הבטן הרכה - טור על הורות - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הבטן הרכה - טור על הורות

  • חשבוניה

    חשבוניה

    פורסם ב: 30.04.2011

    מיני רעיונות לטור השבועי התגלגלו בראשי כבר מתחילת השבוע ורובם ככולם נוגעים לאנשים שעצבנו אותי בחודש-חודשיים האחרונים והיו לא מעט, לאנשים שפגעו, שהרשו לעצמם לנתח, להחליט וליישר קו עם מצפונם בנוגע לדברים הקשורים אליי וזאת מבלי לשאול אותי כלל וכלל.

  • אישה אישה

    אישה אישה

    פורסם ב: 23.04.2011

    אישה אחת התהלכה בבגדי מלכות שקנה לה האביר,

    אישה שנייה התהלכה בבגדים שכספי העונה שעברה התירו לה, וגם זאת לא למכביר.

  • לפחות פעם ב....

    לפחות פעם ב....

    פורסם ב: 16.04.2011

    לפחות פעם ב...הינו משפט המציין, לרוב, אמיתות וכנות דבריו של הדובר – "אני אומר לך לפחות פעם ביום אני נזכר בזה....", "אני אומרת לך לפחות פעם בשבוע אני חושבת על מה שהיה..." וכן הלאה וכן הלאה. התרגלנו לומר לעצמנו שאם התדירות היא לפחות פעם ביום או שבוע אז אנחנו רציניים. אם זה פעם בשכחתי, אז רצינותנו ואמיתות דברינו מוטלים בספק.

  • אני בננה

    אני בננה

    פורסם ב: 09.04.2011

    בנות תמיד אהבו לשחק, עוד טרם משחקי הבנים, נולדו משחקי הבנות. כך זה היה אנחנו התחלנו עם הקלאס, התופסת שתופסת בשיער, עם המחבואים, ולהכל בדרכנו וזמננו הזמנו את הבנים. מי שלא מאמין לכך, הרי שגבר הוא.

  • פייסבוק

    פייסבוק

    פורסם ב: 02.04.2011

    אני מודה, בתחילה הייתי אנטי, טענתי הייתה ועודנה כי לי אין פייסבוק כי יש לי חברים אמיתיים. לפחות בחלק מהטענה אני עדיין מחזיקה  - יש לי חברים אמיתיים ותקשורת אמיתית איתם.  אך כן, ברוב עוונותיי יש לי גם פייסבוק.

  • להתלבש על הבית....

    להתלבש על הבית....

    פורסם ב: 26.03.2011

    כבר מעל לחודשיים מתכננים בעלי ואני להתלבש על הבית באיזה שישי אחד. אחד כזה שאמור להיות מקום המפלט של זוגות רבים העובדים קשה כל השבוע, אחד כזה בו יש לך זמן מנוחה ואיכות עם בן/בת הזוג לפחות עד לשעה אחת בצהריים, אחד כזה שאין לי מושג מי סיפר לי על אחד כזה כי באמת שהוא לא קיים במציאות....

  • פורים שפיל

    פורים שפיל

    פורסם ב: 19.03.2011

    פעם, לפני שכל חתולה הפכה להיות חתולת מין וכל אחות בית חולים לשחקנית בסרט אירוטי (אני משתדלת להיות עדינה), היה פה חג אמיתי, תמים, נאיבי. היה פה פורים.

  • חברות נשית

    חברות נשית

    פורסם ב: 12.03.2011

    מרבית חברותיי הקרובות היום הן אלו המלוות אותי כבר שנים. עם זאת דווקא אותן חברות, אלו הקרובות ביותר, הן אלו שיוצא לי לפגוש אותן אחת ל...או כמו שאומרים פעם בשכחתי.

  • סרט החתונה

    סרט החתונה

    פורסם ב: 05.03.2011

    אתמול בערב התיישבנו לראות את סרט החתונה שלנו. לא מתוך פרץ נוסטלגיה, לא מתוך התחדשות הרומנטיקה – רחמנא ליצלן, פשוט מתוך זה שנבו ביקש. היינו שלושה, כמו בשיר, נבו אמא אבא וסרט. סרט מלפני שמונה שנים, בו כולם צעירים יותר, יפים יותר רק עם פחות כמה דברים – פחות ילדים, פחות ק"ג, פחות דאגות – חיים אחרים. לא בהכרח יותר טובים – פשוט אחרים.