רחצה וטיפוח לתינוק - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

רחצה וטיפוח לתינוק

  • עיסוי תינוקות, האם זה רק טרנד?

    עיסוי תינוקות, האם זה רק טרנד?

    פורסם ב: 27.05.2009

    ככל שהחיים שלנו כאימהות הפכו לקלים יותר, כך הפכו חיי התינוקות לקשים יותר. פלאי הטכנולוגיה מביאים אותנו להושיב את התינוק בטרמפולינה או בסל קל מול הטלוויזיה, על מנת לתת לנו את השקט להתפנות למטלות הבית והחיים. אבל האם זה טוב לתינוק שלנו? האם כך אנחנו מעניקים לו את נקודת הפתיחה הטובה להתפתחות ולמיצוי הפוטינצאל שלו?

  • יתרונותיו של העיסוי לתינוקות

    יתרונותיו של העיסוי לתינוקות

    פורסם ב: 08.05.2009

    בעשור האחרון אנו עדים לטרנד חדש בתחום ההורות הטרייה: קורס עיסוי תינוקות. זה קורה כחלק ממגמת החזרה לטבע ולחוכמה העתיקה הנוכחת במחוזותינו בכלל ובכל הקשור בהורות וגידול ילדים – בפרט. עיסוי תינוקות, כדאי לדעת, הוא סוג של שפה, דרך תקשורת נוספת עם תינוקכם, הפותחת בפניכם עולם שלם של אפשרויות לקשר עמו.

  • איך נגן ונטפח את עור התינוק שלנו?

    איך נגן ונטפח את עור התינוק שלנו?

    פורסם ב: 23.03.2009

    לא פעם השתמשנו בביטוי "עור חלק כשל תינוק" בהקשר ליתרונות עורו של התינוק והמראה הבריא והנקי שלו אבל אל לנו לייחד לעורו של תינוקנו סגולות נוספות מעבר למראה היפה שלו מאחר ועורו רגיש מאוד ודורש התייחסות מתמדת..

  • מניעה הקלה וטיפול בתפרחת חיתולים

    מניעה הקלה וטיפול בתפרחת חיתולים

    פורסם ב: 10.03.2009

    תפרחת החיתולים נראית כגירוי אדום או פצעונים בעיקר באזור הישבן, פתחי ההפרשות, ולעיתים אף בכפלי מפרקי הירך. ע"פ ההערכות מרבית התינוקות סבלו או יסבלו מתפרחת חיתולים לפחות פעם אחת עד לגיל הגמילה. מדובר בתופעה מטרידה עד מאוד, הגורמת לכאב וסבל רב לתינוק והוריו.

  • תפרחת חיתולים

    תפרחת חיתולים

    פורסם ב: 09.12.2008

    תפרחת חיתולים הנה תופעה שכיחה בקרב תינוקות ופגים והיא גם אחת הסיבות הנפוצות ביותר לפניה לרופא הילדים! כיום יודעים המומחים כי היא ניתנת למניעה ב- 100% מהמקרים וכי חשוב לטפל בה בזמן אמת על מנת שלא תסתבך ותיצור זיהומים בעור.

  • תפרחת חיתולים – מה עושים?

    תפרחת חיתולים – מה עושים?

    פורסם ב: 18.08.2008

    דומה שמאז המצאת החיתולים החד פעמיים האנושות מצאה עצמה בלופ של הביצה והתרנגולת: יש חיתול  חד פעמי - אין שלוליות ואין כביסות. יש חיתול – יש תפרחת  חיתולים. וחוזר חלילה.

    אז מה הפתרון לפריחה המעצבנת הזאת שמטרידה רבבות טוסיקים קטנים בכל יום?

    קבלו סקירה היסטורית קצרה ופתרונות למצב האדום וההיסטרי.

  • על חיידקים ושמירה על היגיינה

    על חיידקים ושמירה על היגיינה

    פורסם ב: 18.03.2008

    העולם מסביב הוא בית גידול לבני אדם, צמחים, בעלי חיים וחיידקים. אנחנו ההורים לתינוקות ולפעוטות, המנסים לחסוך מילדינו מחלות קשות ומיותרות, מודעים לכך שחשיפתם של הקטנים לעולם הכולל זיהומים, יחזק את יכולת ההגנה שלהם במקביל לחשיפתם למחלות המסכנות אותם. לא אחת עולה ההתלבטות היכן עובר הגבול הזה? או בקיצור האם לרחוץ את המוצץ שנפל על הרצפה או לאו?

  • התינוק פוחד מאמבטיה?

    התינוק פוחד מאמבטיה?

    פורסם ב: 05.03.2008

    ילדים רבים חווים את הלידה כאירוע טראומטי. תשעה חודשים של שכרון חושים בבטן של אמא ולאחר מכן, יציאה מהמקום היפה והנעים, לא תמיד בדרך הטבעית והנוחה ולעיתים בליווי מקלחת לא נעימה בבית החולים.

  • האם קרם ההגנה מזיק לעור?

    האם קרם ההגנה מזיק לעור?

    פורסם ב: 08.09.2007

    מסתבר שלא רק השמש מזיקה לעורנו, אלא גם התכשירים הקוסמטיים שנועדו להגן מפניה. אסבסט, בנזין ושאר חומרים מזיקים ומסרטנים נכללים בחלק מהקרמים והתכשירים הקוסמטיים מסנני הקרינה, והם עלולים לגרום להרס העור ולפגיעה בבריאות. קובי שמיר, ד"ר לרפואה סינית ונטורופתיה קוסמטית, טכנולוג ראשי במעבדות 'תפוח טכנולוגיות טבעיות' מצביע על סימני החומרים המסוכנים שעל האריזה, וסוקר את שלל המרכיבים החיוניים שיש לחפש בקרם הגנה איכותי.

עמודים: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6