הרזיה אחרי לידה - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הרזיה אחרי לידה

  • איך היא עשתה את זה ?

    איך היא עשתה את זה ?

    פורסם ב: 08.11.2015
    על מלין ביורק malinbjork כבר שמעתן? אני לא יודעת למה, אבל התמונות של מאמנת הכושר המהממת הזו לא יוצאות לי מהראש בזמן האחרון..
  • הגוף האמיתי שלי לאחר הלידה - ללא פוטושופ

    הגוף האמיתי שלי לאחר הלידה - ללא פוטושופ

    פורסם ב: 07.08.2015

    הבלוגרית הניוזילנדית ג'ולי בהוסלה משתפת אותנו בתחושות ובתמונות אמיתיות של הבטן שלה אחרי הלידה. היא יפיפיה ועוסקת בתזונה בריאה ועם זאת מראה הבטן שלה אחרי לידה לא מושלם כמו אצל רובינו. כתבה חושפנית...

  • מהו הצלוליט הזה? איך נפטרים ממנו?

    מהו הצלוליט הזה? איך נפטרים ממנו?

    פורסם ב: 02.07.2015

    צלוליט הוא מצבור של תאי שומן תחת העור. הצלוליט מצטבר ונראה כמו גלים במראה החיצוני שלו, יש שיאמרו שהמראה דומה ל"גושי קוטג'" או "אפקט עור התפוז"

  • אימון מחזורי אחרי לידה

    אימון מחזורי אחרי לידה

    פורסם ב: 16.11.2012

    החזרה לכושר לאחר הלידה, עוזרת לך לחזור מהר יותר לגזרתך הקודמת, מעניקה לך תחושת ביטחון והרגשה טובה עם עצמך, עם גופך ועם היותך אמא. בכתבה הבאה תוכלי לקבל הסבר ותוכנית מצולמת לאימון מחזורי מומלץ אחרי לידה.
     

  • תוכנית אימון כושר בשילוב עגלות

    תוכנית אימון כושר בשילוב עגלות

    פורסם ב: 15.10.2012

    תרגילי כושר עם עגלת תינוק משלבים את כלל מרכיבי הכושר הגופני : גמישות, סיבולת  לב –ריאה וכוח שרירי, יציבה וחיטוב. מצורפת תוכנית אימון כולל תמונות לתרגילים עם העגלה.

  • הליכה נכונה לאמא אחרי לידה

    הליכה נכונה לאמא אחרי לידה

    פורסם ב: 29.09.2012

    אמא, החלטת שבמהלך חופשת הלידה זהו הזמן המתאים ביותר להתחיל לשרוף את כל מה שעלית במהלך הריונך ? מעולה ! במאמר זה אתן לכן מספר דגשים  וטיפים חשובים בצעד הראשון  שלכן עם תחילת הפעילות הגופנית.

  • חוזרות לגיזרה לאחר הלידה: אימון כושר בשילוב עגלות

    חוזרות לגיזרה לאחר הלידה: אימון כושר בשילוב עגלות

    פורסם ב: 08.12.2011

    אימוני כושר לאמהות  לתינוקות הוא טרנד לוהט שכבש את העולם בסערה, ואומץ בחום על ידי אמהות מכל רחבי הגלובוס ,המעוניינות לחזור במהירות לכושר ולגזרה לאחר הלידה.  הרכבת תוכנית האימונים פשוטה יחסית, והקפדה על ביצוע אימון יומי קבוע במהלך טיולך עם עגלת תינוקך- תביא לתוצאות מהירות ומפתיעות.

  • חזרה לגזרה אחרי לידה

    חזרה לגזרה אחרי לידה

    פורסם ב: 01.08.2011

    ילדים זו שמחה, אך הלידה ומה שקורה לגוף במהלך ההריון קצת פחות. אמליץ לכן היום להתחיל בדרך חדשה, של מעשים, של התמדה ואז תגיע התוצאה. הנה כמה עובדות על מה בדיוק קורה בגוף במהלך ההריון, וכמה אפשרויות להתמודדות.

  • טיפים לדיאטה לנשים לאחר לידה

    טיפים לדיאטה לנשים לאחר לידה

    פורסם ב: 18.04.2010

    נשים לאחר לידה נמצאות בסיטואציה מאוד מיוחדת. הן מתמודדות עם טיפול אינטנסיבי ותובעני בתינוק בתנאים של עייפות, לילות ללא שינה, דיכדוך, בדידות, הן נמצאות הרבה בבית, ליד המקרר, אבל אין להן זמן לבשל ולהכין אוכל ולכן הפיתוי לאכול מכל הבא ליד גדול, אין להן זמן לעצמן באופן כללי, הן רעבות כל הזמן אם הן מיניקות וזקוקות מאוד לתמיכה.

עמודים: 1 | 2 | 3