תזונת ילדים - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

תזונת ילדים

  • מיצי ירקות ופירות - מתכונים לארטיקים טבעיים לילדים

    מיצי ירקות ופירות - מתכונים לארטיקים טבעיים לילדים

    פורסם ב: 18.05.2016

    רשויות הבריאות בעולם ממליצות על צריכת 6-8 מנות פרי או ירק ביום. אחת הדרכים שהפכה פופולרית בשנים האחרונות היא לצרוך חלק מהמנות היומייות האלה בצורת מיץ פרי או ירק טבעי. קראו בהמשך מתכונים לארטיקים טבעיים שהכנו לילדים.

  • בשר מעובד ושאר התוספים- מה מותר מה פחות

    בשר מעובד ושאר התוספים- מה מותר מה פחות

    פורסם ב: 14.02.2016

    ארגון הבריאות העולמי יצא בהצהרה: "אכילה של בשר מעובד ובשר אדום עלולה לגרום לסרטן". במאמר זה נבחן מה אומרות ההמלצות? ומהן האפשרויות לצריכה נכונה של בשר ומוצריו בקרב ילדים? 

  • מזון לגדילה - תזונת ילדים מינקות להתבגרות

    מזון לגדילה - תזונת ילדים מינקות להתבגרות

    פורסם ב: 20.11.2015

    אימוץ הרגלי תזונה טובים החל משנות החיים הראשונות והן לטווח הארוך חשוב למיצוי פוטנציאל הגדילה של הילד ולהתפתחותו התקינה. הרגלי תזונה טובים חשובים להשגת בריאות מיטבית. מחקרים מראים קשר ישיר בין תזונה בריאה לבין מניעת התפתחות מחלות כרוניות בעתיד כגון השמנה, הפרעות אכילה, מחלות לב וכלי דם, סוכרת וסרטן. 

  • מחקר: אין ארוחת ערב משפחתית? הילד שלך יהיה שמן

    מחקר: אין ארוחת ערב משפחתית? הילד שלך יהיה שמן

    פורסם ב: 18.11.2015

    מחקר רב היקף שנערך ע"י המכון לחקר השמנה בדרום קוריאה, מצא קשר בין אי אכילת ארוחת ערב משפחתית ושתיית משקאות מוגזים ממותקים על ידי האמא, להשמנת יתר של ילדים. 

  • 5 מתכונים לממרחים בריאים שילדים אוהבים

    5 מתכונים לממרחים בריאים שילדים אוהבים

    פורסם ב: 28.10.2015
    הכנת ממרחים בריאים היא דרך פשוטה למזער כניסת חומרים משמרים, שומנים מוקשים, מייצבים וסוכרים לכריכים של ילדינו. אפשר להיות סופר יצירתיים ומפתיעים בהכנת ממרחים ביתיים .אשמח לחלוק 5 מתכונים לממרחים שילדים אוהבים.
     
  • הסיבות שבגללן עדיף לצרוך עוף שגדל ללא אנטיביוטיקה

    הסיבות שבגללן עדיף לצרוך עוף שגדל ללא אנטיביוטיקה

    פורסם ב: 26.08.2015

    בעולם, העניין בגידול וצריכה של עופות ללא אנטיביוטיקה הולך וגובר. העולם בכלל ואירופה בפרט, הולכים לכיוון של אי שימוש באנטיביוטיקה וגידול עופות ללא אנטיביוטיקה. מדובר במדיניות שהתווה האיחוד האירופאי מינואר שנת  2006 . 

  • ילד מתוק שלי!

    ילד מתוק שלי!

    פורסם ב: 22.02.2015

    כמעט כל המומחים יסכימו: "אנחנו צורכים יותר מדי סוכר". נוסיף על כך את המשיכה המולדת שלנו ל"מתוק" ונקבל כי כמות לא מבוטלת מהקלוריות בתזונתם של הילדים מקורה בסוכר. מספר טיפים להפחתת הסוכר מהתפריט היומי של ילדנו (ושלנו):

  • מה הערכים התזונתיים של הפירות היבשים

    מה הערכים התזונתיים של הפירות היבשים

    פורסם ב: 11.01.2015

    אין אצלנו חג שלא אוכלים בו מטעמים הרי שבחג האילנות, מרבים באכילת פירות, כפי שאמרנו  משבעת המינים בהם בורכה ארץ ישראל, ובפרט פירות יבשים ואגוזים למיניהם כגון תאנים, תמרים, צימוקים, חרובים ושקדים. מה עדיף? פרי טרי או פרי מיובש? מה ההבדל בערכים התזונתיים ביניהם?

  • כריכים מדליקים לקראת החזרה ללימודים

    כריכים מדליקים לקראת החזרה ללימודים

    פורסם ב: 27.08.2014

    כריך להפסקת עשר הוא זריקת אנרגיה בריאה באמצע יום לימודים ארוך. גם כאן אנחנו מנסים למצוא את שביל הזהב בין בריא, טעים ומזין, כשהמטרה היא שהכריך לא ימצא את דרכו אל פח האשפה, אלא אל קיבתו של הילד. 

עמודים: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7