הבטן הרכה - טור על הורות - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הבטן הרכה - טור על הורות

  • משבר גיל ה...(נו, כן...40!)

    משבר גיל ה...(נו, כן...40!)

    פורסם ב: 15.12.2012

    לקח לי זמן להודות במשהו שבעלי מסמן לי כבר מספר חודשים כי הוא קורה- משבר גיל ה-40. הנה אני, ריקי לוי דינר, בת שושנה והרצל לוי, חווה (במקצת לא באמת) את המשבר! אני בת 38, בואכה...40. ...

  • כשאני הייתי בגילכם....

    כשאני הייתי בגילכם....

    פורסם ב: 21.07.2012

    לפני כעשור לימדתי במכינה של אוניברסיטת חיפה. מסביבי תמיד היום בחורים ובחורות צעירות צמאי ידע, שוקקי הורמונים ובעלי אנרגיות בלתי נדלות של נעורים במיטבם. הטבתי לצחוק עימם בהפסקות ולהרגיש...כמעט כמוהם. בת עשרים וקצת שעוד בטוחה שהנה הנה "זה" קורה. מה זה "זה"?, לאף אחד לא היה ברור אך זה לא באמת משנה.

  • כוכב נולד

    כוכב נולד

    פורסם ב: 06.07.2012

    צפיתי בכוכב נולד והתחלתי לחשוב מהם הכישרונות החבויים של ילדיי? האם אני מפתחת אותם מספיק? האם גם עליהם אוכל לספר פעם שכבר מגיל קטן היו...ורצו...וחלמו. הבנתי כל הורה שהסתכל על ילדו על הבמה וקרא להורה שלידו "תראה תראה אותה/ו".

  • אמא, אני שונא ערבים

    אמא, אני שונא ערבים

    פורסם ב: 30.06.2012

    בכל תהליך חינוכי אתה יודע שישנם מספר נושאים, שבלי קשר לרצונך לעסוק בהם או לא, תהיה חייב! חינוך מיני, הפעם הראשונה, האהבה הנכזבת הראשונה והשקפה פוליטית.

  • מוגבלת

    מוגבלת

    פורסם ב: 21.06.2012

    כפי שכתבתי בטור הקודם, אור ליום שישי שעבר נפלתי במדרגות, נקעתי חמורות את הרגל וקרעתי את רצועת הקרסול- אאוץ'. מזה ימים אני מרותקת למיטה/ספה/כסא או כל אביזר אחר המותיר אותי חסרת תנועה ועם גפה מורמת לפי הוראות רופא.

  • איה אאוץ' אווה

    איה אאוץ' אווה

    פורסם ב: 16.06.2012

    אז לי קרה שהבוקר נפתח בנפילה במדרגות שהסתיימו בנקע חמור, רצועת קרסול קרועה וגבס אחד. הפעם בניגוד למקרים אחרים בהם תהיתי למה דווקא לי? ולמה מגיע לי כל הטוב הזה? הבנתי. הבנתי למה, הבנתי את העיתוי, אני חושבת שאפילו הבנתי מי שלח לי את האירוע הזה...

  • ילד רביעי

    ילד רביעי

    פורסם ב: 09.06.2012

    בשבוע האחרון חלמו עליי שלושה אנשים שונים ובלתי תלויים שאני בהריון. אני מודה אף אני השתעשעתי ברעיון בשבועיים האחרונים- מתחשק לי עוד ילד. עד כדי כך מתחשק לי שחיפשתי נואשות שמות מהמקורות ב-נ' הן לבן והן לבת, הגעתי רק לנהוראי ואני תקועה.

  • להתחיל לנשום

    להתחיל לנשום

    פורסם ב: 02.06.2012

    לפני כחצי שנה התחלתי לנשום. מחדש כמובן, לנשום ספציפית אני עושה כבר כשלושים ושמונה שנים. לפני כחצי שנה הענייני התחילו להסתדר והנשימה כאילו חזרה לקצב התקין שלה. הילדים כבר יותר גדולים, אני כבר קצת יותר מנוסה באמהות (או.קי. קצת הרבה יותר)....

  • גל אלימות

    גל אלימות

    פורסם ב: 19.05.2012

    משהו קורה בחברה הישראלית. משהו רע קורה. כל כך רע שאני לא יודעת איך להמשיך לחיות כאן. לגדל ילדים. פוחדת עליהם פחד קיומי. אני יודעת שלא אעזוב. אבל ממש חרדה.