תופעות לוואי בהריון - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

תופעות לוואי בהריון

  • תסמינים כפולים בהריון - סכנה או אזעקת שווא

    תסמינים כפולים בהריון - סכנה או אזעקת שווא

    פורסם ב: 11.11.2010

    נשים בהריון חוששות, ולעתים, בשל חוסר ידע או בדיוק להיפך בשל עומס המידע באינטרנט, הן עלולות לטעות ולתפוס בעיות בריאותיות שאינן קשורות להריון, כתופעות מסוכנות שמסכנות את תינוקן. על כן יש להבדיל בין בעיות בריאותיות שאינן בהכרח מסוכנות לבין תופעות שיש לשים לב אליהן ולהגיע מיידית לרופא.

  • בריא לך הריון

    בריא לך הריון

    פורסם ב: 02.11.2010

    כדי שלא תיאלצי לקבוע שורה של תורים לרופאים לאחר הלידה, לתקן כל מה ש"התקלקל" בתשעת החודשים הללו, כדאי שתדעי מה עלול לגרום ההריון לגופך (פרט לקילוגרמים העודפים), ולדאוג גם לעצמך. כי איך אומרים? אמא בריאה – תינוק בריא.

  • תופעות לוואי נפוצות במהלך ההריון

    תופעות לוואי נפוצות במהלך ההריון

    פורסם ב: 08.08.2010

    תקופת ההריון מאופיינת בלא מעט תופעות לוואי אפשרוית אותן את עשויה לחוות במהלך הריונך, ריכזנו עבורך את התופעות הנבחרות שנשים רבות מדווחות על קיומן בשלב זה או אחר של הריונן.

  • 10 עובדות על סימני מתיחה

    10 עובדות על סימני מתיחה

    פורסם ב: 25.07.2010

    סימני מתיחה או סטריאה (striae) בשמם הרפואי, הם למעשה קרעים שנוצרו בשכבה התומכת של העור (דרמיס) בשל מתיחתו. מחקרים מראים כי ניתן למנוע את היווצרותם

  • טיפים להקלה על בחילות הריון

    טיפים להקלה על בחילות הריון

    פורסם ב: 17.03.2010

    אין ספק שהידיעה שאת בהריון משמחת ומרגשת אותך וממלאת אותך במגוון של תחושות. נשים רבות סובלות בהריון מבחילות. יש שסובלות מבחילות הריון יותר ויש שפחות, לא ברור מדוע הן נקראות בחילות בוקר כי יש נשים שסובלות מהן בשעות אחרות של היממה.

  • דליות בורידי הרגליים במהלך ההיריון

    דליות בורידי הרגליים במהלך ההיריון

    פורסם ב: 08.01.2010

    הסיבה המדויקת להופעת דליות בורידי הרגליים אינה ידועה, אולם מוכרים מספר מצבים, הנחשבים גורמי סיכון להופעתן. גורם הסיכון המשמעותי ביותר הוא הרקע התורשתי. תקופת ההיריון נחשבת רגישה במיוחד להופעת דליות, בעיקר בשל השפעות הורמונאליות הגורמות להחלשות דופן הורידים וגם בשל לחץ שמפעיל הרחם על הורידים באגן.

  • ריכוז וזיכרון בתקופת ההיריון - דליפת IQ

    ריכוז וזיכרון בתקופת ההיריון - דליפת IQ

    פורסם ב: 14.11.2009

    נשים רבות מתלוננות על תופעה של אובדן זיכרון בהריון, ויש שאפילו מכנות זאת בשם המשעשע "דליפת iq". מה עושים עם זה? איך תחזירי לעצמך את הזיכרון האבוד? ומה הקשר למקרר שלך? הכול במאמר הבא.

  • בחילות בהריון והטיפול הטבעי

    בחילות בהריון והטיפול הטבעי

    פורסם ב: 07.06.2009

    יחד עם תחילת ההיריון מגיעות הבחילות ובאחוז נמוך של הנשים גם הקאות. מדוע זה קורה? מעניין כי דווקא סימנים אלו בטרימסטר הראשון מעידים על הריון תקין ובכל זאת לא כל הנשים סובלות מהסימפטומים. חשוב לוודא כי הקאות מרובות ולא סבירות עלולות לגרום נזק ליולדת ואף להעיד על בעיה בהריון ויש לגשת לרופא המטפל.

  • צרבת בהריון

    צרבת בהריון

    פורסם ב: 24.12.2008

     סקר שנערך לאחרונה באמצעות מכון גיאוקרטוגרפיה ובדק את שכיחות הופעת הצרבת בקרב נשים בהריון ונערך באמצעות מכון מותגים קבע כי כ- 54% מהן סובלות מצרבת. חשוב לדעת כי, תחושת הצרבת מתחילה להופיע בסוף השליש הראשון של ההריון, ונעשית תכופה יותר וחמורה יותר בחודשי ההריון המאוחרים.

עמודים: 1 | 2 | 3 | 4