הבטן הרכה - טור על הורות - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הבטן הרכה - טור על הורות

  • ילד שלישי מגדל את עצמו

    ילד שלישי מגדל את עצמו

    פורסם ב: 26.02.2011

     את המשפט הזה אני מכירה משחר הימים או לפחות מהיום בו נולדה ביתי נעמי וכולם הכינו אותי לילד השלישי – "את תראי, השלישי כבר מגדל את עצמו לבד...".

  • תמיכה הורית

    תמיכה הורית

    פורסם ב: 19.02.2011

    מרבית הזוגות הצעירים שאני מכירה כיום החובקים ילד או יותר נתמכים בצורה כלשהי בהוריהם. מהסתכלות, הן מהצד והן ממש מבפנים, אני מגלה כי הסידור הזה מצד אחד הוא הכי טבעי ומובן בעולם – כי אם לא אוכל להתמך על המשפחה על מי אוכל?

  • הילד בן 6, לאמא חום גבוה

    הילד בן 6, לאמא חום גבוה

    פורסם ב: 12.02.2011

    לפני מספר שעות סיימנו את יום הולדתו השישי השלישי במספר של בני בכורי – נבו.

    יום הולדת שישי ברור על מה ושום מה, הילד בן 6, וזאת בפעם השלישית היות וחגגנו למשפחה שלי, למשפחה של המפרה ולילדים מהגן, אה...וכמעט שכוח שכחתי הייתה גם יומולדת בגן, לסיכומו של חשבון פשוט חגגנו ארבע פעמים שלא יחסר.

  • אישה חזקה

    אישה חזקה

    פורסם ב: 05.02.2011

    נשים הן המין החזק. אינני אומרת זאת כאלמנט עליו אני הולכת להביא טיעונים בעד ו/או נגד, אני מציינת זאת כעובדה מוגמרת. בתוך שכך כל בת אדם מעצם היותה אישה, הינה אישה חזקה.

  • גדרות

    גדרות

    פורסם ב: 29.01.2011

    לכל בית יש גדרות, לבנים, יפים, מטופחים, מגנים. בשנות השבעים של המאה הקודמת קראו לזה "את הכביסה המלוכלכת מנקים בבית". לאיש אחר מיושבי הבית לא הייתה רשות חדירה אל מעבר לגדר. כך משפחות על משפחות ניהלו חיים כפולים, מחד כלפי חוץ גדר לבנה, שוקת מים לציפורים וחיוכים לכל, מאידך בפנים שרצו לעיתים כך כך הרבה שרצים עד כי אף קופסתם איימה בגלישה כל פעם מחדש.

  • הצימר הראשון

    הצימר הראשון

    פורסם ב: 15.01.2011

    לקחתי לי שלושה ימי חופש המתחילים מחר. לנקות את הראש, לנשום אוויר, לעצור לרגע. כפי שאמרתי לבוסית שלי אני מבחינתי רוצה לשבת בבית לבהות בקיר, לא אכפת לי אם הוא לא יענה. אז מחר מתחיל הנופש שלי הביתי, הכל כלול – כביסות, ניקיונות, בישולים, אך זה לא משנה. כי דבר אחד יקר ערך כלול בו, לפחות עד שעה 17:00, אני אדון לעצמי!

  • הרהורים וערעורים

    הרהורים וערעורים

    פורסם ב: 08.01.2011

    לילה כולם....כמעט, ישנים. האמת שקט בבית עד כדי כך שאני מפחדת להוציא את חוטמי מעבר לדלת חדר העבודה, שמא מישהו יבחין בי ויפתח בצווחה שקטה של אמממממא! אז זהו אני כאן, בהסגר מבחירה יושבת על המחשב ומקלידה.

  • סיכום שנתי

    סיכום שנתי

    פורסם ב: 01.01.2011

    החודש שאמור לסמן את סוף השנה – במילים עממיות יותר דצמבר, מעולם לא היה כה גרוע בחיי האישיים. כלבתי נפטרה, סבלנותי לילדיי עמדה על בלימה (קורה לכולנו), וכל פרויקט שניסיתי להוציא אל הפועל נדחה ו/או בוטל מטעמים אובייקטיבים אך לא מנחמים.

  • שקרים לבנים

    שקרים לבנים

    פורסם ב: 23.12.2010

    היום אחה"צ, עת שלושת ילדיי יושבים עמי ברכב לאחר איסופם מהגן, נתקע בי בחור צעיר מאחור. אם נניח לרגע בצד את הנימה הצינית בה משפט זה יכול להקרא, הרי שאתם מבינים, כי עמדתי בסיטואציה מאוד מלחיצה. שלושה גוזלים מאחור, ו...בום!