הרזיה אחרי לידה - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הרזיה אחרי לידה

  • הרזיה לאחר לידה לפי שיטת סוג הדם

    הרזיה לאחר לידה לפי שיטת סוג הדם

    פורסם ב: 23.12.2009

    שיטת סוג הדם איננה שיטת הרזיה אלא שיטה שנועדה, מלכתחילה, לאזן ולשפר את הבריאות. המערכות הראשונות שמתחזקות הן מערכת העיכול ומערכת החיסון. כשהגוף מאוזן מבחינה בריאותית הוא יכול להתפנות להרזיה. זה לא אומר, שקודם משפרים את הבריאות ואחר כך מרזים, אלא שני הדברים קורים בו זמנית.

  • תזונה לאחר הלידה

    תזונה לאחר הלידה

    פורסם ב: 21.05.2009

    לאחר הלידה ובמהלך ההנקה חשוב לאכול מגוון של מזונות בריאים, המספקים לגוף את כל אבות המזון, הויטמינים והמינרלים החיוניים, על מנת לשקם את הגוף לאחר תקופת ההריון ולהבטיח את איכות החלב. נשים מיניקות רבות מדווחות על עלייה משמעותית בתיאבון, שיחד עם העייפות המצטברת וחוסר הזמן לבשל עלולים לגרום לאכילת מזונות מהירים לא בריאים ולעלייה במשקל.

  • אופנה בדרך חזרה לגזרה - בגדים לאחר הלידה

    אופנה בדרך חזרה לגזרה - בגדים לאחר הלידה

    פורסם ב: 30.11.2008

     

    נשים רבות לאחר לידה מפנטזות על חזרה מהירה לגזרה ומנסות זמן קצר לאחר הלידה להשתחל לבגדים שלבשו בתחילת ההיריון. אולם, לגוף לוקח זמן לחזור לגזרה המקורית, משום שלא מיד שבים לפעילות גופנית, הרגלי התזונה משתנים וגם האנרגיות לא בדיוק בשיאן.  

  • הנקה וירידה במשקל אחרי הלידה

    הנקה וירידה במשקל אחרי הלידה

    פורסם ב: 03.04.2008

    ההתמודדות עם השינוי הגופני במהלך ההריון ואחריו אינה פשוטה. מאמר זה עוסק בגוף הנשי לאחר הלידה: התמודדות עם משקל הגוף, הרצון של רוב הנשים "לחזור לעצמן" במהירות, ובשאלה שמעסיקה נשים רבות- האם הנקה מסייעת לירידה במשקל או מפריעה?

  • איך "לחזור לגופך" אחרי הריון ולידה

    איך "לחזור לגופך" אחרי הריון ולידה

    פורסם ב: 11.03.2007

    יולדות רבות מתמודדות עם המראה החדש של הגוף לאחר לידה,רבות מהן מתקשות לחזור לפיגורה שהייתה לפני ההריון. נושא זה מעסיק נשים רבות,המתעניינות באפשרויות המוצעות ע"י הרפואה הפלסטית לשיפור המראה שלהן.

  • אוכל, שתיה, תינוק, אשה

    אוכל, שתיה, תינוק, אשה

    פורסם ב: 15.07.2006

    למרות כל מה שסיפרו לנו, הריון נמשך יותר מתשעה חודשים... ליתר דיוק, ספיחי ההריון מלווים אותנו עוד לפני, בשלב התכנון שלו, וכמובן הרבה אחרי הלידה. בין אם את מיניקה, מעונינת להרות שוב בקרוב, או סתם לחזור לג`ינס שלך, מדובר בתהליך שיסתיים בערך ביום הולדתו הראשון של הנסיך הקטן (או הנסיכה).

  • פעילות גופנית לאחר לידה

    פעילות גופנית לאחר לידה

    פורסם ב: 07.11.2005

    מה שבועות אחרי החגיגות הגדולות עם הולדת התינוק או התינוקת החדשים, ותוך כדי הניסיון להחזיר את החיים למסלולם ולהתרגל לעובדה כי לבית ולמעגל המשפחתי נוסף ייצור חדש ותובעני , נשארות רוב הנשים עם מטרה מעיקה  – תהליך החזרה למשקל ולגזרה איתה החלו את ההיריון או אליה הציבו לעצמן מטרה להגיע מייד בסופו של ההיריון.

עמודים: 1 | 2 | 3