזרות לגיזרה לאחר הלידה: אימון כושר בשילוב עגלות

    פורסם ב: 08.12.2011

    אימוני כושר לאמהות  לתינוקות הוא טרנד לוהט שכבש את העולם בסערה, ואומץ בחום על ידי אמהות מכל רחבי הגלובוס ,המעוניינות לחזור במהירות לכושר ולגזרה לאחר הלידה.  הרכבת תוכנית האימונים פשוטה יחסית, והקפדה על ביצוע אימון יומי קבוע במהלך טיולך עם עגלת תינוקך- תביא לתוצאות מהירות ומפתיעות.

  • חזרה לגזרה אחרי לידה

    חזרה לגזרה אחרי לידה

    פורסם ב: 01.08.2011

    ילדים זו שמחה, אך הלידה ומה שקורה לגוף במהלך ההריון קצת פחות. אמליץ לכן היום להתחיל בדרך חדשה, של מעשים, של התמדה ואז תגיע התוצאה. הנה כמה עובדות על מה בדיוק קורה בגוף במהלך ההריון, וכמה אפשרויות להתמודדות.

  • טיפים לדיאטה לנשים לאחר לידה

    טיפים לדיאטה לנשים לאחר לידה

    פורסם ב: 18.04.2010

    נשים לאחר לידה נמצאות בסיטואציה מאוד מיוחדת. הן מתמודדות עם טיפול אינטנסיבי ותובעני בתינוק בתנאים של עייפות, לילות ללא שינה, דיכדוך, בדידות, הן נמצאות הרבה בבית, ליד המקרר, אבל אין להן זמן לבשל ולהכין אוכל ולכן הפיתוי לאכול מכל הבא ליד גדול, אין להן זמן לעצמן באופן כללי, הן רעבות כל הזמן אם הן מיניקות וזקוקות מאוד לתמיכה.

  • הרזיה לאחר לידה לפי שיטת סוג הדם

    הרזיה לאחר לידה לפי שיטת סוג הדם

    פורסם ב: 23.12.2009

    שיטת סוג הדם איננה שיטת הרזיה אלא שיטה שנועדה, מלכתחילה, לאזן ולשפר את הבריאות. המערכות הראשונות שמתחזקות הן מערכת העיכול ומערכת החיסון. כשהגוף מאוזן מבחינה בריאותית הוא יכול להתפנות להרזיה. זה לא אומר, שקודם משפרים את הבריאות ואחר כך מרזים, אלא שני הדברים קורים בו זמנית.

  • תזונה לאחר הלידה

    תזונה לאחר הלידה

    פורסם ב: 21.05.2009

    לאחר הלידה ובמהלך ההנקה חשוב לאכול מגוון של מזונות בריאים, המספקים לגוף את כל אבות המזון, הויטמינים והמינרלים החיוניים, על מנת לשקם את הגוף לאחר תקופת ההריון ולהבטיח את איכות החלב. נשים מיניקות רבות מדווחות על עלייה משמעותית בתיאבון, שיחד עם העייפות המצטברת וחוסר הזמן לבשל עלולים לגרום לאכילת מזונות מהירים לא בריאים ולעלייה במשקל.

  • אופנה בדרך חזרה לגזרה - בגדים לאחר הלידה

    אופנה בדרך חזרה לגזרה - בגדים לאחר הלידה

    פורסם ב: 30.11.2008

     

    נשים רבות לאחר לידה מפנטזות על חזרה מהירה לגזרה ומנסות זמן קצר לאחר הלידה להשתחל לבגדים שלבשו בתחילת ההיריון. אולם, לגוף לוקח זמן לחזור לגזרה המקורית, משום שלא מיד שבים לפעילות גופנית, הרגלי התזונה משתנים וגם האנרגיות לא בדיוק בשיאן.  

עמודים: 1 | 2 | 3