הבטן הרכה - טור על הורות - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הבטן הרכה - טור על הורות

  • ללמוד לשחרר

    ללמוד לשחרר

    פורסם ב: 04.02.2012

    משחר ילדותו אמרו לי אנשים כי נבו הוא ילד מיוחד. עד כדי כך הטביעו בי תחושה זו כי לא נזקקתי לעוד הוכחות על מנת להחזיק בו ולהחזיק קרוב קרוב כדי שלא יפול, לא ימעד, לא יקרה חלילה וחס משהו לילד המיוחד הזה.

  • יהיה טור היום?

    יהיה טור היום?

    פורסם ב: 28.01.2012

    האם לכתוב על העובדה שטוב לי בעבודה החדשה כמו שמזמן לא היה טוב? אז אכתוב- "טוב לי!!!" טוב לי שאני רוצה לצעוק את זה לשמיים, לחברות. טוב לי שהוא לא רק טוב התחלתי כי ברור לי שעוד יגיעו משברים, ואני כבר רואה את כרסומי הכעס אצל עובדים אחרים...

     

  • סבתא-אה

    סבתא-אה

    פורסם ב: 21.01.2012

    המונח סבתא-אה הוא לא המצאה שלי הוא המצאה של ילדיי וילדים רבים אחרים. כמו בשיר של אתי אנקרי- "כשקשה להם...הם מושכים את הסופים", כך שסבתא הפך להיות סבתא-אה. מוצא חן בעיני אז גנבתי. כל הזכויות שמורות כמובן.

  • יום הורים

    יום הורים

    פורסם ב: 14.01.2012

    יום חמישי עת הגשם מתדפק על כל דלתות ישראל, כבישי ישראל ופיצוציותיה, נסעתי רועדת מקור אל עבר יום ההורים הראשון בחיי- כאם הכוונה. היה לי ברור שיהיה עיכוב וכי השעה שנקבעה לי היא בגדר המלצה, בכל זאת אנחנו בישראל, אמנם בית הספר הוא בקיבוץ, אבל הקיבוץ עודנו ב-ישראל!

  • בייבי סלב

    בייבי סלב

    פורסם ב: 07.01.2012

    לפני כשבועיים או שבוע אם אינני טועה, זכה מישל כהן בתחרות...אופס סליחה, הוא לא זכה הוא הוכתר וזו אינה תחרות כי אם בי"ס. המון דעות נשמעו לכאן ולכאן על פרויקט זה- דובר על ניצול ציני של הורים את ילדיהם, דובר על ניצול ציני של חבורת טמירה ירדני ושותפיה את הילדים, דובר על ניצול ציני...אה אמרתי כבר? סליחה.

  • 16 אמהות

    16 אמהות

    פורסם ב: 30.12.2011

    בשנה וחצי האחרונות יצא לי להכיר 16 אמהות חדשות שנכנסו לחיי. לא פגשתי אותן במרכז הורות זה או אחר, גם לא בשיחה תוך כדי טיול עגלה אל גן המשחקים המקומי, פגשתי אותן במגרש של החיים.

  • ללכת אחורה

    ללכת אחורה

    פורסם ב: 19.12.2011

    הנה אני צועדת אחורה. חזרתי! אחרי שכבר החלטתי שאני ממשיכה הלאה. מה קרה פתאום? הצעידה מהוססת? החלום אינו ברור? אז זהו שלא.

  • דלתות מסתובבות – טור פרידה

    דלתות מסתובבות – טור פרידה

    פורסם ב: 08.10.2011

    מתוך אותו שקט פנימי הבנתי כי הטור הזה, הבייבי שלי הגיע לסיומו. איני מוותרת על הכתיבה, אני קוראת את טוריי לעתים ומבינה כי אכן הצלחתי לגעת באנשים וזו חלק ממטרת כתיבתי.

  • על נדנדה ופרספקטיבה

    על נדנדה ופרספקטיבה

    פורסם ב: 17.09.2011

    אתמול הלכתי לבקר בגן הילדים בו התחנכתי. אחרי למעלה מ- 20 שנה ועלייה לכיתה א' של נבו משהו בחיפוש השורשים כנראה מתחיל להתעורר. פתאום הכל נראה שונה כל כך, קטן כל כך.