הבטן הרכה - טור על הורות - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הבטן הרכה - טור על הורות

  • על 4 ימי נופש ומיליון טרדות

    על 4 ימי נופש ומיליון טרדות

    פורסם ב: 10.09.2011

    איך להסביר לילד מה זו מלחמה, אילו צלקות ישאירו בו האזעקות האמיתיות, איך יבין שמה שהיה בוא יבוא. איך הורסים לו במחי יד את הילדות?

  • באיזה גיל??

    באיזה גיל??

    פורסם ב: 03.09.2011

    השבוע, ליתר דיוק שלשום הכנסתי את בני לכיתה א'. ראיתי את התיק הגדול עליו בכמה מידות, ראיתי את כל הדרדקים עם חולצות ה"שלום כיתה א'", ראיתי אותו מסתכל בחשש מהול בהתרגשות מרובה על בני ובנות הכיתה החדשה, חברים חדשים. ראיתי והתרגשתי.

  • חדירה כפולה

    חדירה כפולה

    פורסם ב: 27.08.2011

    תקופת ההריון ולאחרי הלידה הינה תקופה נהדרת, משמימה, לבבית. עד כדי כך נהדרת שתוצריה נשארים איתך גם לאחריה- הק"ג המיותרים, הילדים שלא ישנים, הנימים שהתפוצצות ברגליים, וכמובן בל נשכח את התוצר התורכי – הטחורים! (נא לקרוא זאת ביראת כבוד, וקול תרועה חצוצרתי).

  • 150,000 ואחת!

    150,000 ואחת!

    פורסם ב: 19.08.2011

     "החשיבות בצעידה אינה רק עבורכם, היא עבור ילדכם. כי כשהילד שלכם ישאל אתכם איפה הייתם אז במהפיכה החברתית מה תענו לו?". וזהו זה הספיק. לא יכולתי לשבת על הגדר.

  • בעלי, אני והמהפיכה

    בעלי, אני והמהפיכה

    פורסם ב: 06.08.2011

    לפני כחצי שנה או יותר טרם המהפכות החברתיות רבתי וטרם הסיקור התקשורתי, הבנו בעלי ואני בדלת אמותינו כי המהפיכה הגיעה. זו הפרטית השקטה, הביישנית, הנכלמת, זו שמבינה- יש פה בעיה! לא תלינו שלטים, לא הקמנו אוהלים בצר לנו, פנינו לקרובים.

  • וועדת תרבות

    וועדת תרבות

    פורסם ב: 30.07.2011

    "וואי! אני מזה רוצה לעזור אבל ממש...ממש אין לי זמן"

    "אויש בכיף הייתי עוזרת אבל אני מזה עמוסה ממש אין לי זמן"

    "חבל שאת מודיעה לי עכשיו, ממש אין לי זמן. אבל אם את צריכה משהו תתקשרי. אבל ממש...ממש אין לי זמן".

  • יומני היקר

    יומני היקר

    פורסם ב: 23.07.2011

    היום בצהריים רבתי עם המורה. היא אמרה שאני מתנהגת לא יפה, ושלחה אותי לחצר לחשוב על מה שעשיתי. כל כך רציתי להגיד לה שאני חושבת שהיא טועה, שאני חושבת היא דבילה כמו שאחי הקטן אומר, רציתי לצעוק- אוףףףףף אחד גדול כזה שיוצא עם כל האוויר שבגוף.

  • בגידה

    בגידה

    פורסם ב: 16.07.2011

    בחודש וחצי האחרון יצא לי לשמוע 8 סיפורי בגידה. חדשים יותר או פחות זה לא משנה את העובדה שהמוח הנשי שלי והגאווה הזוגית שלי ספגו 8 סיפורים בבת אחת. היום לאור בוקר ראשון התווסף לזה הסיפור התשיעי, טרי, משפחתי.

  • הוא פצוע קשה...לא יודעים מה יש לו

    הוא פצוע קשה...לא יודעים מה יש לו

    פורסם ב: 09.07.2011

    המשפט המצחיק הזה לקוח מצ'ארלי וחצי והפך במרוצת הזמן לנכס צאן ברזל בתרבות הישראלית. עכשיו משהתרבות הישראלית חודרת את ביתי ואל מחוזות הילדות של הגבר בן השש וחצי שלי, שמוכן להתנסות בכל כי הוא נינג'ה אמיתית, הוא הופך לעיתים קצת פחות מצחיק.