תופעות לוואי בהריון - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

תופעות לוואי בהריון

  • טפשת הריון או איך הגיעו המפתחות למקרר...

    טפשת הריון או איך הגיעו המפתחות למקרר...

    פורסם ב: 02.05.2013

    השינה דורשת חשיבה אסטרטגית מורכבת כי אף תנוחה לא באמת נוחה עם בטן גדולה, הצרבות צצות אחרי כל מיני מאכלים מוזרים שבא לנו ובנוסף לכל הצרות, פתאום המוח שלנו מכריז על עיצומים ומתעתע בנו לעשות דברים מוזרים – מה שמוכר לנו כטפשת הריון

  • היריון זו לא מחלה: התמודדות עם התופעות הנפוצות

    היריון זו לא מחלה: התמודדות עם התופעות הנפוצות

    פורסם ב: 17.04.2013

    במהלך ההיריון עובר הגוף שינויים הורמונאליים רבים ונחוות תופעות שונות אשר חלקן מטרידות ומציקות בעוד תופעות אחרות עלולות לטמון בחובן סיכונים לאם ולעובר. פרופ' אייל שיינר, מנהל מח' יולדות ד' בבית החולים סורוקה מפרט על אופן ההתמודדות הנכון עם מאפיינים נפוצים של היריון.

  • מדריך להתמודדות עם תופעות לוואי בזמן ההיריון

    מדריך להתמודדות עם תופעות לוואי בזמן ההיריון

    פורסם ב: 24.02.2013

    תקופת ההיריון מתברגת בזיכרונן של נשים רבות כ"תור הזהב" של תופעות הלוואי. נשים הרות רבות מתלוננות על בחילות, בצקות, עייפות ורגישות לריחות. נדמה שלכל אחד יש פתרון קסם שמבטיח להעלים את תופעת הלוואי המציקה.

  • הקאות יתר בהריון  (היפראמזיס גרבידרום)

    הקאות יתר בהריון (היפראמזיס גרבידרום)

    פורסם ב: 03.01.2013

    מדובר בתופעה של בחילות והתופעה נקראת הקאות יתר בהריון. תופעה זו עלתה לאחרונה לכותרות, בעקבות הפרסומים על הנסיכה הבריטית, קייט מידלטון שסובלת מהתופעה שוב בהריונה השני. כיצד מאבחנים וכיצד מטפלים בתופעה?

  • נגעי עור בהריון - סקירה ודרכי טיפול

    נגעי עור בהריון - סקירה ודרכי טיפול

    פורסם ב: 17.12.2012

    העור, האיבר הגדול ביותר בגופנו מושפע מאוד מההריון והשינויים שחלים בגוף, בהרבה מקרים דווקא לטובה, העור זוהר ומבריק והשיער מתמלא ומתעשר, אך אצל חלקנו העור רגיש לתופעות הללו ויכולות להופיע מגוון תופעות לא נעימות ועד מחלות אוטואימוניות הפוגעות בעור.

  • התכווצויות שרירים בזמן בהריון – מה עושים?!

    התכווצויות שרירים בזמן בהריון – מה עושים?!

    פורסם ב: 21.10.2012

    אחת התופעות היותר מוכרות ונפוצות בזמן הריון היא הנטייה הלא מוסברת להתכווצויות שרירים ברגליים. נכון להיום, לא קיים שום גורם מדעי שהצליח לשים את האצבע על הסיבה המדוייקת לאותן התכווצויות מרגיזות שתוקפות בעיקר באמצע הלילה. מה זו הצרה הזו ומה עושים?

  • הריון מביך

    הריון מביך

    פורסם ב: 19.06.2012

    עד שלא חווית הריון, הכל היה נראה פשוט נפלא וזוהר. הבטן שגדלה, הנשיות המתפרצת, הבגדים היפים שמציעות חנויות המותגים, הקניות לקראת הלידה. אבל מה קורה לך באמת כשיום אחד המחזור מאחר ואת מגלה שנכנסת למעגל הזוהר?

  • חודשי הריון: מדריך לתופעות ולשאלות

    חודשי הריון: מדריך לתופעות ולשאלות

    פורסם ב: 03.12.2011

     

    הריון הוא תקופה שבה הגוף עובר שינויים והאישה חשה כאבים שונים. מתי צריך לדאוג וכדאי לפנות לרופא, ומתי מדובר בתופעה שכיחה וסטנדרטית של ההריון.

     

  • הריון ולידה – שלא יעבדו עליכן!!!

    הריון ולידה – שלא יעבדו עליכן!!!

    פורסם ב: 25.03.2011

    בהריון הראשון עוד ניזונתי מהסיפורים עד כמה הריון זה דבר יפה, נשי ואפילו סקסי. כל זאת היה נכון הן בהרגשה הפיסית והן בהרגשה הנפשית, אך רק עד לחודש שמיני-תשיעי. מה לעשות ככה זה בחיים, כשהתחושה המקננת בך היא של פילה שנסחפה אל החוף המילים נשיות, יופי וסקסיות הן לא הדבר הראשון שעולה לך בראש.

עמודים: 1 | 2 | 3 | 4