תזונת ילדים - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

תזונת ילדים

  • הילדים והעצמות שלהם

    הילדים והעצמות שלהם

    פורסם ב: 13.03.2013

    לעיתים, גם הורים החושבים על בריאות ילדיהם לא תמיד מודעים לכך שיש לדאוג לחיזוק העצמות שלהם. בניית עצמות בריאות באמצעות הרגלי תזונה ואורך חיים בריא חשובים מאוד למניעת אוסטופורוזיס ושברים מאוחר יותר בחיים.

  • חסר של ויטמינים בקרב ילדים יכול להוביל למחלות קשות

    חסר של ויטמינים בקרב ילדים יכול להוביל למחלות קשות

    פורסם ב: 24.12.2012

    חשבנו שמחלות החסר נעלמו מהעולם המערבי? בדיווח שהוצג בכנס העמותה הישראלית להתפתחות הילד ושיקומו נראה שחסר חמור בוויטמינים הוביל לעיוורון ובעיות אורתופדיות חמורות. בילד נוסף שאושפז בבי"ח דנה נמצא מחלת חסר של ויטמין c  המכונה צפדינה. אז איך גורמים לילדים לאכול פירות וירקות?

  • רעיונות לארוחות ערב יצירתיות לילדים

    רעיונות לארוחות ערב יצירתיות לילדים

    פורסם ב: 26.05.2012

    עם יד על הלב, מי לא הרגישה אף פעם שנגמרו לה הרעיונות לארוחת הערב לילדים? הנה כמה רעיונות פשוטים לגיוון ארוחות הערב הן מבחינת המרכיבים והן מבחינת ההגשה...

     

  • אמהות - הקדימו שתייה לסופגנייה ...

    אמהות - הקדימו שתייה לסופגנייה ...

    פורסם ב: 03.12.2011 עבור האמהות המנהלות מלחמת חורמה בסופגניות, בלביבות ובכלל בפח השמן זה הזמן להחזיר עטרה ליושנה ולהיזכר בשיטה הטובה, הפשוטה והבריאה ביותר לשמירה על השפיות מול שולחן ערוך כל טוב: תנו לילדים לשתות יותר מים!
  • עם החזרה ללימודים: טיפים לתזונת ילדים

    עם החזרה ללימודים: טיפים לתזונת ילדים

    פורסם ב: 29.08.2011

    הורמון הגדילה עשוי להשאיר את ילדיכם חסרי אנרגיה בבוקר, אם ילדיכם עייף ולא מרוכז מומלץ לבדוק רמות ברזל ו- b12, "טבלת כריכים" עשויה לפתור בעיות ומריבות של בוקר, ושוקולד למבחן? לא מומלץ בכלל נושאים אלו וטיפים נוספים בכתבה הבאה.

  • מי גאון של אמא ? מי ששותה מספיק מים ...

    מי גאון של אמא ? מי ששותה מספיק מים ...

    פורסם ב: 08.01.2011

    שתייה מספקת של מים, לאורך כל היום משפרת ביצועים קוגנטיביים, מפחיתה עייפות ותורמת להישגים טובים יותר בבית הספר.

  • אוכל לבית הספר – לא משחק ילדים

    אוכל לבית הספר – לא משחק ילדים

    פורסם ב: 27.11.2010

    מסתבר שטבלייה שלמה של 'שוקולד פרה' בתוך חצי פיתה זה מראה נפוץ למדי בתיק האוכל של ילדי ישראל – הסכנות וההמלצות.

  • איך מעודדים ילדים לצרוך דגים

    איך מעודדים ילדים לצרוך דגים

    פורסם ב: 07.08.2010

    דגים מהווים חלק חשוב בהמלצות לתזונה נכונה ובריאה עבור ילדים. לא כל ההורים משלבים אותם בתפריט הילדים וחבל. דגים מהווים מקור טוב לויטמינים רבים כגון ויטמינים מקבוצה b, והם עשירים במינרלים כגון אשלגן, מגנזיום, סלניום, אבץ, וברזל.  בנוסף, דגים עשירים ברכיב חיוני ביותר- חומצות השומן מסוג אומגה 3. אז איך בכל זאת ניתן לשלבם בתפריט הילדים.

  • 13 מי יודע? 13 טיפים להתמודדות עם ילדנו בארוחת החג

    13 מי יודע? 13 טיפים להתמודדות עם ילדנו בארוחת החג

    פורסם ב: 17.03.2010

    מימד הזמן אצל מבוגרים ואצל ילדים שונה לחלוטין ככל שאנו גדלים ההרגשה היא שהזמן בורח לנו מבין האצבעות בעוד שעבור ילד 5 שעות נראות כמו נצח וכך גם הישיבה הממושכת סביב השולחן. כהורים עלינו לבוא מוכנים ולתאם ציפיות ככל האפשר, ארוחת החג אמנם יכולה להיות מתישה לילדנו אולם אם נגיע מוכנים נוכל לשבת בניחותא להתרווח ולהנות.

עמודים: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7